Magyarország ipara


Ez, de sz*r.

Kapásból az Audi dolgozóinak kb. harmada szlovák, nem tud egy szót se magyarul, ugyanúgy a Mercinél is rengeteg román/szerb, egyetlen közös bennük, hogy utálják az ukránokat akik az utóbbi években olcsóbban, szarabbul dolgoznak.
Meg a melósok eleve eredendően jobbra húznak, mióta az ő adójukból tartják el a munkanélkülieket akik unalmukban kitoltak egy halom purgyét...

Belépésnél maszk osztás, fertőtlenítés, üvegfal választja el egymástól az embereket.
A sorok között található büféket valóban bezárták, a széleken található kisboltok és kávézók "elvitelre" üzemelnek.
Szakszervezetek magyar viszonylatban iszonyat erősek náluk.
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0
Ez, de sz*r.

Kapásból az Audi dolgozóinak kb. harmada szlovák, nem tud egy szót se magyarul, ugyanúgy a Mercinél is rengeteg román/szerb, egyetlen közös bennük, hogy utálják az ukránokat akik az utóbbi években olcsóbban, szarabbul dolgoznak.
Meg a melósok eleve eredendően jobbra húznak, mióta az ő adójukból tartják el a munkanélkülieket akik unalmukban kitoltak egy halom purgyét...

Belépésnél maszk osztás, fertőtlenítés, üvegfal választja el egymástól az embereket.
A sorok között található büféket valóban bezárták, a széleken található kisboltok és kávézók "elvitelre" üzemelnek.
Szakszervezetek magyar viszonylatban iszonyat erősek náluk.
"Kapásból az Audi dolgozóinak kb. harmada szlovák"
90% magyar, 8% szlovakiai magyar 2% német és egyéb.
Minden magyarul és max. németül van kiírva. Ha nem ismered a magyar nyelvet nem tudsz ott dolgozni.
Urbanlegend ez a sok ukrán /román munkás. Max. Ha építkezés van vagy ideiglenesen külsős cég jön, de a szakszervezet ezek arányát kőkeményen leszabályozza a céggel. A magyar kölcsönzött munkaerőt is.
Volt olyan, hogy innen Pozsonyba vagy Pozsonyból Győrbe egy, másfél évre megy ki fél műszaknyi ember, de ez az általános kapacitásingadozas függvénye. Mkinek jó. A 2 cég is egyből betanított embereket foglalkoztat, a melósoknak sem szűnik meg a munkahely és kapnak kis pluszt is. Persze az utazási időből megy. De ugyanígy lehet német melót is szerezni.
 
o_O

Vagy a győri Audiról vagy a kecskeméti Merciről ir. Kétlem, hogy bármelyiknél is dolgozott rövid ideig. Esetleg járt bent külsős céggel és látott vmit az alapján elképzeli, de inkább tűnik egy romkocsmából megírt autógyárat és melóst csak újságból látott baloldali progresszív ökörségnek.

Már maga a cím is röhejes, közé nincs a valósághoz!!
De az első válaszból kiderül, hogy full hülyeség!

A vírus előtt is már kb. elviselhetetlen volt a légkör a kormány folyamatos gyűlöletkampánya miatt, szinte nincs ember, akivel érdemben lehet beszélgetni.

Egyrészt mikor volt a migri kampány? 2015-16?? 18ban kifújt végleg.
Másrészt ez nyomasztja, mint sori melós!!! ! :D:D:D:D
Max. az nyomasztja őket nap mint nap, hogy nem tudtak megfektetni vmi személyügyes muffot, de nem a migráns kampány!!! Édes Istenem!!!
Igen, jártam bent többször is mindkét érintett gyárban látogatáson, az a része igaz hogy brutál monoton-szar droidmeló az ami a soron van. Ellenben a fizetés jó az adott térségben, igen jó muffok vannak, patika minden, első osztályú a kantin/étkező, és viszonylag stabilan tervezhető munkahely, fixebb mint magánzóként nyomni a burkolást, vagy egy építőipari cégnek lapátolni. Télen fűtve, nyáron hűtve van az összeszerelő csarnok.
Ezért mondtam amit, bárki szabadon választhatja hogy felkeresi helyette az első legközelebbi toborzó irodát, vagy elmegy a szar-nyomasztó körülmények helyett Gipsz Jakabnak lapátolni napi 10 órát heti 6x kb ugyan annyi pénzért, mint amit a soron keres!
Ahogy én tudom, bár tényleg van fluktuáció, de jellemzően inkább befele áramolna a munkaerő mindkét céghez, nem kifelé, tehát annyira mégsem olyan szar ott, mint pl. hidegben-napon lapátolni, vagy dekkolni a kerítés mellett a határon!
 
"Kapásból az Audi dolgozóinak kb. harmada szlovák"
90% magyar, 8% szlovakiai magyar 2% német és egyéb.
Minden magyarul és max. németül van kiírva. Ha nem ismered a magyar nyelvet nem tudsz ott dolgozni.
Urbanlegend ez a sok ukrán /román munkás. Max. Ha építkezés van vagy ideiglenesen külsős cég jön, de a szakszervezet ezek arányát kőkeményen leszabályozza a céggel. A magyar kölcsönzött munkaerőt is.
Volt olyan, hogy innen Pozsonyba vagy Pozsonyból Győrbe egy, másfél évre megy ki fél műszaknyi ember, de ez az általános kapacitásingadozas függvénye. Mkinek jó. A 2 cég is egyből betanított embereket foglalkoztat, a melósoknak sem szűnik meg a munkahely és kapnak kis pluszt is. Persze az utazási időből megy. De ugyanígy lehet német melót is szerezni.

