Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A Boeing is pályázik az MQ-25 Stingray tenderen
A gépről egyenlőre ennyit lehet tudni:
![]()
![]()
http://www.thedrive.com/the-war-zon...-for-the-navys-mq-25-drone-tanker-competition
Újabb képek és egy rövid videó a Boeing MQ-25 prototípusáról. Egyre izgalmasabban néz ki a szerkezet. Egyenlőre nem világos hogy hol van a hatómű levegő beömlője (valószínű valahol hátul, a törzs tetején, a szárnyak belébő éle előtti részen...)
Igen, ezért írtam hogy: "valószínű valahol hátul, a törzs tetején, a szárnyak belébő éle előtti részen..."A gép tetején lesz, ott van a "Jet intake Danger" felirat az gép oldalán, egy felfele mutató nyíllal, a fekete keretben:
A két szerkezet kinézetre nyilvánvalóan nagyon hasonló (kivéve a Tacit Blue bálna orrát). Ez a hasonlóság szerintem több mint véletlen.Egyébként nem hinném, hogy a Tacit Blue-hoz van köze. Leginkább azért, mert azt a Northrop fejlesztette és építette
Igen, ezért írtam hogy: "valószínű valahol hátul, a törzs tetején, a szárnyak belébő éle előtti részen..."
Mindenesetre erről a területről még nincs fotó.
A hajtómű elhelyezése amúgy felvet kérdéseket, ugyanis nagy állásszögeknél - ami jellemző pl. egy hordozós leszállásnál, felszállásnál - így érdekes lehet a hajtómű stabil levegő ellátása. Talán ezért van a gép orrának a közelében egy másik kisebb beömlő is...
A két szerkezet kinézetre nyilvánvalóan nagyon hasonló (kivéve a Tacit Blue bálna orrát). Ez a hasonlóság szerintem több mint véletlen.
most már világos hol van a levegő beömlő...gyenlőre nem világos hogy hol van a hatómű levegő beömlője (valószínű valahol hátul, a törzs tetején, a szárnyak belébő éle előtti részen...)
most már világos hol van a levegő beömlő...
![]()
![]()
Meg még néhány szép kép arról hogy is képzelik el vele az utántöltést. Jobb szárny alatt egy póttartály, bal alatt egy Cobham utántöltő konténer
![]()
Látszik hogy még szánnak az orra alá egy EO/IR tornyot
![]()