Magyarország ipara

Szerintem mindkettőtök mondandójában bőven van igazság.
Elméleti szinten Mackensen-nek van igaza, hiszen a liberális elméletek többnyire (vannak extrém kivételek) nem arról szólnak amit Emel írt.
<i>"A jobboldal azon politikai eszmék, ideológiák csoportja, melyek fő jellemzője a társadalom hierarchikus felépítésének elfogadása, az emberek közötti társadalmi és anyagi egyenlőtlenség adottságként kezelése és helyeslése."</i> by: Wikipedia

Minden papírra írt elméleti eszme annyit ér, amennyit a GYAKORLATBAN megvalósítanak belőle, mert NEM AZ ELMÉLET HATÁROZZA MEG AZ ÉLETÜNKET, HANEM A GYAKORLAT. Ha ők azt mondják, hogy ők a liberálisok, és szarul vezetik, tönkreteszik az országot, akkor őket és a liberalizmust fogom utálni, és picikét sem fog engem vigasztalni, hogy a liberalizmus máshol, egy más országban egész mást jelent. Itt úgy csinálták, hogy majdnem államcsőd lett a vége. Nem a szélsőjobb, nem a szélsőbal (azok 30 évvel korábban tették), hanem a mi liberálisaink.
 
Huhh!
Most mit szóljak Meky? Hiszen Neked is Emelnek is és Fipnek is részben igazat adok!
De számomra a tordai országgyűlés határozata az alap liberalizmus! Ezt az irányt vélem felfedezni a német vonalon. Ezért példálóztam vele. De itt Magyarország mostani működésében nem az alap liberáció működik!
 
Elméletileg kapcsolódik csak a topikhoz (Buszgyártás):
http://omnibusz.blog.hu/2015/04/26/busexpo_2015_kuszobon_a_kozossegi_kozlekedes_reformja_280?utm_source=cimlap&utm_medium=link&utm_content=2015_04_27&utm_campaign=totalcar
 
Hiába a busz beszerzés, ha az külföldről érkezik! Az nem lendíti fel a hazai ipart.
 
<i>"Egy egykori pártirodából és egy fészerből indult, de húsz év alatt közel 10 milliárd forint éves forgalmú céggé fejlesztette a vállalkozását Bodrogai Ferenc, a Forest-Papír tulajdonos-ügyvezetője, aki az elején a közelébe sem akart menni a papíriparnak. A cégvezetőnek sarkos véleménye van szinte mindenről. Mérges a kereskedelmi láncokra és az ügyeskedőkre, az áfával trükközőkre, szerinte az Európai Unió egy katyvasz, amellyel szemben Magyarország pénzügyi forgalma negatív, állítja, a hipermarketeknek erősen leáldozóban van, a politikához pedig nem szabad dörgölőzni."</i>

Fészerből indult, kényszer szülte, milliárdos cég lett belőle
 
<i>"„Mi az a nemzedék vagyunk, amelyik nem tudott bemenni a boltba és megvenni, amire szüksége volt. Sok mindent nekünk kellett kitalálni. Lehet, hogy nem a legjobb állványfejet gyártjuk a világon, de az a célunk, hogy a legelégedettebb ügyfeleink legyenek.” – tette hozzá a feltaláló."</i>

Magyar fotósok találmányán ámul a világ
 
Csak mert senki nem linkelte még ide:

http://vs.hu/gazdasag/osszes/ujraindul-a-diosgyori-acelgyartas-0325

Ismét lesz acélgyártás Diósgyőrben, ugyanis március 28-án leteszik az alapkövét a Digép miniacél- és hengerműnek

http://hvg.hu/kkv/20140325_Ujraindul_az_acelgyartas_Diosgyorben

Nem a kohászat telephelyén, hanem onnan néhány száz méterre épül fel egy új, évi 320 ezer tonna kapacitású miniacélmű és egy hengermű, amely 320 embert foglalkoztat majd.
 
igen mondjuk olvastam , Én régebben talán linkeltem, újra van acél gyártás Szlovák koperációban, ahogy néztem cégjegyzék adatokban.
 
Végül csak megtalálta első helyét kis Magyar Commondor :)
https://www.facebook.com/paksiatomeromu/photos/pcb.1067846323229775/1067844889896585/?type=1&theater
 
A kormány 3,1 százalékra emelte az idei GDP-prognózist

http://www.vg.hu/gazdasag/gazdasagpolitika/a-kormany-31-szazalekra-emelte-az-idei-gdp-prognozist-449211
 
<i>"40 éve állt le a Pannónia motorok gyártása a Csepel Művekben, ebből az alkalomból gyűltek össze a régi pannóniások, danuviások. "</i>

Pannónia motorok lepték el a 40 éve bezárt gyárat

image.aspx
 
Van itthon egy 64-es T-5-ös. :) Nagyon élmény vezetni az biztos. Talán egyszer lesz rá felesleges pár százezrem hogy felújíttassam. Kollegám a sajátjával fel is ment a találkozóra, jó 500km es túra.
 
Dübörög a külkereskedelem:
http://www.vg.hu/gazdasag/makrogazdasag/duborog-a-kulkereskedelem-imadjak-kulfoldon-a-magyarorszagon-gyartott-autokat-449325
 
<i>"Most olyan szemszögből nézzük meg ezeket a járműveket, amely ugyan önmagában nem túl hízelgő, mégis, ha látjuk a számokat, azok igencsak tiszteletet parancsolnak, és azt üzenik: generációk nőttek fel velünk.

Elkértük, és meg is kaptuk a BKV-tól a jelenleg forgalomban lévő legrégebbi klasszikusok futási adatait, melyeket most megosztunk Önökkel:"</i>

Gondolt már arra, mennyit futott egy régi Ikarus? Most mindent megtudhat!
 
Közel kétmilliárdos autóipari beruházás Ajkán :
http://www.vg.hu/vallalatok/ipar/kozel-ketmilliardos-autoipari-beruhazas-ajkan-449602
 
Mozdonygyártás jegelve:(

http://iho.hu/hir/megsem-lesz-mozdonygyar-magyarorszagon-150508
 
<i>"A HungaroControl Magyar Légiforgalmi Szolgálat Zrt. Kutatás-fejlesztési és Innovációs Platform létrehozásáról 2015. május 8-án együttműködési megállapodást írt alá tizenegy felsőoktatási intézménnyel, a KTI Közlekedéstudományi Intézettel és a Magyar Tudományos Akadémia Számítástechnikai és Automatizálási Kutatóintézetével."</i>

Válasz az Egységes Európai Égbolt kihívásaira