McDonell Douglas/Boeing F/A-18 Hornet, F/A-18E/F Super Hornet

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

Terminator

Well-Known Member
2010. április 19.
14 373
18 003
113




https://flic.kr/p/49953515912
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
7 678
23 005
113
Volt egy világ az oroszok nagy repülőnapos debütálása előtt, amikor még mindenhol a MiG-21-esek és a MiG-23-asok uralták idehaza a légibemutatókat (azt a nagyon keveset), miközben messze, Nyugaton már felbukkantak az ilyen repülések. Akkori szemmel ezek elképesztő csodának számítottak. És felénk még csak nem is voltak ismertek.
Azért egy érdekes korszak lehetett na...
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
7 678
23 005
113
Három gondolat erről a videóról:

  • A törzsféklap ezen a protón ekkor még aktívan részt vett a gép korményzásában, a FbW rendszer aktívan "játszott" vele
  • A hajtóművei még az eredeti YJ101-es volt, amiből áttervezéssel született meg a jól ismert F404-es, ami nálunk, a Gripenen. mint RM12 ismert
  • Ha valaha elkészült volta a Northrop side-project-je, az F-18L, amit az "üzlettárs" McDonnell Douglas nagyon csúnya módszerrel elkaszált, akkor az kb ilyen repülési jellemzőkkel bírt volna. Ugyanis mind az eredtei és valamivel kisebb YF-17 Cobra, mind pedig az F/A-18-asok eredeti prototípusai jóval könnyebbek voltak, mint a szériapéldányok, de mind a szárnyfelület, mind a LERX hatékonysága, mind pedig a tolóerő nagysága kb a sorozatpéldányokéval volt majdnem azonos.
 
  • Tetszik
Reactions: endre

molnibalage

Well-Known Member
2010. április 18.
30 186
35 207
113
Három gondolat erről a videóról:

  • A törzsféklap ezen a protón ekkor még aktívan részt vett a gép korményzásában, a FbW rendszer aktívan "játszott" vele
  • A hajtóművei még az eredeti YJ101-es volt, amiből áttervezéssel született meg a jól ismert F404-es, ami nálunk, a Gripenen. mint RM12 ismert
  • Ha valaha elkészült volta a Northrop side-project-je, az F-18L, amit az "üzlettárs" McDonnell Douglas nagyon csúnya módszerrel elkaszált, akkor az kb ilyen repülési jellemzőkkel bírt volna. Ugyanis mind az eredtei és valamivel kisebb YF-17 Cobra, mind pedig az F/A-18-asok eredeti prototípusai jóval könnyebbek voltak, mint a szériapéldányok, de mind a szárnyfelület, mind a LERX hatékonysága, mind pedig a tolóerő nagysága kb a sorozatpéldányokéval volt majdnem azonos.
Ez lett volna az amerikai MiG-29 csak sanszosan értelmezhető hatótávolsággal. Bár jó lenne tudni ekkor mennyi volt a belső keró kapacitás.
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
7 678
23 005
113
Vagyis csak a szimulátora. Érdemes megnézni, hogy milyen állapotban van a gázkar. De talán ennél is többet mond el, hogy a táj pedig rajzolt.
 

molnibalage

Well-Known Member
2010. április 18.
30 186
35 207
113
Vagyis csak a szimulátora. Érdemes megnézni, hogy milyen állapotban van a gázkar. De talán ennél is többet mond el, hogy a táj pedig rajzolt.
De akkor tényleg ilyen lesz? Én nem mertem posztolni a gázkar miatt.
Tegnap láttam egy repszimes fórumon, de ennél többet nem tudok róla és valahogy nem hozott lázba annyira a dolog.