
Eredeti szovjet rozsdamentes és saválló Já-1T repipari acélbólTitánból lehettek az idegei.
http://www.warhistoryonline.com/mil...oviet-pilot-flew-bridge-mig-17-jet-plane.html
! Masszívabb anyag mint a titán, csak sajnos a fajsúlya is kissé húzósabb.Elképesztő felvétel. Az első fél percben elég bátran veszi a kanyarokat.
Alacsony nagyon a fúvócsőben a nyomásviszony ebben a régi VK-1F hajtóműben, így a Mirage 2000-hez és a MiG-25-öshöz hasonló jelleggel recseg ez is.
Csak nem azzal az energiával... bár így is igen zajos ez a kis gép.
Ralph Kuster őrnagy, F-105-pilóta légigyőzelmének célfotója egy vietnami MiG-17-ről, a Vulcan gépágyú sorozatának első találatai a MiG bal szárny alatti póttartályát találták el.1967 június, Vietnam
![]()
Bombázóval vadászra?Ralph Kuster őrnagy, F-105-pilóta légigyőzelmének célfotója egy vietnami MiG-17-ről, a Vulcan gépágyú sorozatának első találatai a MiG bal szárny alatti póttartályát találták el.
Alacsony nagyon a fúvócsőben a nyomásviszony ebben a régi VK-1F hajtóműben, így a Mirage 2000-hez és a MiG-25-öshöz hasonló jelleggel recseg ez is.
Csak nem azzal az energiával... bár így is igen zajos ez a kis gép.
A lángcsóva az az időnként bekapcsolt utánégető miatt jelenik meg (mikor nagyobb tolóerőre van szükség, gyorsításnál, emelkedésnél).A lángcsóva az alaptulajdonsága volt a gépnek vagy utólagos látványelem repülőnapokra?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..