Oke es mit javasolsz ami realis is?
Ezt most komolyan megkérded?Tőlem?!?
Komolyan megkérdezed tőle?
Te is tudod hogy Mbömbi a válasza mindenre...
De okkal.
Megfizethetősége,fenntarthatósága,konstrukció fejleszthetősége miatt.
Ez a kép jol mutatja a konstrukciós előnyt.Mivelt a motorteret ügyesen lebújtatták az orrban,a vezetőtér mögött egy egybefűggő tágas tér van,amire azt épites,amit akarsz.Itt mögötte középen egy harci rész van egy orosz toronnyal,háttul meg egy deszanttér.Torony cserélhető,ukránok egy saját tornyot tettek rá (30mm gá+30mm agv+7,62mm gp+4 IPTR).Bármilyen nyugati szabványú torony tehető a helyére,ami ráfér.
De ha másra használjuk a teret,akkor mehet a helyére akármi.Pl NEMO torony,REH felszerelés,pk munkahely-vagy akár egy plató moduláris palettás szállitáshoz.
És könnyű fejleszteni,módositani az igényekhez.Pl akarunk rátenni egy 155milis AGM vagy Sigma tornyot?Simán ki lehet hozzá alakitani egy azokat hordozni képes 5 tengelyes változat.M6 igazábol már eleve igy jött létre,a 4x4 M4 hosszitott és erősitett továbbfejlesztése.
Szóval valójában egy modern,ügyes,mobilis konstrukció.
Védettsége kinetikailag LvL3 és 5 között változtatható.CE és aknavédettsége meg nagyon jó.Élvonalbeli.
És technológiástul viszonylag olcsón beszerezhető (nem,semmi nem jönne Dél Afrikábol,csak a tervek.A teljes beszállitói kör lehet európai.Mehet bele MAN motor és ZF,vagy akármi más,váltó.).
Egy hátránya van.Nincs úszóképes változata.De ilyen páncélvédelemmel,ilyen kompakt méretben nincs úszóképes járgány (Patria 6x6 csak minimálpáncélzattal,alap APC kialakitásban úszóképes.Komolyabb kialakitásban már nem)