.
.
Boki, kösz a videot, érdekes volt! Sajnos a film is csak arról győzött meg, amit a Google Mapsról sejtettem, hogy ez egy borzasztó elavult üzem. Évtizedes öreg masinákon heggesztenek (elég csúnya varratokkal), kalapálnak, hajlitanak mindenféle vasakat. A filmen látott készülő elemek jellemzően csúnya, alacsony minőségű munkát sejtetnek sajnos.
Remélem, a 2014-17 között beléjük pumpált soknak hangzó pénz nem korrupt vezetőknél landolt, de a filmen semmi nyoma nincs a pénznek. Egz ilyen gyárlátogató videon számitógépeket, modern gépeket szokás mutogatni, ha csak egy is van, akkor azt minden irányból, de itt nem volt semmi kicsit is modernebb.
Megértem, hogy nagy lemaradást kell ledolgozniuk, nem is leszólni akarom őket, az egész témát csak azért hoztam fel, hogy Oroszország utóbbi 30 évének legnagyobb, legkomplexebb hajóit, egy eddig nem létező új hajóosztályt miért erre az erősen alkalmatlannak tűnő társaságra bizták, miért nem olyanokra, amik esetleg már bizonyitottak más hajókkal, és gépekkel, infrastruktúrában felszereltebbek?
(ezek meg ott Kercsben kapjanak kisebb fajsúlyú feladatokat, és fejlesszék fel önmagukat előbb minden téren)
.
Küzdhetnek a túl nagy feladattal, de a végeredmény fogja meginni a levét minőségben, ill jöhet egy Gorshkov átépitésre emlékeztető csúszáslavina is.
.
Érdekes, és szintén a felújitások hiányát jelzi, hogy még belül a gépek is jellemzően az ukrán kék-sárga szinekre vannak festve, nemcsak kint az összes nagy daru.