Értem, hogy szeretnének egy próbapadot, ahol egyrészt kicsiszolják az ARMA 4-be kerülő technológiákat, másrészt segít bevonzani több embert a milsim világába, nem is rossz amit látunk, csak azt nem értem, hogy akkor mit csináltak az elmúlt 10 év alatt.
Mert eddig nagy technológiai ugrást (pl. dinamikusan, fizikai szimulációval elpusztítható környezet, épületek) nem láttunk, csak olyasmit ami máshol már alap. Ha nem tudnám, hogy ők a Bohemia, akkor azt hinném egy fiatal új csapat, tehetséges arcokkal, akik egy Squad klónt szeretnének csinálni. A katonai és a civil részlegük ennyire más technológiát használ? Mert a VBS Blue-ban már évekkel ezelőtt demóztak dinamikus bombakrátereket, teljes Föld térképet fraktál alapú geometria finomítással, valós idejű nagy felbontású műholdképekkel, meg mindenféle nyalánksággal, kb. mintha a MSFS-ben lenne rombolható/deformálható környezet. Gondoltam annak valami civil szférára leegyszerűsített változatát fogják bemutatni, szóval én sokkal nagyobb durranást vártam. Vagy a Reforger tényleg csak egy egyszerű kis konzolos játék az interfész meg a szkriptnyelv finomítására és az Arma 4-re tartogatják nagy technológiai újításokat? Meglátjuk mi lesz belőle, mert ez eddig elég sovány. Jó darabig még marad fent az Eden Editor úgy látom.