T. Antigonosz!
Látom, nem értesz a repülőkhöz! 1 civil repülőgép sem autó, hogy 5 évente lecseréljék! Élettartama a repült óráktól és a gazdaságosságtól függ. Repülhető órák birtokában még a 30-40 éves gépek is vígan röpködnek! Civilben pl. a "cargocégek" és a nem tőkeerős légitársaságok használnak ilyeneket...!
A Huey ajánlat kapcsán meg 2 dologgal kéne tisztában lenned!
Az első közgazdasági alapfogalom:
Nincs ingyen ebéd!!!
A második:
Az USA nem karitatív szervezet!!!
Közhelyesen fogalmazva: Amit nyersz a réven, azt elveszted a vámon! Tehát kissé olyan, mint a vámmentes üzlet, mely vámmentes ugyan, de baromi drága...!!!
Végére 1 Falconos példa - ARCAS FIGYELMÉBE :
2011-ben Indonézia Boneyardban kiválasztott 30 db lekonzervált Block 25 C/D Falcont, melyeket "ingyen" ajánlott fel az USA. A 24 gép modernizálása, tartalék hajtóművek + a FEGYVERZET ára 600 millió USD lett! /6 gépet alkatrésznek - kannibalizálni - kaptak./
Látom, nem értesz a repülőkhöz! 1 civil repülőgép sem autó, hogy 5 évente lecseréljék! Élettartama a repült óráktól és a gazdaságosságtól függ. Repülhető órák birtokában még a 30-40 éves gépek is vígan röpködnek! Civilben pl. a "cargocégek" és a nem tőkeerős légitársaságok használnak ilyeneket...!
A Huey ajánlat kapcsán meg 2 dologgal kéne tisztában lenned!
Az első közgazdasági alapfogalom:
Nincs ingyen ebéd!!!
A második:
Az USA nem karitatív szervezet!!!
Közhelyesen fogalmazva: Amit nyersz a réven, azt elveszted a vámon! Tehát kissé olyan, mint a vámmentes üzlet, mely vámmentes ugyan, de baromi drága...!!!
Végére 1 Falconos példa - ARCAS FIGYELMÉBE :
2011-ben Indonézia Boneyardban kiválasztott 30 db lekonzervált Block 25 C/D Falcont, melyeket "ingyen" ajánlott fel az USA. A 24 gép modernizálása, tartalék hajtóművek + a FEGYVERZET ára 600 millió USD lett! /6 gépet alkatrésznek - kannibalizálni - kaptak./