Orosz hadiflotta

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 721
85 726
113
Szia boki!
Valahol azt olvastam, hogz az adm. lazarevet is modernizalva lesz. Mi ebbol az igazsag?. Koszi
Heló!
Még 2012-2013 -ban lehetett olvasni arról, hogy talán az Admiral Lazerev is felújításra kerül. De ezek mind nem hivatalos infók voltak. Jelenleg nincs tervben az elkövetkezendő 7-8 évben. Szerintem nem is lesz belőle semmi. Ahogy a mondás is van: "Keine many neine kseft" :)
 

Kulso_54

Well-Known Member
2010. június 14.
3 042
6 244
113
Projekt 11711.2 (módosított 11711)

cqO-ELLsRH4.jpg

3fsjeyk5ROI.jpg

GKU-xAx56lc.jpg

VDN_6SUnuFI.jpg

Erre van szerződés?
 

aquarell

Well-Known Member
2015. január 20.
16 749
61 114
113
Gyakori jelensèg, hogy egyszerübb céltalan projekteket tovàbbvinni, mint megszüntetni. Ha tovàbb viszed, béke van. Ha megszünteted a pénz kifelé folyását, hirtelen szàzadnyi ellenséged lesz, akik kényelmesen eléldegélnek az ilyen projekteknél. Csak kevesen engedhetik meg maguknak, hogy az abszolút szükségesnél több ellenséget szerezzenek maguknak. Ezt
Putyin jobban tudja, mint én.
 
  • Tetszik
Reactions: enzo

Littlejohn

Well-Known Member
2010. április 20.
3 651
16 118
113
Az is lehet, hogy nem rephordozó képesség számít. Képzeljetek el egy olyan felállást, hogy az ellen nem tudja, de a Kuznyán csak felfújt repülők vannak, könnyen kimenthető negyed legénység.... Az összes ellen arra fog lőni, addig a többiek meg szinte támadatlanul levadásszák az értékesebb célokat... :)
 
W

Wilson

Guest
Kohászati gyártás létrehozása a SSK Zvezda számára.

A sajtó szerint, a PJSC NK Rosneft úgy döntött, hogy kohászati üzemet épít a Távol-Keleten annak érdekében, hogy acél alapanyagot biztosítson a Zvezda hajógyár számára - mondta Igor Sechin, a vállalat vezetője Vlagyimir Putyin orosz elnökkel folytatott megbeszéléseket követően. A beruházások 2,2 milliárd dollárba kerülnek, a kapacitás pedig 1,5 millió tonna acél- és csőtermék, amelynek csak egynegyedét fogja a hajógyár fogja feldolgozni. Korábban az Ipari és Kereskedelmi Minisztérium nem látta értelmét ennek a beruházásnak, mivel az iparágat jól ismerő szakemberek szerint, a projekt gazdaságilag értelmetlen és felesleges.




Hajók építése a zvezda hajógyárban. Bolsoj Kamen (Primorsky Territory), 2020. szeptember (c) SSK "Zvezda"

A primorei Zvezda hajógyár számára épülő kohászati üzem 1,5 millió tonna acél- és csőtermék kapacitású lesz- mondta Igor Szecsin, a Rosznyeft vezetője "Körülbelül 330-350 ezer tonnát dolgoz fel maga a hajógyár, és a régió új fogyasztói is felhasználhatják ezeket a kapacitásokat" - mondta Igor Sechin. A projekt költségeit a becslések szerint 2,2 milliárd dollárra becsülik. Igor Sechin szerint a megvalósíthatósági tanulmányt a kínai MCC International Incorporation készítette. Az új acélgyártás további erőművek építését is megköveteli.

A Zvezda hajógyárnak Oroszországban elsőként kell képesnek lennie nagy teherhajók, köztük olajszállító tartályhajók és gázszállító hajók építésére a nagy modulos összeszerelési módszerrel.

