Gyakorlási nap.
Pár megjegyzés:
Pár megjegyzés:
- A 051-es, legelső Szu-57 prototípus még mindig repül, tizenegy évvel az első flelszállása után is. Mégpedig bemutató repülést. A 901-es Szu-35BM a 2008 februári első repülse után tíz évvel, 2018-ban már csak egy szétkannibalizált roncs volt
- A kék 01-es széria Szu-57-esnek nagyon jól áll ez a sötét festés, amúgy a repülése is elég jól néz ki. Egyiknél sem hallottam a blocker sípoló hangját, szerintem a kánikula miatt inkáb kiszerelték belőlük. Ehhez megvan az ok, mivel a tolóerőt - gondolom a Super Hornet-hez hasonlóan - ez is csökkenti. Ez a harci körülmények között, pláne majd a 30-as hajtóművel nem lesz gond, de a földközeli "parádéhoz" a 117-esekkel, nagy melegben inkább a többlet tolóerőt választják.
- A Mi-28NM két éve csak még a hagyományos, de ezúttal már a vadonat új kompozit lapát készletével repül. Egyelőre nem sok izgalmas van a programjában
- Repül a Ka-52M is, ahol az új, szárnyba integrált rávezető radar és az orrban helyet kapott AESA radar az igazán érdekes. A repülése semmi újat nem hozott
- A két MSz-21-es, az egyik a PW1000G-vel a másik az új orosz PD-14-essel van szerelve, együtt kötelékeznek