Biztos hatékony az a széles LERX 'csuklya' nagy állásszögeknél, de elég rondán néz ki.
Ahhoz képest ami rajta van, a kerekek meg nincsenek is belapulva??!!
Hát az az emelkedés felszállás utána, az igen.
Ez lett volna az amerikai MiG-29 csak sanszosan értelmezhető hatótávolsággal. Bár jó lenne tudni ekkor mennyi volt a belső keró kapacitás.Három gondolat erről a videóról:
- A törzsféklap ezen a protón ekkor még aktívan részt vett a gép korményzásában, a FbW rendszer aktívan "játszott" vele
- A hajtóművei még az eredeti YJ101-es volt, amiből áttervezéssel született meg a jól ismert F404-es, ami nálunk, a Gripenen. mint RM12 ismert
- Ha valaha elkészült volta a Northrop side-project-je, az F-18L, amit az "üzlettárs" McDonnell Douglas nagyon csúnya módszerrel elkaszált, akkor az kb ilyen repülési jellemzőkkel bírt volna. Ugyanis mind az eredtei és valamivel kisebb YF-17 Cobra, mind pedig az F/A-18-asok eredeti prototípusai jóval könnyebbek voltak, mint a szériapéldányok, de mind a szárnyfelület, mind a LERX hatékonysága, mind pedig a tolóerő nagysága kb a sorozatpéldányokéval volt majdnem azonos.
De akkor tényleg ilyen lesz? Én nem mertem posztolni a gázkar miatt.Vagyis csak a szimulátora. Érdemes megnézni, hogy milyen állapotban van a gázkar. De talán ennél is többet mond el, hogy a táj pedig rajzolt.