Magyarország ipara

oké,m a 444 ma pont összeszedte:
https://444.hu/2017/12/12/irannak-lesz-egy-buszgyara-amit-a-magyar-adofizetok-fizetnek-ki

ezek alapján döntsd el, mi a valóságtartalma a dolognak.

Én értem, hogy a 444 újságírói azt sem tudják, hogy mi a különbség a "hitel" és a "magyar adófizetők fizették ki" között, de azért rólad többet feltételeztem. Vagy csak megint fel akarod húzni néhány hozzá nem értő olvasó agyát?
Hitelt adunk Iránnak, amiből felhúzunk ott egy gyárat. Mi ebben a rossz?
A hitelt vissza szokás fizetni, kamatostul, jó üzlet szokott lenni, ha nem hiszed, kérdezt meg a bankárokat.
Adófizetői pénz elpocsékolása akkor lenne ha negatív kamatra adnánk nekik.
 
Van itthon egy 12 éves ír viszkim.
Amikor az ötezredik busz kigördül iráni gyárból, elküldöm neked.

De szerintem addigra elpárolog a dugón keresztül

Nem olvastam végig az egész cikket, de nem 1000 buszról van szó?
Egyébként nekünk az sem baj, ha egyetlen egy busz sem készül el Iránban. A lényeg, hogy visszakapjuk a pénzt kamattal együtt.
 
1000 buszra gyár????????
viccelsz?

bocs a visszakapjuk kamattal... belpolból beugrott egy 165 milliárdos üzlet, amit kifizetett az állam és bukott rajta...
 
Egy kis nosztalgia:
26165622_1907367302910340_3746611447991070947_n.jpg
 
A BM Heros háza táján talán ismét felcsillant a remény.... "magyar" tűzoltóautói:

Az UTÁLT hulladék, amit nem hajlandóak normálisan megcsinálni / alakítani, milliónyi visszajelzés után... Dobfékes fasza gépek.. csak nem tudom ki tud vészfékezni vele.. de az is szép volt, az első átadásoknál, hogy a KÖTELEZŐ, ALAP málhafelszerelésből NEM VOLT mindennek HELY RAJTA. (Pl a szellőztető ventilátornak..) Ja meg azok a gépek, amik áprilisban érkeztek(!) decemberben már 3. alkalommal lettek leállítva és azthiszem 1 vagy 2 hét múlva tud vele foglalkozni a szerviz... 60 gyártó 8 különböző országból származó alkatrészekből próbálják összelegózni és nem értik, hogy miért nem jó... amúgy az alváz nem rossz.
199388_source.jpg




Ő még tavaly mutatkozott meg, de elvileg még nincs sorozat gyártásban. Őt sokan várhatják, mert a 10 köbös tartály az Alföldön nagyon jó szolgálatot tehet, reméljük, hogy erős motor kerül bele és ésszerűen fogják szétosztani, mert városi környezetben ez bőven sz... lenne ezzel közlekedni a kis utcákban, meg oda nem is kell annyi víz. (amúgy szerintem faszán is néz ki, csak elől a Tűzoltóság felirat lehetne nagyobb, szélesebb.)

BIG_0014831696.jpg



A mostanában reflektor fénybe kerülő kicsike:
Szerintem ő is csúnya bukfenc lesz, mert szerintem arra a feladatra amire valóban szeretnék, arra kevés lesz. Amúgy nem lenne rossz, mert kicsi és mozgékony, ha jó motor van benne, állítólag maga az autó nem rossz, de a málhatérben a hely kiosztása borzalmas, no meg ahhoz, hogy ez B. kat.ban maradjon sok mindent nem is lehet belepakolni... : ) Ez kb olyan, mint ha az A 319-eseinket felderítésre és légiharcászatra is használnánk.
tuzolto_01-700x467.jpg






Más csoda:

Állítólag ezeknek a buszoknak a 70%-a ki is esett, bár az okát nem tudom..

18803111_aeaa056e64d7c58cff35b9b37c2c333a_wm.jpg




Az autóipar mostanában:
https://www.napi.hu/magyar_gazdasag/mi_tortent_a_magyar_autogyarakkal.654414.html
 
Én inkább úgy fogalmaznék, hogy a magyar ipar átalakult és kisebb lett. Ennek minden előnyével (?) és hátrányával. Egyes nagy ipari cégek még a K&F egy részét is itt tartják fent, szóval azért a szuperpesszimisták azért elég gyakran túlzásokba esnek, hogy mit vesztettünk el.

Az meg végépp vicces, hogy azzal érvelnek, hogy mennyre fasza volt az Ikarus, hogy tízezerszám vitték innen. Igen, vitték. A SzU szépen elvitte és odaadta a haveri országonak. Persze sikerült is eladni belőlük, de ezt ne úgy állítsuk már be, mint világraszóló teljesítmény. A világ fejlődő országaiba, komcsi diktatúrákba és csóró országokba mentek. Azért, mert ez kaphattak, vagy erre tellet és nem azért, mert ez volt a világ teteje...

1990: Helyi volán gyorsan szerzett használt nyugati buszokat. Ikarus helyett.... na miért is....
 
Talan ide illik.
Vajon hány magyar pilóta fog gyakorolni ezeken a gépeken??

http://szabadalom-vedjegy.hu/talalm...rcius_laci&utm_campaign=szabadalom_post_boost
Egy ilyen szabadalomban kb. az van, hogy az én rettentően egyedi ötletem a szénszálas test és az elektromos meghajtás összeépítése? Ennyi erővel levédetem az "áll egy ember és beszél a nézőhöz" műsorvezetési formátumot, és minden második műsor jogdíjat fog nekem fizetni. Meg az Apple levédetett gombja.... vicc.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7