Magyarország ipara

Kicsit talán idevág:

http://www.autopro.hu/beszallitok/3D-nyomtatasi-versenyt-szervezett-a-Varinex/14784/
 
<i>"A brandenburgi Bad Belzig városában tartott IV. Nemzetközi Ikarus Találkozó első díját kapta meg a Légiközlekedési Kulturális Központ (LKK) Malév színeket viselő Ikarus 250 luxus autóbusza, amelynek teljes körű restaurálása az LKK és a Classic Truck&Bus Kft közös projektjeként valósult meg."</i>

Hatalmas siker volt a ferihegyi Ikarus Németországban

150527-ferihegyi-ikarus_8.JPG
 
Most ütöget vissza szép lassan a módszerváltás óta alacsonyan tartott magyar fizetések, és a külföldre, de nemcsak hazai (befektetők) által kiszipkázott jövedelmek ténye. De egyébként nemrég hallottam egy menő liberális közgazdásztól, hogy Mo-n túl magas a jövedelmek szintje, főleg az állami szférában .. És hogy ki kéne rúgni több tízezer embert. (...)
 
Most ütöget vissza szép lassan a módszerváltás óta alacsonyan tartott magyar fizetések, és a külföldre, de nemcsak hazai (befektetők) által kiszipkázott jövedelmek ténye. De egyébként nemrég hallottam egy menő liberális közgazdásztól, hogy Mo-n túl magas a jövedelmek szintje, főleg az állami szférában .. És hogy ki kéne rúgni több tízezer embert. (...)

Amíg a termelékenység csak a nagy autógyártó multiknál és még néhány tucat cégnél éri el a nyugati szintet, addig ne álmodj nagy fizetésről.
A hazai KKV szektor elég gyengén muzsikál e téren, ráadásul itt a legtöbb adó és tb csalás.
Az állami szektor valóban túlburjánzott.
Európában az egyik ország vagyunk, ahol a legtöbb a közalkalmazott, az összlakosság számát figyelembe véve.
 
Annyit tennék még hozzá, hogy a nagy közlétszám ellenére, vagy épp ezért, a közszféra fizetései nem nagyok egyébként.
 
<
<blockquote rel="Panzerfaust">Most ütöget vissza szép lassan a módszerváltás óta alacsonyan tartott magyar fizetések, és a külföldre, de nemcsak hazai (befektetők) által kiszipkázott jövedelmek ténye. De egyébként nemrég hallottam egy menő liberális közgazdásztól, hogy Mo-n túl magas a jövedelmek szintje, főleg az állami szférában .. És hogy ki kéne rúgni több tízezer embert. (...)

Amíg a termelékenység csak a nagy autógyártó multiknál és még néhány tucat cégnél éri el a nyugati szintet, addig ne álmodj nagy fizetésről.
A hazai KKV szektor elég gyengén muzsikál e téren, ráadásul itt a legtöbb adó és tb csalás.
Az állami szektor valóban túlburjánzott.
Európában az egyik ország vagyunk, ahol a legtöbb a közalkalmazott, az összlakosság számát figyelembe véve.

</blockquote>

Ez kamu
 
<<blockquote rel="honved"><blockquote rel="Panzerfaust">Most ütöget vissza szép lassan a módszerváltás óta alacsonyan tartott magyar fizetések, és a külföldre, de nemcsak hazai (befektetők) által kiszipkázott jövedelmek ténye. De egyébként nemrég hallottam egy menő liberális közgazdásztól, hogy Mo-n túl magas a jövedelmek szintje, főleg az állami szférában .. És hogy ki kéne rúgni több tízezer embert. (...)

Amíg a termelékenység csak a nagy autógyártó multiknál és még néhány tucat cégnél éri el a nyugati szintet, addig ne álmodj nagy fizetésről.
A hazai KKV szektor elég gyengén muzsikál e téren, ráadásul itt a legtöbb adó és tb csalás.
Az állami szektor valóban túlburjánzott.
Európában az egyik ország vagyunk, ahol a legtöbb a közalkalmazott, az összlakosság számát figyelembe véve.

