Kh-58 sosem volt a MiG-31-eseken, így nem csak az hiányzik, de a többi, szintén nem integrált fegyver is. A szárnyankénti két R-73-as indító is normális, ez az amiről a modernizált BM és BSzM verziók felismerhetők. Sőt, olyan 31-es modifikáció egyátalán nincs, ahol csak egy-egy darab R-73-as függesztő van szárnyanként. Az, hogy a csupán egy-egy R-73-ast raknak fel a négy helyre, az már jóval gyakoribb. A lehajtható belépőél a légiutántöltéskor alkalmazott sebesség és állásszögnél ennél a típusnál kitérített helyzetben van, érdekesség, hogy a típusnak se fel-, se leszálláskor nincs erre szüksége. Az csak nekem érdekes részlet, hogy a határréteg leválasztó a beömlő mellett saját zsaluval rendelkezik a szívócsatornáé mellett, ezzel javítva a hatalmas törzs felett az áramképet, de ez mindegyik 31-esre áll. A külső R-73 pilonok rögzítési pontjai átmennek a szárnyon és a felső felület felől vannak rögzítve, ez elég ritka megoldás, de itt egyszerűen olyan vékony a szárnyprofil, hogy csak így tudták megoldani.