Orosz hadiflotta

Eza tenger nem fagy be és csak egy bejárata van, nem lehet rajta áthajózni, ahogy a Balatonon sem.
Az északi része néha befagy. A Kaszpinak is. Az Azovi-tenger ( a Don torkolata) és a Kaszpi északi része szinte édes víz.
Mindazonáltal szükség lenne egy belföldi vizi útra a Baltikumból a Fekete - tengerre.
 
Lássuk a linket. A fekete - tengerről a Kaszpiba van a Lenin- csatorna, azon 138 m hosszú és 11m széles hajók férnek át. A merülést nem tudom, de ez kb elégnek látszik. A Fehér - tengeri csatorna viszont csak kirakat. Nem jó semmire.
 
Orosz VM és a Kercsi Záliv hajógyár aláírták a szerződést az első két orosz univerzális desszanthajó építésére. Az üzlet értéke 100 milliárd Rubel. A hajók a Két francia Mistral helyett lesznek építve és kissé átdolgozták a terveket orosz igény szerint.

qDex4SeLjhQ.jpg
 
Orosz VM és a Kercsi Záliv hajógyár aláírták a szerződést az első két orosz univerzális desszanthajó építésére. Az üzlet értéke 100 milliárd Rubel. A hajók a Két francia Mistral helyett lesznek építve és kissé átdolgozták a terveket orosz igény szerint.

qDex4SeLjhQ.jpg
Jó, ha 2030ra lessz belőle valami.
 
  • Tetszik
Reactions: enzo
Lássuk a linket. A fekete - tengerről a Kaszpiba van a Lenin- csatorna, azon 138 m hosszú és 11m széles hajók férnek át. A merülést nem tudom, de ez kb elégnek látszik. A Fehér - tengeri csatorna viszont csak kirakat. Nem jó semmire.
A 3,6m max merülés elég kicsinek tűnik.
 
A Volga-Balti-csatornán vontatták Szentpétervárra a Pella hajógyárba két Karakurt osztályú korvettet. A hajókat a Feodesszia More hajógyárban bocsátották vízre majd az Azovi-tengeren, Donon-Volgán át Szentpétervárra.
Május 13-án érkeztek meg.
8039681_original.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and fishbed
Orosz VM és a Kercsi Záliv hajógyár aláírták a szerződést az első két orosz univerzális desszanthajó építésére. Az üzlet értéke 100 milliárd Rubel. A hajók a Két francia Mistral helyett lesznek építve és kissé átdolgozták a terveket orosz igény szerint.

qDex4SeLjhQ.jpg
Nem is kicsit, jóval szélesebb lesz.
 
A Volga-Balti-csatornán vontatták Szentpétervárra a Pella hajógyárba két Karakurt osztályú korvettet. A hajókat a Feodesszia More hajógyárban bocsátották vízre majd az Azovi-tengeren, Donon-Volgán át Szentpétervárra.
Május 13-án érkeztek meg.
8039681_original.jpg


Ezeknek a hajoknak minden gepeszettel a fedelzeten feltoltve uzemanyaggal elelelemel szemlyzettel fegyverzettel 3.3m

A foton jol latszik hogy a terhelesi vizvonal messze kiemelkedik a vizbol. Szerintem valahol olyan 1.2-1.5 meter kozott lehet most a meruslesuk. Egy ket helyen meg a Rakospatak is van ennyi.
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
Az északi része néha befagy. A Kaszpinak is. Az Azovi-tenger ( a Don torkolata) és a Kaszpi északi része szinte édes víz.
Mindazonáltal szükség lenne egy belföldi vizi útra a Baltikumból a Fekete - tengerre.
Ezen a marhaságon nem agyalok tovább, mivel a fekete-tenger meleg víz. Pápá.
 
Orosz VM és a Kercsi Záliv hajógyár aláírták a szerződést az első két orosz univerzális desszanthajó építésére. Az üzlet értéke 100 milliárd Rubel. A hajók a Két francia Mistral helyett lesznek építve és kissé átdolgozták a terveket orosz igény szerint.

qDex4SeLjhQ.jpg

Az ilyen hajóknak milyen reális katonai értelme van?