R91 Charles de Gaulle (Franciaország)

Befejezodtek a hajon a javítási és modernizácios munkálatok.
http://en.dcnsgroup.com/2013/07/24/dcns-termine-les-travaux-dentretien-intermediaire-sur-porte-avions-charles-de-gaulle-cp240713/
 
Az R-91 és a USS Bulkeley (DDG-84)uzemanyagfelvétel az Ománi obolben 2013 dec. 29-én az amerikai USNS Arctic (T-AOE 8) -tol(HTKA FB)
131229-N-ZZ999-379.JPG
 
Perzsa-obol
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Igy kell tankolni tengeren !! Tanulhatna ebből a Kuznyecov...:)
Hátra van bekötve a cső a Kuznyán, lehet csak így lehetséges a tankolás tervezési, fizikai okok miatt. Igazából van bármi jelentősége hogy álló vagy csökkentett sebességű haladásnál történik a tankolás?
 
Szerintem van. Pl jó celt adsz tengóknak. Rossz időben igy nem is lehet tankolni. Persze ez inkàbb egy konstrukciós hiba, ami a Kuznya eredeti szerepevel függhet össze, aminél a tengeri tankolàs nem volt prioritàs talàn.
 
Á... azért ez már nem az északi tenger 44-ben. Akár megy akár áll szvsz ugyanakkora a védelme. Inkább a konstrukció az oka. De ha jól emlékszem a képre az nem egy normál ellátó hajó volt a kuznya mellett hanem valami fregatt. De lehet tévedek. Minden esetre ez is ok volt hogy miért akartak kikötőben tankolni. Viszont megtudtuk hogy nem csak ott lehet az orosz hordozót.
 
Namost akkor kiderült, hogy ez a romhalmaz arra se alkalmas, hogy a saját készletein túl harci bevetésen vegyen részt? Mekkorák a benne tárolt üzemanyagkészletek a gépekhez? Ez ugyanis a Kuznyecov maximális limitje, amit háborús vizeken tölthet harctevékenységet folytatva. Így nem lehet háborúban tankolni, olyan nincs, hogy egy hadihajó megáll.
 
Namost akkor kiderült, hogy ez a romhalmaz arra se alkalmas, hogy a saját készletein túl harci bevetésen vegyen részt? Mekkorák a benne tárolt üzemanyagkészletek a gépekhez? Ez ugyanis a Kuznyecov maximális limitje, amit háborús vizeken tölthet harctevékenységet folytatva. Így nem lehet háborúban tankolni, olyan nincs, hogy egy hadihajó megáll.
Mert?
 
Dudi, gondolkozz egy kicsit. Àllàsban egy hajó nem irànyitható, ha szel van óriàsi az abdriftje, kontroll teljes hiànya.
Ès persze nem tud repcsiket inditani sem, de jó cél is mindennek tengótó rakètàkig.
Tengeren megàllni NEM lehet.
 
A nukleáris hordozók is rendszeresen átesnek tengeri utántöltésen (az USÁ-ban támadják is őket ezért, mivel a "korlátlan" hatótávolság a gépek üzemanyaga, az élelmiszer, alkatrész utánpótlás miatt valójában nem az). Szerintem a Kuznyecov saját üzemanyagkészletét töltötték fel, nem a kerozint a gépállományhoz.
 
  • Tetszik
Reactions: antigonosz
Dudi, gondolkozz egy kicsit. Àllàsban egy hajó nem irànyitható, ha szel van óriàsi az abdriftje, kontroll teljes hiànya.
Ès persze nem tud repcsiket inditani sem, de jó cél is mindennek tengótó rakètàkig.
Tengeren megàllni NEM lehet.
Ennek ellenére feltöltötték. Ha 10 csomóval megy (kb 18km/óra) akkor nem találják el?
 
Nincs is hàború. Szerencsère.
Nyilvànvaló, hogy Kuznya konstrukciójànak ( es korànak) vannak korlàtai. Azzal főznek, ami van.
 
Nekem furcsa ez a csak a tat felől utánatölthető a Kuznyecov elmélet is. Nem voltak idióták a szovjet mérnökök, pl a Kijeveknél sem volt ilyen probléma:

blx6jv4v3ftlk86rctxu.jpg
paeogsynkf88a252wos8.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and fishbed
Akkor gyàrthatjuk tovàbb az elmèleteket...... :)
Talàn előkerül valamilyen infó a képről.