MiG-29 / MiG-35 Fulcrum (Mikojan-Gurjevics)

.
Az AESA radar érzékeny a beérkező és kibocsátott jel minőségére, a pitot cső pedig hamis reflexiókat és interferenciát hoz létre, nem....? Meg lehet oldani software-rel, hogy igy is menjen, de szerintem biztos jobb lenne nélküle, mint vele. Az sem szentirás, hogy a Pitot csőnek a gép orrán kötelező lennie, szerintem itt az oroszok nem akarták áttervezni és áthelyezni, idő, pénz, nem tudom.

Ha én mérnők lennék, akkor jól meghatároznám azt az értéket, amit a pitot visszaver, és megmondanám a számítógépnek, hogy azt hagyja ki a képből.
 
Ez nem eredeti kép, csak manipulált, de jól néz ki:
532917375-1297021891832928-1315821421099961338-n.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Orosz repulogép kozúti balasete Jerevanban:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Orosz repulogép kozúti balasete Jerevanban:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Nahát, érdekes. És nem is egy. Vajon hova gurulgattak? Onnan keréken messze még Moszkva...

A balesetet szenvedő 9.12A export változatról itt írtam négy éve:
https://forum.htka.hu/threads/mig-29-mig-35-fulcrum-mikojan-gurjevics.129/post-1039561

15.jpg
 
Nahát, érdekes. És nem is egy. Vajon hova gurulgattak? Onnan keréken messze még Moszkva...

A balesetet szenvedő 9.12A export változatról itt írtam négy éve:
https://forum.htka.hu/threads/mig-29-mig-35-fulcrum-mikojan-gurjevics.129/post-1039561

15.jpg

Levált a vontatójármurol:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Hűha
Reactions: misinator
  • Tetszik
Reactions: fishbed and migfun
Irán MiG-29-es vadászgépeket kapott

Iráni légierő megerősítése érdekében orosz MiG-29-es vadászgépeket helyeztek át az iráni állományba. A parlamenti biztonsági bizottság magyarázata szerint ez egy átmeneti intézkedés.

"A MiG-29-esek már megérkeztek Oroszországból, és a sirázi légibázison állomásoznak majd, miközben a modernebb Szu-35-ösöket, amelyek hosszú távú megoldást jelentenek, leszállítják. -jelentette ki „Abolfazl Zohravand képviselő az Iran Internationalnek
 
Néhány kép a csádi MiG-29-esekről...


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Szivárgás tárta fel a Zhuk-ME radar hibáit az indiai haditengerészet MiG-29K vadászgépein
"...
A jelentések szerint 2016 és 2018 között az indiai flotta radarhibák sorozatát tapasztalta, a meghibásodások közötti átlagos üzemidő mindössze 20 órára csökkent, ami messze elmaradt a megkövetelt 120 órától. Még a fejlesztő NIIR Phazotron által, a KRET felügyelete alatt végzett felülvizsgálatok után is elégtelennek bizonyultak a javítások. Az indiai tisztek továbbra is „elégtelen működésről” számoltak be, és követelték, hogy Oroszország fedezze a javítások költségét. Emellett a megbízhatósági statisztikák egy részét állítólag hamisították szimulált radarmodulok használatával, ezzel elfedve a valós eredményeket.

A folyamatos meghibásodások miatt az indiai haditengerészet 2019-ben úgy döntött, hogy visszavonja a Zhuk-ME radar eredeti gyártói tanúsítványát, hivatalosan is megfosztva azt a minősítéstől.
..."

Eredeti cikk:
 
Szivárgás tárta fel a Zhuk-ME radar hibáit az indiai haditengerészet MiG-29K vadászgépein
"...
A jelentések szerint 2016 és 2018 között az indiai flotta radarhibák sorozatát tapasztalta, a meghibásodások közötti átlagos üzemidő mindössze 20 órára csökkent, ami messze elmaradt a megkövetelt 120 órától. Még a fejlesztő NIIR Phazotron által, a KRET felügyelete alatt végzett felülvizsgálatok után is elégtelennek bizonyultak a javítások. Az indiai tisztek továbbra is „elégtelen működésről” számoltak be, és követelték, hogy Oroszország fedezze a javítások költségét. Emellett a megbízhatósági statisztikák egy részét állítólag hamisították szimulált radarmodulok használatával, ezzel elfedve a valós eredményeket.

A folyamatos meghibásodások miatt az indiai haditengerészet 2019-ben úgy döntött, hogy visszavonja a Zhuk-ME radar eredeti gyártói tanúsítványát, hivatalosan is megfosztva azt a minősítéstől.
..."

Eredeti cikk:
Akkor már tudjuk, hogy miért nem viszik a saját Kr/KUBr gépeiket az oroszok mégcsak Ukrajna közelébe sem.