Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A Boeing is pályázik az MQ-25 Stingray tenderen
A gépről egyenlőre ennyit lehet tudni:
http://www.thedrive.com/the-war-zon...-for-the-navys-mq-25-drone-tanker-competition
Újabb képek és egy rövid videó a Boeing MQ-25 prototípusáról. Egyre izgalmasabban néz ki a szerkezet. Egyenlőre nem világos hogy hol van a hatómű levegő beömlője (valószínű valahol hátul, a törzs tetején, a szárnyak belébő éle előtti részen...)
Igen, ezért írtam hogy: "valószínű valahol hátul, a törzs tetején, a szárnyak belébő éle előtti részen..."A gép tetején lesz, ott van a "Jet intake Danger" felirat az gép oldalán, egy felfele mutató nyíllal, a fekete keretben:
A két szerkezet kinézetre nyilvánvalóan nagyon hasonló (kivéve a Tacit Blue bálna orrát). Ez a hasonlóság szerintem több mint véletlen.Egyébként nem hinném, hogy a Tacit Blue-hoz van köze. Leginkább azért, mert azt a Northrop fejlesztette és építette
Igen, ezért írtam hogy: "valószínű valahol hátul, a törzs tetején, a szárnyak belébő éle előtti részen..."
Mindenesetre erről a területről még nincs fotó.
A hajtómű elhelyezése amúgy felvet kérdéseket, ugyanis nagy állásszögeknél - ami jellemző pl. egy hordozós leszállásnál, felszállásnál - így érdekes lehet a hajtómű stabil levegő ellátása. Talán ezért van a gép orrának a közelében egy másik kisebb beömlő is...
A két szerkezet kinézetre nyilvánvalóan nagyon hasonló (kivéve a Tacit Blue bálna orrát). Ez a hasonlóság szerintem több mint véletlen.
most már világos hol van a levegő beömlő...gyenlőre nem világos hogy hol van a hatómű levegő beömlője (valószínű valahol hátul, a törzs tetején, a szárnyak belébő éle előtti részen...)
most már világos hol van a levegő beömlő...
Meg még néhány szép kép arról hogy is képzelik el vele az utántöltést. Jobb szárny alatt egy póttartály, bal alatt egy Cobham utántöltő konténer
Látszik hogy még szánnak az orra alá egy EO/IR tornyot