Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Rövidujjú polóban? Miért nem fürdőnadràgban?Ukrán légiero
https://www.youtube.com/watch?v=aC42UtPkur8
Mikor tették alkalmassá erre a mezei UB gépeket?H-31 indítás -Mig-29UB
Mikor tették alkalmassá erre a mezei UB gépeket?</blockquote><blockquote>H-31 indítás -Mig-29UB
Ez akkor már lényegében akkor olyan, mint az F-15B/D vagy F-16D, stb. ahol a kétüléses gép is teljes értékű harci változat?
Ez akkor már lényegében akkor olyan, mint az F-15B/D vagy F-16D, stb. ahol a kétüléses gép is teljes értékű harci változat?
Nem 10 éve volt, az aibase blogon volt egy írás és An-26 volt a cél és nem földháttérben. "Apró" különbségek...Vári Gyula 10+ évvel ezelőtti interview-ban elmondta, hogy egy egy jobb darab, a mi alap Mig-29 eseink közül is, simán fogott be és KÖVETETT földháttérben lévő légi célt, tán Mig-21-est, de erre már nem emlékszem biztosan. Én arra is azt mondtam, hogy az NEM annyira szar, mint divat volt szidni, s Vári mester is többször elismerően nyilatkozott amúgy a nagyvas avionikájáról is...
Igy van, én is így tudom, nagy volt a szórás, de a legjobbakra 90km körüli értéket mondott. Export, alap gépek, csak egy kis babrálás, meg szerencsés gyártási széria kellett hozzá, én is így tudom.Idehaza a nem upgradelt, szigorúan export változatú radarból az a példány, amit önszorgalomból a lehető legjobban szabályoztak be, a legjobb alkatrészekből, (sajnos a legtöbb náció felől az az infó, hogy jókora volt a szórás a flottán belül) képes volt 85 km-ről célt befogni. Tehát nem detektálni, hanem be is fogni. Igaz, fegyver nem volt hozzá, amivel le is küzdhette volna.
Nem 10 éve volt, az aibase blogon volt egy írás és An-26 volt a cél és nem földháttérben. "Apró" különbségek...</blockquote><blockquote>Vári Gyula 10+ évvel ezelőtti interview-ban elmondta, hogy egy egy jobb darab, a mi alap Mig-29 eseink közül is, simán fogott be és KÖVETETT földháttérben lévő légi célt, tán Mig-21-est, de erre már nem emlékszem biztosan. Én arra is azt mondtam, hogy az NEM annyira szar, mint divat volt szidni, s Vári mester is többször elismerően nyilatkozott amúgy a nagyvas avionikájáról is...