Eddig szerintem az év videója. Egy Mi-35M fegyverrendszer operátorának kabinjában "ülünk"/ fekszünk, mert a videót felvevő hajózó elég laza. A műszerfalon pihenteti a lábát. Ha valakinek nem volnának világosak a műszerek, amik megjelenítésre kerültek a többfunkciós, színes kijelzőn. Ezek a legfőbb, legfontosabb repülési műszerek.
Középen: Műhorizont (fordítva működik, mint a nyugati műhorizont, nem a horizontot dönti, hanem a repülőgép sziluettett)
Középen, a műhorizont alatt: kombinált műszer: iránytű(felső rész, fokban jelzi a repülési irányt), csúszásjelző golyó (zöld alapon fekete, ha nincs középen, akkor csúszik valamerre a gép).
Balra legfelül: sebességmérő (km/h)
Jobbra legfelül: barometrikus magasságmérő
Balra lent: rádiós magasságmérő (ez a barometrikus magasságmérővel ellentétben csak egy mutatós, de mivel csak kis magasságban használják, így elég annyi is. A barometrikus magasságmérőn a nagy mutató a 100 métereket jelzi, a kismutató mutatja az ezreket )
Jobbra lent: Variométer (m/sec-ban jelzi az emelkedést/süllyedést)
Bal oldalt fent, a hajózó lába mellett: analóg rádiós magasságmérő, ugyanúgy 700m-ig kalibrálva, mint a digitális társa.
A pilóta zseniális, ahogy ezen a kis magasságon repül a géppel. Mezőgazdasági pilótáktól láttam eddig csak ilyet, mert ők a kis magasságú repülés királyai.