MiG-17 Fresco (Mikojan-Gurjevics,Szovjetunió) / Lim-5 / J-5 , F-5 (Shenyang, Kína)

Lim5M_zpsabab29a5.jpg%7Eoriginal

n1210cockpitfinished.jpg


PZL-Mielec_Lim-5_'408'_(13291122204).jpg


LIM-6

ccf251171d1488be043fbf09b342af78.jpg


9359.jpg


1280px-PZL-Mielec_Lim-6R_%27637%27_%2813476599084%29.jpg


lim-5-lim-6_src_2.jpg



Cockpit_view_LIM_6bis_Fresco.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
A MiG-17P éjszakai elfogó vadásznak RP-1 Izomrud osztott antennás lokátora volt, amely még csak felderítésre volt alkalmas. A PF első példányai is kezdetben ezt a lokátort kapták, csak a későbbiekben cserélték fel az RP-5 Izomrud-5 típusra (X sávú 9,3-9,4GHz, 3 000m felett lehetett használni,3-4 perc volt a bemelegedési idő és az elméleti felderítési hatótávolsága max. 12 000 m volt), amely már a K-5 (RSz-2U) AA-1 "Alkali", vezetősugaras irányítású levegő-levegő rakéták rávezetésére is képes volt (A MiG-19PM is ezt kapta).

radar.gif


A MiG-17 főbb adatai:
személyzet: egy fő, hossz: 11.36 m, fesztáv: 9.63 m, magasság: 3.80 m, szárny felület: 22.6 m²
üres tömeg: 3,930 kg, maximális felszálló tömeg: 6,286 kg
hajtómű: 1× Klimov VK-1F utánégetős gázturbinás sugárhajtómű, tolóerő utánégetővel: 33.1 kN
maximális sebesség: 1 144 km/h 3,000 méteren, hatótávolság: 1 080 km, póttartályokkal: 1 670 km,
szolgálati csúcsmagasság: 16,600 m, emelkedési sebesség: 65 m/s
Fegyverzetete:
1x 37 mm Nudelman N-37 gépágyú (40 darab lőszer)
2x 23 mm Nudelman-Rikhter NR-23 gépágyú (2x80 darab lőszer), különböző bo.: 500 kg tömegben
A MiG-17F néhány példánya 3 db NR-23 23 mm-es gépágyúval volt felszerelve.

mig17f_3v.jpg


a0109941_498af0ac16b51.png


MiG-17F

14810d1231891877-mig-17f.jpg

MiG-17_01.jpg


mikoyan--gurevich-mig-17pf-fresco-d-3.png


mig17pf-2.gif


img00008.jpg


MiG-17PF_HF-19.jpg


Mikoyan_MiG-17PF_'948'_(13290603815).jpg
 
  • Tetszik
Reactions: endre and fishbed
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Alacsony nagyon a fúvócsőben a nyomásviszony ebben a régi VK-1F hajtóműben, így a Mirage 2000-hez és a MiG-25-öshöz hasonló jelleggel recseg ez is.
Csak nem azzal az energiával... bár így is igen zajos ez a kis gép.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Alacsony nagyon a fúvócsőben a nyomásviszony ebben a régi VK-1F hajtóműben, így a Mirage 2000-hez és a MiG-25-öshöz hasonló jelleggel recseg ez is.
Csak nem azzal az energiával... bár így is igen zajos ez a kis gép.
Elképesztő felvétel. Az első fél percben elég bátran veszi a kanyarokat.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Alacsony nagyon a fúvócsőben a nyomásviszony ebben a régi VK-1F hajtóműben, így a Mirage 2000-hez és a MiG-25-öshöz hasonló jelleggel recseg ez is.
Csak nem azzal az energiával... bár így is igen zajos ez a kis gép.

A lángcsóva az alaptulajdonsága volt a gépnek vagy utólagos látványelem repülőnapokra?