MiG-29 / MiG-35 Fulcrum (Mikojan-Gurjevics)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
213599.jpg

213562.jpg

213603.jpg
 
Az orosz s300 ugy tulbonolitasa is segitett a mig iroda "csodjehez" gy irani upg modernizacio 1mrd feletti uzletet jelenthetett volna a mig iroda szamara de ha csak sm verziora tortent volna a modernizacio is z arcdula alurol karcolta volna az 1mrd dollart. Es a j7 esek is megkaphattak volna a 93 as csomagot amivel csekely de megis valami harcerteket adtak volna a kinai 21eseknek...
Off a 29 es topikba de a 93 as csoagot a 21esekhez vajon miert nem dolgoztak tovabb szines kijelzokkel es meg par aprosaggal. Mikozben meg boven repul 21es de amit meginkabb nem ertek hogy a 21eshez a 93 as csomaggal integraltak a lezervezerelt kabokat. A 29 esnel ezt miert nem leptek meg annak idelyen vagy ha csak egyre volt penz es a 21es mellett dontottek miert nem nyomattak a programot...
 
Az algériai visszadobott gépeket leszámítva a 2010-es katasztrófa és egyéb hatások együtt lényegében kivégezték a 29-es. Szinte csaj mutatóba maradtak gépek még, ha a 29K-kat is hozzávesszük...

A K/KUB-bal együtt 120 feletti a géppark(állítólag rendeltek 48db MIG-35-öt is).Ezt nem nevezném kivégzésnek még ha töredéke is annak ami volt.
 
Amúgy az a legérdekesebb az egészbe hogy míg a hidegháborúkor a Mig-29 volt midnenhol a menő irak szíria stb más szovjet utódállamokban addig szu-27-ről szinte semmit nem lehetett tudni.
Most meg az egész felcserélődött a Szuhojokat nyomják a MIG meg le van maradva.