Csak az a probléma hogy az állam a szerződést a magyarországi Continentallal kötötte és nem a makói gyárral. Amíg a gumitömlő gyártó rész leépít, addig pl. az autóelektronika gyártás-fejlesztéssel foglalkozó része (Veszprém, Budapest) bővít. Önvezetés, mesterséges intelligencia stb. azok a területek, amit a kormány épp nagyon reklámoz. Így vannak új beruházások, a munkavállalói összlétszám vállalati szinten pedig valószínűleg nem csökken, ezért meglepne ha nem lenne az egész a szőnyeg alá söpörve... A gumitömlő az egy olyan kis haszonkulcsú termék, amit már régen el kellett volna vinni innen a gyártónak a távol-keletre, csak az "állami támogatással" valószínűleg még épp megérte itt tartani. Az egészről pedig valószínűleg nem a 200 napja kinevezett új igazgató tehet, hanem az elődje, aki most talán épp a felettese, ő ne tudta elérni hogy hozzanak ide több fém- és műanyagcső gyártást. Lázár meg ne videóban üzengessen és fenyegetőzzön, nem egy eszköztelen ellenzéki képviselő, hanem tegye a dolgát, beszéljen Viktorral és Palkoviccsal és intézzen valamit, különben nagy leégés lesz belőle jövő áprilisban.