OFP / ARMA I-II-III / VBS I-II (Bohemia Interactive)

Ugyan tört verzióval játszom, de ezen még nagyon sok dolgot kellene javítani, nem csak bővíteni.
Aztán majd idővel Steamen megveszem. Vagy nem, ha ilyen botladozós marad.

A 2-vel érdemes foglalkozni? Mennyire realisztikus? Nem feltétlenül a grafika, hanem általánosan és katonailag.


Nem rossz. Arma III részletesebb, mármint, itt nem váltogathatod az optikákat meg a ruházatot se a lőszert. Mondhatni egy tuningolt OFP :D Mindenesetre megéri vele foglalkozni. Rengeteg kellemes pillanatot biztosított számomra. Csodálatos volt látni a bmp-btr oszlopokat haladni a jenki állások felé. :D Még annyi észrevételt tennék, hogy talán jobban eszi a gépet, mint az ARMA III.
 
Egyszerűbb inkább megvenni, most is leárazás van rá. A törttel az a baj hogy általában elég régi verzió szokott lenni és itt is folyamatos a fejlődés. Én az alpha óta tolom, teljesítményben és egyéb paraméterekben is felette áll a mostani változat a réginek.

Az A2-nek sok modja van, nagy tartalma, de az általános fizikai modellje miatt jobban megéri az A3 (aminek abban rejlik a hátránya hogy Mediterrán nem pedig K-E térkép, bár ennek is elég jó hangulata van és jövőre jön a Csendes-óceáni kieg hozzá.
Ha mai egységekkel akarja tolni valaki annak pedig ott van a jó öreg RHS.
 
Érdekes dolgokra akadtam, úgy látszik többen is feldolgozták a donbasszi háborút különböző modok formájában. Ezekből mutatok egy párat.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
A Bohemia Interactive valami NAGYON nagyot hoz létre.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
ARMA3, most futottam bele - a vegen komoly hiba volt rafordulni az ellenseges tuzre:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Az új motorral felszerelt ARMA! Nem ARMA 4 vagy mindegy mi a neve. Ez az új motor, nesze, és ARMA.

 
Az új motorral felszerelt ARMA!


Akkor látunk új fényes győzelmeket ukriktól :)
Ghost of...n+1
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Horizon
Ez egyelőre eléggé fizetős techdemo kategória tartalmat tekintve, ahogy látom a fókusz hogy kipróbálják mennyire lehet az egészet konzolos környezetbe átülteni, meg a moddereknek odaadni az SDK-t hogy mire kijön az ArmA4 már ismerjék az engine-t. Mission editort nagyon hiányolom, remélem azért majd megkapjuk ebbe is.

Kiváncsi vagyok hogy az igazi ArmA4 végül mikor és hol fog játszódni. Látszólag mindenki odavan a 80-as évekért, de én azért sokkal jobban örülnék valami picit egzotikusabb jelenkori tartalomnak, kb mint az ArmA3-nál. Mindig lesz aki modellez Abramst meg T-72-est, Lynxet és Leclercet kevésbé:rolleyes:
 
  • Tetszik
Reactions: Serathis
Nem lesz ez rossz! 4:50!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ez egyelőre eléggé fizetős techdemo kategória tartalmat tekintve, ahogy látom a fókusz hogy kipróbálják mennyire lehet az egészet konzolos környezetbe átülteni, meg a moddereknek odaadni az SDK-t hogy mire kijön az ArmA4 már ismerjék az engine-t. Mission editort nagyon hiányolom, remélem azért majd megkapjuk ebbe is.

