Na, ezzel a mentalitással egy vállalkozás meddig működne? Vagy bárki meddig maradna meg a helyén, ha nem csinálja a dolgát? A kormányok feladata pontosan ez lenne. Ilyenkor mondjon valaki egy jó érvet arra, hogy miért ne bassza szívlapáttal agyon a teljes politikai garnitúrát...Szerintem átfogó lépésekhez senki nem meri a nevét adni. Túl kockázatos. Arra játazanak, hogy majd holnap más megcsinálja.
Szingapúr, ha már csökkentett módban futó demokráciát játszunk brüsszeli értelemben (nekem ez tetszene) vagy Svájc, ha már demokráciát akarunk.Adottak a problémák, milyen választ adunk rá ? Ez itt a kérdés. Előnyök/hátrányok mivel nincs tökéletes megoldás.
A komplett állami intézményrendszert kéne......Az utobbi 30év legjobb beszolás:Na, ezzel a mentalitással egy vállalkozás meddig működne? Vagy bárki meddig maradna meg a helyén, ha nem csinálja a dolgát? A kormányok feladata pontosan ez lenne. Ilyenkor mondjon valaki egy jó érvet arra, hogy miért ne bassza szívlapáttal agyon a teljes politikai garnitúrát...
Hát De Gaulle nem terem minden bokorban....Géza fejedelem sem.....Szerintem átfogó lépésekhez senki nem meri a nevét adni. Túl kockázatos. Arra játazanak, hogy majd holnap más megcsinálja.
Én is a szerves fejlődés híve lennék, csak egy a bökkenő. Eleve még a jó irányba sem indultunk el. 10 éven belül(Ezzel lehet, hogy sokat mondtam) a magyar állam működésképtelenné válik. A rabszolgatörvényt, a köztisztviselők túlóráztatását, stb., azért hozzák, mert már most nincs ember. Itt már nem lehet tökölődni a változtatásokkal, mert jön az összeomlás. Csak az a baj, hogy láthatóan ehhez az amúgy sem könnyű átalakítás levezényléséhez, csak dilettánsok állnak rendelkezésre.
Szingapúr, ha már csökkentett módban futó demokráciát játszunk brüsszeli értelemben (nekem ez tetszene) vagy Svájc, ha már demokráciát akarunk.
Egy olyan országot sem tekintek köventendō példának, ahol valamelyik nyersanyag megléte miatt van viszonylagos vagy felfoghatatlan jólét (a bukottak - Venezuela és társai nem érdekelnek, kivéve a norvégok, Katar nagy határeset). Ezekben az országokban nem kell csinálni semmit, csak ígéretekkel lekenyerezni. A putyin-i út sem tetszik, sem a kínai. Kína sem csak Shanghai meg Goungzu. Az amcsi metódika szintén nem.
Régi, klasszikus, márkával fizetō NSZK szintén jól működött. Sok opció nincs, szerintem. Ezek az országok stabilan tudtak/tudnak fejlōdni, anélkül, hogy ideológia mentén szervezett csürhe ossza az észt...
Viktorék nincsenek is azon a szintenHát De Gaulle nem terem minden bokorban....Géza fejedelem sem.....
Én ezt a politikussokra értettem. Sajnos töketlenek. Úgy örülnek egy autóipari összeszerelő üzemnek mint kutya az oda dobott cupáknak. Hozzá adott érték meg kutatás fejlesztés semmi. A túlmunka engedélyeztetése is csak a "robot" munkában hasznos. Rá kell kényszeríteni a munkáltatókat, hogy a képzésekhez, oktatáshoz járuljon hozzá, többek között.Na, ezzel a mentalitással egy vállalkozás meddig működne? Vagy bárki meddig maradna meg a helyén, ha nem csinálja a dolgát? A kormányok feladata pontosan ez lenne. Ilyenkor mondjon valaki egy jó érvet arra, hogy miért ne bassza szívlapáttal agyon a teljes politikai garnitúrát...
Szerintem nagyon hasznos! Vegyidolgokról tudok beszélni. Sajnos ezen a területen van egy szakadék az egyetemi képzés a ipar között! Oké "nagy műszerek" drágák az egyetemeknek de enélkül a frissen végzettek félkarú oroszlánok. Ehhez jön az hogy a minőség irányítási rendszereket max speciális órában oktatják ha oktatják !Egyébként senki sem szellemi-erkölcsi iránytű, h igazodjunk hozzá, h kit-mi alapján ítélünk meg.
Más, mi a véleményetek az innovációs képzésről (duális helyett-mellett)?
Végül is a 4mrd támogatással a 250 ember 2 évi brutto 500.000 fizuja letudva... igy azért el lehet karistolni a piacon. Ezt mikor kapja meg egy magyar kis/közép cég?? Labdába se rugunk....Reméljük találnak bele munkást is.
Kicsit bővebben a téma, de nem csak magyar vonatkozásban.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..