Álmodni lehet. Szerintem az a fo probléma, hogy nem igazan tudják mit szeretnének. Tul sok a kis hajo, de keves a nagy. Tudom árban joval olcsobb.
Azért azok abkis hajók elég combosak.Nagyon kompakt nagy tűzerejű fregattjaik vannak szinte romboló képességekkel.
Teljesen igazad van. De szerintem hianyzik nekik a jovo kép, hogy hova akarnak eljutni,mondjuk 10 év mulva. A gorskov kategoriát kéne eröltetni szerintem.
Ez esetben a racionális alapokon a régi hajok felujitását, modern fegyverzettel. Vagy ha olcsobb az uj akkor azt. Vagy bartelezzenek a kinaiakkal teknöket és pakolják meg saját cuccal
Azért azok abkis hajók elég combosak.Nagyon kompakt nagy tűzerejű fregattjaik vannak szinte romboló képességekkel.
Nem kéne inkább a tengokra fukuszálniuk? Abban egész jok. És van pár jo darabjuk.
Anno a Yamatonak es a Musashinak volt a legnagyobb tuzereje a csatahjok kozott. Azonban nem volt meg nekik a szukseges support igy hamar atmentek tengoba. Ez igaz barmely hajora pl a CVN re is.Nem veletlen hogy milyen diszes es nagy tarsasagban hajoznak. Igy es csak is igy mukodokepes a dolog. Az oroszoknal sem rendszer nincs sem pedig a szukseges hattertamogatasok. A tengeren max uss es fussra kepesek de sem elfoglalni plane nem megtartani egy teruletet.
Megint álmodoznak az oroszok.
https://www.navyrecognition.com/ind...-of-blue-and-green-water-warships-take-2.html
A 10 évig épülő 5 ezer tonnás fregattjuk sokat elmond a hajó gyártásukról .Nem értem miért erőltetik ami nem megy nekik
Nem kéne inkább a tengokra fukuszálniuk? Abban egész jok. És van pár jo darabjuk.
Ki ellen?
A SZU felbomlása után az orosz hajógyárak leépültek, ugyanúgy a hozzá tartozó ipari háttér. A privatizált hajógyárakat szétlopták, tönkretették. Úgy kellett kivásárolni az oligarcháktól hatalmas adósságokkal az államnak. Nem volt semmilyen invesztíció -fejlesztés az orosz hajógyárakba 20 éve, most kezdenek konszolidálódni. Ńem kevés állami pénz ment/megy egyes hajógyárak fejlesztésébe, modernizálásába. Rendeződik az import helyettesítés, befejeződnek a hajógyárak bővítési-modernizációs munkálatai. Ezután kezdődhet az új-nagyobb hajók építése.Pl a két helikopter szállítót ami 15 ezert tonnás holott egy komolyabb fregatt feladta nekik a leckét .
És akkor hol van még a Super gorskov ami azért nekem tetszik de akkor az 12 évig fog épülni?
Hú, azért ez erős túlzás. A Project 22350/Gorskov egy XXI. századi Oliver Hazard Perry osztály az én szememben. Van rajta heli, a légvédelmi képessége a cirkálókhoz képest sokkal kevesebb, de a maga szintjén erős.Azért azok abkis hajók elég combosak.Nagyon kompakt nagy tűzerejű fregattjaik vannak szinte romboló képességekkel.
Emlékeim szerint tornaterem is elfért a Project 22350-en. Vagy rosszul emlékszem?Más-más elképzelés szerint építették őket keleten és nyugaton, például a legénységi körletek méretét és felszereltségét tekintve...
A margóra. Amennyire lehet tudni a japán lövegek nagyobb kalibere ellenére a páncélátütő képességük nem múlta felül az amerikai 16 hüvelykes lövegét.Anno a Yamatonak es a Musashinak volt a legnagyobb tuzereje a csatahjok kozott. Azonban nem volt meg nekik a szukseges support igy hamar atmentek tengoba. Ez igaz barmely hajora pl a CVN re is.Nem veletlen hogy milyen diszes es nagy tarsasagban hajoznak. Igy es csak is igy mukodokepes a dolog. Az oroszoknal sem rendszer nincs sem pedig a szukseges hattertamogatasok. A tengeren max uss es fussra kepesek de sem elfoglalni plane nem megtartani egy teruletet.
2020-ban 22 új hajó építését kezdik el.

Itt az igazán aa a kérdés hogy hány 22350 és hány M verzió lesz 2030-ra![]()
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..