Kiváncsi vagyok hogy az igazi ArmA4 végül mikor és hol fog játszódni. Látszólag mindenki odavan a 80-as évekért, de én azért sokkal jobban örülnék valami picit egzotikusabb jelenkori tartalomnak, kb mint az ArmA3-nál. Mindig lesz aki modellez Abramst meg T-72-est, Lynxet és Leclercet kevésbé:rolleyes:
Értem, hogy szeretnének egy próbapadot, ahol egyrészt kicsiszolják az ARMA 4-be kerülő technológiákat, másrészt segít bevonzani több embert a milsim világába, nem is rossz amit látunk, csak azt nem értem, hogy akkor mit csináltak az elmúlt 10 év alatt.
Mert eddig nagy technológiai ugrást (pl. dinamikusan, fizikai szimulációval elpusztítható környezet, épületek) nem láttunk, csak olyasmit ami máshol már alap. Ha nem tudnám, hogy ők a Bohemia, akkor azt hinném egy fiatal új csapat, tehetséges arcokkal, akik egy Squad klónt szeretnének csinálni. A katonai és a civil részlegük ennyire más technológiát használ? Mert a VBS Blue-ban már évekkel ezelőtt demóztak dinamikus bombakrátereket, teljes Föld térképet fraktál alapú geometria finomítással, valós idejű nagy felbontású műholdképekkel, meg mindenféle nyalánksággal, kb. mintha a MSFS-ben lenne rombolható/deformálható környezet. Gondoltam annak valami civil szférára leegyszerűsített változatát fogják bemutatni, szóval én sokkal nagyobb durranást vártam. Vagy a Reforger tényleg csak egy egyszerű kis konzolos játék az interfész meg a szkriptnyelv finomítására és az Arma 4-re tartogatják nagy technológiai újításokat? Meglátjuk mi lesz belőle, mert ez eddig elég sovány. Jó darabig még marad fent az Eden Editor úgy látom.
 
Értem, hogy szeretnének egy próbapadot, ahol egyrészt kicsiszolják az ARMA 4-be kerülő technológiákat, másrészt segít bevonzani több embert a milsim világába, nem is rossz amit látunk, csak azt nem értem, hogy akkor mit csináltak az elmúlt 10 év alatt.
Mert eddig nagy technológiai ugrást (pl. dinamikusan, fizikai szimulációval elpusztítható környezet, épületek) nem láttunk, csak olyasmit ami máshol már alap. Ha nem tudnám, hogy ők a Bohemia, akkor azt hinném egy fiatal új csapat, tehetséges arcokkal, akik egy Squad klónt szeretnének csinálni. A katonai és a civil részlegük ennyire más technológiát használ? Mert a VBS Blue-ban már évekkel ezelőtt demóztak dinamikus bombakrátereket, teljes Föld térképet fraktál alapú geometria finomítással, valós idejű nagy felbontású műholdképekkel, meg mindenféle nyalánksággal, kb. mintha a MSFS-ben lenne rombolható/deformálható környezet. Gondoltam annak valami civil szférára leegyszerűsített változatát fogják bemutatni, szóval én sokkal nagyobb durranást vártam. Vagy a Reforger tényleg csak egy egyszerű kis konzolos játék az interfész meg a szkriptnyelv finomítására és az Arma 4-re tartogatják nagy technológiai újításokat? Meglátjuk mi lesz belőle, mert ez eddig elég sovány. Jó darabig még marad fent az Eden Editor úgy látom.
Valaki meg tudná mondani menyire gépbarát a játék és milyen a net kód? Mert az ue4 egy kalap szar szóval le lehet gyűrni új feature nélkül is.
Csak csuklóból mondok harom játékot ami ha nem ue lenne hanem valami optimalizált motoron akkor rendszeresen játszanék vele. (post scriptum, squad, insurgency).
 
Ha nem tudnám, hogy ők a Bohemia, akkor azt hinném egy fiatal új csapat, tehetséges arcokkal, akik egy Squad klónt szeretnének csinálni. A katonai és a civil részlegük ennyire más technológiát használ? Mert a VBS Blue-ban már évekkel ezelőtt demóztak dinamikus bombakrátereket, teljes Föld térképet fraktál alapú geometria finomítással, valós idejű nagy felbontású műholdképekkel, meg mindenféle nyalánksággal, kb. mintha a MSFS-ben lenne rombolható/deformálható környezet.
A katonai részleget kb. 10 éve eladták. Gyakorlatilag csak névben egyezik a két cég, talán egyedül a kötél szimuláció amit átvettek VBS-ből azóta.
 
  • Tetszik
Reactions: Horizon