Az öreg pakisztáni Mirage-ok még mindig repülnek, pedig a gyártó több mint húsz éve nem támogatja már azokat. Múltkor olvastam róluk, hogy kilencvenes évekbe európai cégekkel fáradásos teszteket végeztettek a típuson, ami alapján a Mirage III/5 törzs élettartamát 8000 repült órában határozták meg. Míg a szárnyak csak összesen 2250 repült óráig használhatóak, többszöri nagyjavítás mellett.
Ezért vásárolták fel a fél világ Mirage III/5-ös készletét (pl. ausztrál, francia, libanoni, líbiai, stb…), mert ezekből elsősorban a szárnyakat cserélgetik, a meglévő korszerűsített pakisztáni Mirage repülőgép törzseken. Hiába kevés repült órások a líbiai példányok, illetve alig repültek a libanoni példányok, a pakisztániaknak elsősorban a szárnyak kellenek. Pl a 76 darab átvett líbiai Mirage 5-ösből, csak tíz kétüléses és felderítő repülőgép törzset terveztek újra repülőképessé tenni.
Így a hatvanas évek végén és hetvenes évek első felében gyártott, később korszerűsített pakisztáni Mirage még mindig repülnek, míg a 20-25 évvel későbbi, Kínából beszerzett F-7P MiG-21-es klónokat már ki kellett vonniuk az aktív szolgálatból.