Egy hosszabb írás-elemzés 2017 július 31(még nyáron megjelentek hírek a Jak-141 utód fejlesztéséről)
Milyen nehézségekkel járna egy függőleges felszállású gép kifejlesztése.

https://vz.ru/society/2017/7/31/880272.html
Szerintem egy éven belül törölni fogják. Megy most nagyon a késő-szovjet repülőipari reneszánsz, MiG-31, Jak-141, Tu-160 utód, amiből még talán az utóbbinak lesz is értelme, de a többinek? És igen. A gyorshelikopter és a navalizált PAK-FA mellé/helyett minen ez a vertikális tévedés?
 
Értem én, hogy oda van írva, meg azt is, hogy ezt megtárgyalták, de hidd el, az is ott lesz nemsokára feketén, hogy ezt ejtik. Ahogy sok egyéb mást is.

Úgy gondolod menet közben
Értem én, hogy oda van írva, meg azt is, hogy ezt megtárgyalták, de hidd el, az is ott lesz nemsokára feketén, hogy ezt ejtik. Ahogy sok egyéb mást is.

Abból kell kiindulnunk ami hivatalos jelenleg, hogy mi lesz vagy mi nem lesz a jövő zenéje. Annyi biztos, hogy 2025-ig csak max 30 Szu-57 lesz rendelve.
Hajófedélzeti Szu-57 még a láthatáron sincs .(meg pénz se rá, darabja kb 80 millió USD)
 
Én a hordozót is meg a "Jak-141'-et is baromságnak tartom. Miért szórják el a kevéske pénzüket ilyen szarokra? :mad:
 
  • Tetszik
Reactions: zsolti
Mindenesetre 19 000 milliárd Rubel áll rendelkezésre. Putyinnak december végéig kell aláírni.
 
Úgy gondolod menet közben


Abból kell kiindulnunk ami hivatalos jelenleg, hogy mi lesz vagy mi nem lesz a jövő zenéje. Annyi biztos, hogy 2025-ig csak max 30 Szu-57 lesz rendelve.
Hajófedélzeti Szu-57 még a láthatáron sincs .(meg pénz se rá, darabja kb 80 millió USD)
Az látszik, hogy a Szu-57-est nagyon befékezik. A már ismert irracionálisan alacsony 30-as darabszám és a felfüggesztett tengerész verzió mellé már-már izzadságszagúan feljövő mindenféle fajta más projektek gyanúsak nekem. A PAK-FA program alapja mind sebességben, képességben, konstrukciós potenciálban egyaránt képes kiváltani a MiG-29-est, a MiG-31-est, a Szu-27-est, Szu-33-ast, bárminemű VTOL/STOL gépet. Exportálható, komoly fejlesztési potenciál van benne. A T-50 az új T-10Sz, csak ha lehet, mégjobb arányokkal.

Erre most úgy tűnik, ennyi év után mintha teljesen ejtenék az egészet.
 
Nem hallani az új amfibiáról, remélem ejtették ,az totál felesleges lenne.
 
Hát kb. Most vagy a felmerült technikai nehézségek túl nagyok - hja kérem a Szu öröksége nem tart örökké.... - vagy nincs pénz. Ha az utóbbi, akkor érthető, hogy miért mondták többet, hogy egy rakás projektjük értelmetlen és feleslegesen párhuzamos.
Biztos jól jönne nekik a 3 milliárd USD , ha aláírnák a szerződést az indiaiak.
 
És mibe fog kerülni/mibe kerülne egy 2025-ben korszerűnek számító VTOL-harcigép 0-ról kifejlesztve minimális darabszámú gyártással?!! Mitől lenne ez olcsóbb mint a Szu-57 hajófedélzeti változata?
2025-re biztos, hogy nem készülne el.Nem is arról szól a hír. A gép fejlesztése bekerült a 2018-2025-os csomagba. Hamarább mint 2028-2030 nem készülne el szerintem. A Szu-33, MiG-29KR még 10-12 évig hadrendben lesz.Utána kell egy új váltótípus.
Hogy miért döntöttek így azt csak az orosz védelmi minisztériumban tudják.
 
Hát kb. Most vagy a felmerült technikai nehézségek túl nagyok - hja kérem a Szu öröksége nem tart örökké.... - vagy nincs pénz. Ha az utóbbi, akkor érthető, hogy miért mondták többet, hogy egy rakás projektjük értelmetlen és feleslegesen párhuzamos.

Lenne ott pénz csak elbasszák pl az atom arzenálra ami jelenlegi állapotában is a legjobb a világon és nem nagyon van belátható időn belül aki erre veszélyt jelentene.
 
Lenne ott pénz csak elbasszák pl az atom arzenálra ami jelenlegi állapotában is a legjobb a világon és nem nagyon van belátható időn belül aki erre veszélyt jelentene.

Nagyobb elrettentési potenciált képez mint bármely jelenlegi, vagy a közeljövőben rendszerbe álló repülőgép.
 
  • Tetszik
Reactions: zsolti
Összeszedné valaki az elmúlt mondjuk 5-6 évben mit ígért meg hivatalosan a TASSZ ?
köszönöm.

És sok ezer napja ugyanaz az évszám.
Mert tart még az 1984-es év.