Én 5 éve akartam odamenni karbantartónak akkor kiemelt volt a német nyelvtudás, mivel nem akarnak a mindenféle kisebbségi nyelvekkel szórakozni, a gépek is németül írkálnak.
Azóta lehet került oda magyar felirat is.
 
Összefog a Ganz és a Stadler
"A Ganz Híd-, Daru és Acélszerkezetgyártó Zrt. új magyar tulajdonosai Szondy Szilvia vezérigazgató irányításával újraindítják a társaság forgóvázgyártását Magyarországon, újraélesztve a nagy múltú tevékenységet. Ennek jelentős lépéseként a cég együttműködési szándéknyilatkozatot írt alá a Stadler Magyarországi Vasúti Karbantartó Kft.-vel a forgóváz komponensek közös magyarországi előállításáról és összeszereléséről a hazai és nemzetközi piacra."
 
Összefog a Ganz és a Stadler
"A Ganz Híd-, Daru és Acélszerkezetgyártó Zrt. új magyar tulajdonosai Szondy Szilvia vezérigazgató irányításával újraindítják a társaság forgóvázgyártását Magyarországon, újraélesztve a nagy múltú tevékenységet. Ennek jelentős lépéseként a cég együttműködési szándéknyilatkozatot írt alá a Stadler Magyarországi Vasúti Karbantartó Kft.-vel a forgóváz komponensek közös magyarországi előállításáról és összeszereléséről a hazai és nemzetközi piacra."
Pont erről írtam, amikor valamelyik topikban ment a "nerazlop", hogy Mészáros kibulizta a stadler-magyar közös vállalatok létrehozását.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Összefog a Ganz és a Stadler
"A Ganz Híd-, Daru és Acélszerkezetgyártó Zrt. új magyar tulajdonosai Szondy Szilvia vezérigazgató irányításával újraindítják a társaság forgóvázgyártását Magyarországon, újraélesztve a nagy múltú tevékenységet. Ennek jelentős lépéseként a cég együttműködési szándéknyilatkozatot írt alá a Stadler Magyarországi Vasúti Karbantartó Kft.-vel a forgóváz komponensek közös magyarországi előállításáról és összeszereléséről a hazai és nemzetközi piacra."
Lassan forgóvázgyárból is annyi lesz már, mint buszgyárból...
Most ez a „Ganz Híd-, Daru és Acélszerkezetgyártó Zrt” nem ugyanaz, mint a Ganz motor kft, akinek a GH-250 az egyik fő terméke, ugye? Eredetileg azt gondolták az IC+ kocsik alá is rakni, csak nem győzték a folyamatos updatelést a változó szabványok miatt (a gyártás beindulásának késlekedése következtében) és aztán a Siemens vitte el a boltot, ha jól tudom.
Ez a Ganz acélszerkezet az, amelyiknek Zalaegreszegen is van gyára (ahol a BOMAG-nak, meg CAT-nek is gyártanak alvázakat), egyébként meg a darufelújításokkal és az úszódarukkal is foglalkozik?
Amúgy a cikkben említett mátranováki üzem is Ganz-ként kezdte anno. Azt végülis a Bombardier szépen bezárta?
Homályosítson fel valaki ezügyben. :)
 
Most ez a „Ganz Híd-, Daru és Acélszerkezetgyártó Zrt” nem ugyanaz, mint a Ganz motor kft, akinek a GH-250 az egyik fő terméke, ugye? Eredetileg azt gondolták az IC+ kocsik alá is rakni, csak nem győzték a folyamatos updatelést a változó szabványok miatt (a gyártás beindulásának késlekedése következtében) és aztán a Siemens vitte el a boltot, ha jól tudom.

Eredetileg CAF forgóváz volt alatta, amit ferencék spanyol vendéglátogatása után vett meg a vasút jó (sok) pénzért, cserébe a németek a szabad piac és egyenlőség jegyében elkezdték szopatni a Startot volt, hogy komplett szerelvény kint ragadt mert találtak pár kiégett izzót, meg az IC+ kocsik kapcsán felmerült náluk a probléma, hogy hozzájuk nem mehet, mert nem fér át az ajtaján egy szélesebb tolókocsis utas...
Ezért lett végül Siemens forgóváza, azóta szabadon mehetnek a magyar vonatok németbe...
 
Az ukránoknak nem tetszik, hogy repülőgépgyártás lenne Magyarországon:

https://karpathir.com/2021/04/21/uk...yar-ceg-repulogepgyartasrol-szolo-szerzodese/
“Duzzogva ugyan, de elengedjük az Iljusin bizniszt, ha az ukrán partnerek inkább a Motor Szics magyarországi gyártáskihelyezését preferálják egy joint venture keretében; annak érdekében, hogy Ukrajna e stratégiai fontosságú cége biztonságosan működhessen egy Nato tagállam területén ezekben a viharos időkben.”

- hangzott volna a frappáns válasz a magyar külügy részéről.