(Kommentbox felett van egy menüsör, ott a képecske ikonnal tudsz képeket beilleszteni. A felugró ablakba a direkt, azaz közvetlen linket kell berakni (ami a legutolsó kommentedben is van)).
Attól függ mikor és melyik változat. Az USAF és US NAVY A-7 Corsairjei, az angol és francia Jaguar és a svéd Viggen voltak a kortársai.
Az 1978-tól hadrendbe állított MiG-27K változat komoly navigációs rendszerrel volt felszerelve és az adott kor szintjén, meg a gép méretét figyelembe véve korszerű célfelderítő berendezései voltak. A nyolcvanas évek folyamán megkapta nagyrészt azokat a fegyverrendszereket, amikkel az elmúlt húsz évben kínálták a korszerűnek mondott orosz típusokat. TV irányítású bombák és rakéták a hozzájuk tartozó rávezető rendszerekkel, H-31-es rakétára épülő fegyverrendszer a légvédelem ellen.
A Corsairrel összehasonlítani nehéz, mert azt nem fejlesztették már ekkor ennyire intenzíven. Az USAF a nyolcvanas évek elejére lecserélte a A-10-esekre és átkerültek az ANG-hez. Az US NANY A-7E gépeivel mindenképpen egy kategóriát képviselt.
A nyugat-európai típusok csak az eggyel „gyengébb felszereltségű” MiG-27M-el tartoztak egy kategóriába. A francia Jaguar mindenképpen. A MiG-27M és a korai változatok, D-re korszerűsítése már csak egy tucat gép volt.
Egyébként a típust a nyolcvanas évek első felétől már Szu-24-esekre cserélték a VVS ezredeinél.
(Az AS-ben íródott cikk furcsára sikeredett. Mintha a következő lapszámban íródott egy javítása lenne az előzőnek.)
Lehet, bár a Tornado-t inkább egy későbbi, nagyobb kategóriába sorolnám. A Tornado IDS az első aktív alakulatoknál akkor állt hadrendbe, amikor a Corsair (83), Jaguar (82) és a MiG-27-es (84) gyártását már épp leállították. (ez eredetileg gyártó országokban)
Inkább talán a Szu-24M és a kissé idősebb és jóval nagyobb F-111-es kategóriába sorolnám.