Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Csak azt állítom biztosra, amit biztosan tudok. PSZH motor? Röhelyes, papíron száz lóerős szar, ami konkrétan lerohadt a gyakorlat közepén a barátom alatt. Kalocsán volt távírász a másik barátom, a vezérlőteremben. Arra nincs is panasz. Ott nagyon szem előtt voltak. Az éjjellátós is igaz, amit írtam. A harmadik barátom műszerész volt, valahol Győrben. Rádiókat kellett volna javítania, de ott senki sem értett hozzá. Ha lámpacsrénél nagyobb volt a baj, ment a valami központi javítóba. Ez a rögvalóság. Egyik Kárpátalji topiktársunk ugyanezt írta a vörös hadseregről.Finoman fogalmazok!
Én Kalocsán szolgáltam a hetvenes években a PSZH éjjellátójából mindig volt tartalék, mert a fő tevékenységem volt meg a fegyverzete. Mond: a PSZH Csepel motorjáról mennyit tudsz? Az éjjellátójáról? Pedig a CIA is nagyon kíváncsi volt rá, amíg el nem árulta egy "hazánkfia"!
Ha, Molnival együtt megfigyelnétek, nem azért "ekézlek" benneteket, mert hülye gyerekek lennétek, hanem, velem együtt nem tudjátok a teljes igazságot!
Ha, belemennénk a tárgylencse forradalmi a MOM által kifejlesztett újításáról, hogy éjjel is lássál mesterséges megvilágítás nélkül, talán más megvilágításba kerülne sok minden!
A Moszkvicsokról, csak annyit, hogy többet ültem egy versenyzésre használt gk.-ban kinnt Moszkvában, mint Te!
Ezek nem mind rosszak, annyira nem hogy a jobb felső sarokban a két gép azok a készültségi gépek amik közvetlenül a futópálya közelében állnak, hogy riasztásnál minél rövidebb gurulással felszállhassanak.A szerintem rossz MiGek
Én olyan 200E km-t moszkvicsoztam. Volt három Moszkvicsom. Úgy nyolc Wostok órám, Szovjet porszívóm, két szovjet szinesTVm, stb., mert élveztem őket. Viszont így tudom is, miért dőlt össze az egész.Finoman fogalmazok!
Én Kalocsán szolgáltam a hetvenes években a PSZH éjjellátójából mindig volt tartalék, mert a fő tevékenységem volt meg a fegyverzete. Mond: a PSZH Csepel motorjáról mennyit tudsz? Az éjjellátójáról? Pedig a CIA is nagyon kíváncsi volt rá, amíg el nem árulta egy "hazánkfia"!
Ha, Molnival együtt megfigyelnétek, nem azért "ekézlek" benneteket, mert hülye gyerekek lennétek, hanem, velem együtt nem tudjátok a teljes igazságot!
Ha, belemennénk a tárgylencse forradalmi a MOM által kifejlesztett újításáról, hogy éjjel is lássál mesterséges megvilágítás nélkül, talán más megvilágításba kerülne sok minden!
A Moszkvicsokról, csak annyit, hogy többet ültem egy versenyzésre használt gk.-ban kinnt Moszkvában, mint Te!
A két gépre én is gondoltam mint készenlétre, de a pálya végéről már mégiscsak könnyebb felszállni. Amúgy a pár oldallal előbbi videóban látható is a készültségi riasztás.Ezek nem mind rosszak, annyira nem hogy a jobb felső sarokban a két gép azok a készültségi gépek amik közvetlenül a futópálya közelében állnak, hogy riasztásnál minél rövidebb gurulással felszállhassanak.
Na, pont ezek a készültségi gépek mögöttük a gázsugár-terelővel (ugye üzemképtelen gépek mögé nem kell ilyen), amik a műhold-fotón is felismerhető nagy zöld-tetejű hangár mellett állnak.
Annyi a meglátásom, hogy ehhez a tagoláshoz még hozzájön:Északi Tengeri FlottaEz ebben a formában így nagyon nem igaz. Ma is több olyan város van, amit csak 2 db osztály véd. Egy osztály tűzíve meg 105 fokos. Tehát, ha a város és cél körül van, akkor még szarabb a lefedés, mert a cél túloldala felé nemhogy nincs osztály, de a másik oldalon levő osztály HMZ-j kicsi. Ezen legfeljebb az változtat, ha a közelben van egy csinos domb vagy hegy.
