MiG-27 Flogger -D , -J (Mikojan-Gurjevics)

Pár háttérképnek való:

267737-Sepik.jpg

d490afe0799e2c746a7d9f72b42413e0_large.jpeg

Mig-27K-latania-w-szyku-1024x1280.jpg

33wxyjd.jpg

817fe91566ae6f397840225f575b41ee.jpg

522768-1680x1050.jpg
 
Talán így jó lesz:
http://kepfeltoltes.hu/140404/MiG-27_Flogger_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
 
@weasel007

(Kommentbox felett van egy menüsör, ott a képecske ikonnal tudsz képeket beilleszteni. A felugró ablakba a direkt, azaz közvetlen linket kell berakni (ami a legutolsó kommentedben is van)).
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Itt sajnos haláleset látható.
 
Nem rég volt az Aranysasban a típusról egy cikk.az lenne a kérdésem,hogy mennyire voltak ezek potens gépek a nyugati megfelelőikkel szemben?
 
Lehet meg akarta menteni a gépet és azért nem katapultált.
 
Elvileg a KM-1-es ülés paraméterein belül lehetett. De nem tudhatjuk mi történt a pilótakabinban.
 
Nem rég volt az Aranysasban a típusról egy cikk.az lenne a kérdésem,hogy mennyire voltak ezek potens gépek a nyugati megfelelőikkel szemben?




Attól függ mikor és melyik változat. Az USAF és US NAVY A-7 Corsairjei, az angol és francia Jaguar és a svéd Viggen voltak a kortársai.

Az 1978-tól hadrendbe állított MiG-27K változat komoly navigációs rendszerrel volt felszerelve és az adott kor szintjén, meg a gép méretét figyelembe véve korszerű célfelderítő berendezései voltak. A nyolcvanas évek folyamán megkapta nagyrészt azokat a fegyverrendszereket, amikkel az elmúlt húsz évben kínálták a korszerűnek mondott orosz típusokat. TV irányítású bombák és rakéták a hozzájuk tartozó rávezető rendszerekkel, H-31-es rakétára épülő fegyverrendszer a légvédelem ellen.

mig27k-5_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


mig27m-12_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


A Corsairrel összehasonlítani nehéz, mert azt nem fejlesztették már ekkor ennyire intenzíven. Az USAF a nyolcvanas évek elejére lecserélte a A-10-esekre és átkerültek az ANG-hez. Az US NANY A-7E gépeivel mindenképpen egy kategóriát képviselt.

A nyugat-európai típusok csak az eggyel „gyengébb felszereltségű” MiG-27M-el tartoztak egy kategóriába. A francia Jaguar mindenképpen. A MiG-27M és a korai változatok, D-re korszerűsítése már csak egy tucat gép volt.

Egyébként a típust a nyolcvanas évek első felétől már Szu-24-esekre cserélték a VVS ezredeinél.

(Az AS-ben íródott cikk furcsára sikeredett. Mintha a következő lapszámban íródott egy javítása lenne az előzőnek.)
 
Fáj a fejem...

"Egyébként a típust a nyolcvanas évek első felétől már Szu-24-esekre cserélték a VVS ezredeinél."

Mármint megkezdték.
 
Lehet, bár a Tornado-t inkább egy későbbi, nagyobb kategóriába sorolnám. A Tornado IDS az első aktív alakulatoknál akkor állt hadrendbe, amikor a Corsair (83), Jaguar (82) és a MiG-27-es (84) gyártását már épp leállították. (ez eredetileg gyártó országokban)

Inkább talán a Szu-24M és a kissé idősebb és jóval nagyobb F-111-es kategóriába sorolnám.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

MiG-27 modell. Szuperélethű, bombázni is tud.
 
https://www.google.hu/search?q=pifta&rlz=1C1CHJX_enHU456HU460&es_sm=122&tbm=isch&imgil=ylbHKuigHEH4nM%253A%253Bhttps%253A%252F%252Fencrypted-tbn3.gstatic.com%252Fimages%253Fq%253Dtbn%253AANd9GcQ3ftEb_eeKHishxtHplrIBe9EyBjtaGj71w3EJC57Yhx5415Mg%253B500%253B669%253BZVo6PvXKCDejmM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fnemkutya.com%25252Flike%25252F88123&source=iu&usg=__ivUC6jG5s1xMl6hZl_WC4c5m_ME%3D&sa=X&ei=X9JnU4udNYyHyQOqooCgAw&ved=0CDMQ9QEwAA#facrc=_&imgdii=_&imgrc=ylbHKuigHEH4nM%253A%3BZVo6PvXKCDejmM%3Bhttp%253A%252F%252Fnemkutya.com%252Fwp-content%252Fuploads%252F2014%252F02%252F88123-pifta-...-pifta--.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fnemkutya.com%252Flike%252F88123%3B500%3B669
Mig-27 kutya verzió