A hajógyár acéllemezekkel való ellátásának kérdését 2019 áprilisában vitatták meg Vlagyimir Putyinnal folytatott megbeszélésen. Ezt követően Igor Sechin elmondta, hogy a dél-koreai gyártókkal való teljes verseny érdekében 24 m hosszúságú lapokra van szükség. Szerinte ilyen méretű lapot nem lehet vasúton szállítani, ezért egy kohászati üzem építését fontolgatják. Denis Manturov, az Orosz Föderáció Ipari és Kereskedelmi Minisztériumának vezetője 2019 decemberében kijelentette, hogy a primoryei öntöde építésének lehetőségében nem gondolkodnak , de az 5000-s hengermű építésének kérdését nem vették le a napirendről. A miniszter többször hangsúlyozta, hogy nincs szükség további kapacitások kiépítésére, mivel a meglévő kohászati üzemek előállíthatják a szükséges formátumú acéllemezeket, és a speciális szállítóeszközök biztosíthatják annak szállítását..

A Kommersant iparági forrása úgy véli, hogy az 1,5 millió tonnás többletkapacitás már túlzott mértékű az orosz piac számára.

A Kommersant másik forrása hozzáteszi, hogy a Távol-Keleten nehéz lesz keresletet találni 1,1-1,2 millió tonna fémtermékre, mivel a hajógyár a leendő üzem termelésének csak 25% -át fogja igénybe venni.

Az iparág egyik forrása szerint a Zvezda most az acél 10-15% -át orosz kohászati üzemektől vásárolja, további 15-20% -t Kínától, a többit pedig Dél-Koreától. Külföldi vállalatok illetve beszállítók azonban nem vehetnek részt a Zvezdában épített Leader-osztályú nukleáris hajtású jégtörő építésében. 2020 októberében a Severstal 1,2 ezer tonna hengerelt fémet szállított a jégtörő építéséhez. A cég közölte, hogy a megrendelést ferde platformokon szállították. A Severstal mellett az MMK is szállíthat nagy formátumú acéltermékeket. A kényelmes tengeri logisztika miatt a dél-koreai gyártók előnyös ajánlatokat adhatnak a hajógyárnak - állítja a Kommersant egyik forrása. Az orosz kohászati üzemeknek azonban a rubel gyengülésének köszönhetően és az exportparitás felárával továbbra is sikerült szerződéseket kötniük.

Ayrat Khalikov, a Gazprombank Gazdasági Előrejelző Központ ügyvezető igazgatója szerint az acél esetében a szállítás költsége nem túl fontos tényező.,ha az új üzem rozsdamentes acél vagy speciális bevonattal ellátott acéltermékek gyártását is tervezi,akkor ebben az esetben indokolt lehet az üzem megépítése, mivel Oroszországban jelenleg nincs ilyen kapacitás.
 

gacsat

Well-Known Member
2010. augusztus 2.
16 678
14 641
113
Kohászati gyártás létrehozása a SSK Zvezda számára.

A sajtó szerint, a PJSC NK Rosneft úgy döntött, hogy kohászati üzemet épít a Távol-Keleten annak érdekében, hogy acél alapanyagot biztosítson a Zvezda hajógyár számára - mondta Igor Sechin, a vállalat vezetője Vlagyimir Putyin orosz elnökkel folytatott megbeszéléseket követően. A beruházások 2,2 milliárd dollárba kerülnek, a kapacitás pedig 1,5 millió tonna acél- és csőtermék, amelynek csak egynegyedét fogja a hajógyár fogja feldolgozni. Korábban az Ipari és Kereskedelmi Minisztérium nem látta értelmét ennek a beruházásnak, mivel az iparágat jól ismerő szakemberek szerint, a projekt gazdaságilag értelmetlen és felesleges.