Ezen felül 6 db célcsatorna korlát és minél nagyobb paraméterrel jön a cél, annál inkább alig van a HMZ-ben. Nézd meg, hogy egy 30-40-50 km-re az osztály mellet elrepülő 850 km/s-val haladó cél meddig van egy 40-50-60 km-es sugarú körben. (Eltérő horizont paraméterek.)
Ez a lista elavultnak tűnik, ma 75 db aktív osztály van Hpasp listája szerint.
Kiemelt városok
Moszkva;
8 Sz-400, 16 Sz-300PM
Szentpétervár;
4 Sz-300PM, 8 Sz-300PSz
Csendes Óceáni Flotta
Kamcsatka
3 Sz-400
Vlagyivosztok
2 Sz-400
Nahodka
2 Sz-400
Északi Tengeri Flotta
Murmanszk;
4 Sz-400,
2 Sz-300PM, 2 Sz-300PSz
Szeverodinszk
4 Sz-300PT
Fekete Tengeri Flotta
Novorosszijszk
2 Sz-400
Feodoszija, Krím félsziget;
2 Sz-400
Légierő bázisai
Engelsz
2 Sz-300PSz
Hmeymim, Szíria
1 Sz-400
Fontosabb települések
Jekatyerinburg;
2 Sz-300PSz
Szamara;
2 Sz-300PSz
Voronyezs
2 Sz-300PSz
Kalinyingrád;
2 Sz-400, 4 Sz-300PSz
Novoszibirszk;
2 Sz-400
Azov;
2 Sz-300PM
Szuhumi, Abházia;
2 Sz-300PSz
Habarovszk
2 Sz-300PSz
Szolnecsnij
3 Sz-300PSz
Irkutszk
2 Sz-300PSz
Nazarovo
2 Sz-300Psz
OK, ez meg is van.Na, pont ezek a készültségi gépek mögöttük a gázsugár-terelővel (ugye üzemképtelen gépek mögé nem kell ilyen), amik a műhold-fotón is felismerhető nagy zöld-tetejű hangár mellett állnak.
Látod, vagdalkozol, pedig az egész rendszerről fingod sincs!Csak azt állítom biztosra, amit biztosan tudok. PSZH motor? Röhelyes, papíron száz lóerős szar, ami konkrétan lerohadt a gyakorlat közepén a barátom alatt. Kalocsán volt távírász a másik barátom, a vezérlőteremben. Arra nincs is panasz. Ott nagyon szem előtt voltak. Az éjjellátós is igaz, amit írtam. A harmadik barátom műszerész volt, valahol Győrben. Rádiókat kellett volna javítania, de ott senki sem értett hozzá. Ha lámpacsrénél nagyobb volt a baj, ment a valami központi javítóba. Ez a rögvalóság. Egyik Kárpátalji topiktársunk ugyanezt írta a vörös hadseregről.
Ja, ma is Raketa M7-es porszívót , használok az AEG gyártmány mellett, mert az a legjobb!Én olyan 200E km-t moszkvicsoztam. Volt három Moszkvicsom. Úgy nyolc Wostok órám, Szovjet porszívóm, két szovjet szinesTVm, stb., mert élveztem őket. Viszont így tudom is, miért dőlt össze az egész.
Hogy vagdalkoznék. Mondd, melyikben nincs igazam? Csak nem te tudod jobban, hogy mit mondtak nekem a barátaim?Látod, vagdalkozol, pedig az egész rendszerről fingod sincs!
Maradok tisztelettel:
Akagi
A rakéta nekem is bejött. Ma is használom. A másik, rózsaszín UFO porszívóból viszont egy óra alatt kiszakadt a kommutátor. Tipikus szovjet. Jó tervezés, szar gyártás.Ja, ma is Raketa M7-es porszívót , használok az AEG gyártmány mellett, mert az a legjobb!
Mond el a PSZH éjszakai irányzék felépítését pl.!Hogy vagdalkoznék. Mondd, melyikben nincs igazam? Csak nem te tudod jobban, hogy mit mondtak nekem a barátaim?
Nem érdekel. Nem is tartozik ide.Mond el a PSZH éjszakai irányzék felépítését pl.!
Ebben pl.:A harmadik barátom műszerész volt, valahol Győrben. Rádiókat kellett volna javítania, de ott senki sem értett hozzá. Ha lámpacsrénél nagyobb volt a baj, ment a valami központi javítóba.Hogy vagdalkoznék. Mondd, melyikben nincs igazam? Csak nem te tudod jobban, hogy mit mondtak nekem a barátaim?
Nem én hoztam ide!Nem érdekel. Nem is tartozik ide.