Miben jobb?
-árban
-üzemeltetési költségben
-üzemeltetésben
Ebben gyak nem lehet ítélni, mert jó európai szokás szerint képtelenek egyenes gerinccel nyilatkozni...
-járt már hajó fedélzeten(ráadásul amcsi kompatibilis eszközei vannak)
Csak az arra tervezett változat. Igen nagy marhaság felróni egy nem deckre tervezett géptől, hogy miért nem szállhat le oda. Ennyi erővel akkor fos az F-15C/E/K/SG...? Jaj...
-30mm-es gépágyú
Mai napig tartó vita, hogy mi egy gépágyú ideális űrmérete, vagyis a tűzgyorsaság x pusztító erő "szorzatnak" mi az optimuma. Ez megint elég vicces érv...
-egymást is tankolhatják
Öööö, buddy-buddy konténerrel erre melyik gép nem képes ma...?
-A Rafale az első európai típus, amelynél nem szükséges sőt, nem is lehetséges a fegyverzet felfüggesztők illetve a gépágyú helyzetének beállítása.
Ez a részt még értelmezni sem tudom, hogy mit jelent...
-Spectra kombinált radar és lézeres besugárzásjelző, rakétaindításra figyelmeztető, aktív és passzív zavarórendszer.
MAWS számtalan más gépen van, pl. A-10-en, Szu-24-en, de már a kőkorszaki F-111 változatokon is volt. Persze más a minőség az adott korban, de semmi egyedi. Semmi sem gátolja meg, hogy ezeket bármilyen vadászgépbe beépítsd, pusztán pénzkérdés. RWR minden komoly gépen van 40+ éve, ezen a téren én majdnem egyenszilárdnak gondolom a nyugati gépeket. Integrált ECM ma már lassan minden vadászon van, a régebbi F-16C és a Szu-27 kivétel, azon konténer kell. A régi MiG-29-es változatokon sem integrált ECM sem konténer nem volt, az újabbak már rendelkeznek integrált eszközökkel.
Én továbbra is azon a véleményen vagyok, hogy inkább kérdezz csak egyelőre, mert nagyon nem vagy tisztában még az alapokkal sem.