Hajók építése a zvezda hajógyárban. Bolsoj Kamen (Primorsky Territory), 2020. szeptember (c) SSK "Zvezda"

A primorei Zvezda hajógyár számára épülő kohászati üzem 1,5 millió tonna acél- és csőtermék kapacitású lesz- mondta Igor Szecsin, a Rosznyeft vezetője "Körülbelül 330-350 ezer tonnát dolgoz fel maga a hajógyár, és a régió új fogyasztói is felhasználhatják ezeket a kapacitásokat" - mondta Igor Sechin. A projekt költségeit a becslések szerint 2,2 milliárd dollárra becsülik. Igor Sechin szerint a megvalósíthatósági tanulmányt a kínai MCC International Incorporation készítette. Az új acélgyártás további erőművek építését is megköveteli.

A Zvezda hajógyárnak Oroszországban elsőként kell képesnek lennie nagy teherhajók, köztük olajszállító tartályhajók és gázszállító hajók építésére a nagy modulos összeszerelési módszerrel.

A hajógyár acéllemezekkel való ellátásának kérdését 2019 áprilisában vitatták meg Vlagyimir Putyinnal folytatott megbeszélésen. Ezt követően Igor Sechin elmondta, hogy a dél-koreai gyártókkal való teljes verseny érdekében 24 m hosszúságú lapokra van szükség. Szerinte ilyen méretű lapot nem lehet vasúton szállítani, ezért egy kohászati üzem építését fontolgatják. Denis Manturov, az Orosz Föderáció Ipari és Kereskedelmi Minisztériumának vezetője 2019 decemberében kijelentette, hogy a primoryei öntöde építésének lehetőségében nem gondolkodnak , de az 5000-s hengermű építésének kérdését nem vették le a napirendről. A miniszter többször hangsúlyozta, hogy nincs szükség további kapacitások kiépítésére, mivel a meglévő kohászati üzemek előállíthatják a szükséges formátumú acéllemezeket, és a speciális szállítóeszközök biztosíthatják annak szállítását..

A Kommersant iparági forrása úgy véli, hogy az 1,5 millió tonnás többletkapacitás már túlzott mértékű az orosz piac számára.

A Kommersant másik forrása hozzáteszi, hogy a Távol-Keleten nehéz lesz keresletet találni 1,1-1,2 millió tonna fémtermékre, mivel a hajógyár a leendő üzem termelésének csak 25% -át fogja igénybe venni.

Az iparág egyik forrása szerint a Zvezda most az acél 10-15% -át orosz kohászati üzemektől vásárolja, további 15-20% -t Kínától, a többit pedig Dél-Koreától. Külföldi vállalatok illetve beszállítók azonban nem vehetnek részt a Zvezdában épített Leader-osztályú nukleáris hajtású jégtörő építésében. 2020 októberében a Severstal 1,2 ezer tonna hengerelt fémet szállított a jégtörő építéséhez. A cég közölte, hogy a megrendelést ferde platformokon szállították. A Severstal mellett az MMK is szállíthat nagy formátumú acéltermékeket. A kényelmes tengeri logisztika miatt a dél-koreai gyártók előnyös ajánlatokat adhatnak a hajógyárnak - állítja a Kommersant egyik forrása. Az orosz kohászati üzemeknek azonban a rubel gyengülésének köszönhetően és az exportparitás felárával továbbra is sikerült szerződéseket kötniük.

Ayrat Khalikov, a Gazprombank Gazdasági Előrejelző Központ ügyvezető igazgatója szerint az acél esetében a szállítás költsége nem túl fontos tényező.,ha az új üzem rozsdamentes acél vagy speciális bevonattal ellátott acéltermékek gyártását is tervezi,akkor ebben az esetben indokolt lehet az üzem megépítése, mivel Oroszországban jelenleg nincs ilyen kapacitás.
A függetlenség pénzbe kerül.
 
  • Tetszik
Reactions: emel and Wilson

gacsat

Well-Known Member
2010. augusztus 2.
16 678
14 641
113
Azért építhetnének pont akkora acélgyárat, amekkora kell, bővítési lehetőséggel. Persze ezt a beruházó biztos átgondolta.