</blockquote>

Ez kamu

</blockquote>

Példa csupán, de lehet nem a legjobb, a termelékenységre...
A szentgotthárdi Opel gyárban dolgozik kb.: 1000 munkavállaló.
Napi szinten előállít, késztermékként, 2.000 db motort.
Motoronként, mondjuk az érték 500.000 Ft.
Szorozd be napi szinten mekkora a termelési érték.
Aztán gondold át, ekkora értéket mennyi idő alatt állít elő szintén 1000 munkavállaló, mondjuk a hazai kisvállalkozói szektorban.
Miközben a munkavállalók jelentősebb része, a KKV-ban talál munkalehetőséget.
 
Ez kamu

</blockquote>

Példa csupán, de lehet nem a legjobb, a termelékenységre...
A szentgotthárdi Opel gyárban dolgozik kb.: 1000 munkavállaló.
Napi szinten előállít, késztermékként, 2.000 db motort.
Motoronként, mondjuk az érték 500.000 Ft.
Szorozd be napi szinten mekkora a termelési érték.
Aztán gondold át, ekkora értéket mennyi idő alatt állít elő szintén 1000 munkavállaló, mondjuk a hazai kisvállalkozói szektorban.
Miközben a munkavállalók jelentősebb része, a KKV-ban talál munkalehetőséget.

</blockquote>

Ezt a kormány kezdte el pedzegetni tavaly(?), hogy el kéne zavarni pár százezer közalkalmazottat, aztán a szakszervezetek fél napon belül cáfolták, hogy az Eu-ban kirívóan eltérnénk az átlagtól a közalkalmazottak arányát tekintve.

De ez off
 
Hárommilliárd forintból fejlesztett a jászberényi fémmegmunkáló.

http://www.autopro.hu/beszallitok/Harommilliard-forintbol-fejlesztett-a-jaszberenyi-femmegmunkalo/14985/
 
Kiállták a tesztet a MÁV-Start által fejlesztett és gyártott IC+ kocsik

http://www.autopro.hu/gyartok/Kialltak-a-tesztet-a-MaV-Start-altal-fejlesztett-es-gyartott-IC-kocsik/15003/
 
"Az ismert személygépkocsi márkák közül megtalálhatók a Békéscsabán gyártott alkatrészek többek között a Peugeot, az Audi, a BMW, a Chrysler, a Citroën, a Ferrari, a Fiat, a Ford, a Jaguár, a Mercedes, a Nissan, az Opel, a Porsche, a Renault, a Rover, a Toyota, a Volvo, a VW különböző modelljeiben."

http://www.autopro.hu/beszallitok/A-legjobbnak-jaro-dijat-kapta-a-Csaba-Metal/15015/
 
Az 1981-ben alapított győri székhelyű cég 2008 óta gyárt szerelő, tesztelő és ellenőrző berendezéseket, célgépeket. Ifjabb Borsodi László ügyvezető arra a legbüszkébb, hogy partnereiket házon belül tudják kiszolgálni: tervezés, gyártás és a kopó-, törőalkatrészek készítése, hőkezelése mind egy helyen történik. -

http://www.autopro.hu/beszallitok/Celgepgyartasban-is-partner-a-Borsodi-Muhely-Kft/15014/
 
cég 35 db Rába-S91-es midibuszt üzemeltethet majd Budapesten :
http://vs.hu/mind/osszes/uj-buszok-jonnek-budapestre-megegyezett-a-bkk-es-az-orangeways-0603#!s0
 
Miért nőtt nagyon a magyar gazdaság? Most végre kiderült!
http://www.vg.hu/gazdasag/makrogazdasag/miert-nott-nagyon-a-magyar-gazdasag-most-vegre-kiderult-451372