Már ezt is graffitizik.Utánam csak csend….
![]()
Már ezt is graffitizik.Utánam csak csend….
![]()
Utánam csak csend….
![]()


Igen. Most ott hevernének az ócskavastelepen......Vehettunk volna párat a hindekhez, kiegészíto felszerelés gyanánt.
![]()

Ahogy elnéztem mind az első két tengelypár és mind a hátsó három tengelypár elfordul kanyarodás közben. A középső háromban nem vagyok biztos, hogy azok is kormányozottak vagy fixek.Ezek benga TEL-ek méretükhöz képest mennyire jól kanyarodnak már!
És az is mekkora már, hogy mondjuk otthon héderelsz a panelban erre egy ilyen csapásmérő ezred elvonul az ablakod alatt..
Első három és utolsó három tengely kormányzott.Ahogy elnéztem mind az első két tengelypár és mind a hátsó három tengelypár elfordul kanyarodás közben. A középső háromban nem vagyok biztos, hogy azok is kormányozottak vagy fixek.
Ezek benga TEL-ek méretükhöz képest mennyire jól kanyarodnak már!
És az is mekkora már, hogy mondjuk otthon héderelsz a panelban erre egy ilyen csapásmérő ezred elvonul az ablakod alatt..

Ami itt elvonult, egy nagyobb európai ország ellen elég lenne. Vajon ezek vezetésére kell külön vizsgázni.Ezek benga TEL-ek méretükhöz képest mennyire jól kanyarodnak már!
És az is mekkora már, hogy mondjuk otthon héderelsz a panelban erre egy ilyen csapásmérő ezred elvonul az ablakod alatt..
Naná! Van is gyakorló jármű, hogy ne az éles rakétassal kelljen ügyetlenkedni.Ami itt elvonult, egy nagyobb európai ország ellen elég lenne. Vajon ezek vezetésére kell külön vizsgázni.
Inditás;Gyakorlat volt ma.
Viszont ha ezt túlélte a rakéta test, akkor lehet mégse molnibalagééknak van igaza hogy végfázisban minimális a manőverezőképessége egy hiperszonikus fegyvernek.Közelebbi felvételen az indítás;
De ami igazán èrdekes a már linkelt Arkhangelsk térségeből készített felvétel. Ezen a rakéta végfokozata látható amint szokatlan nagy manővereket tesz.
Érdemes kikockázva is megnézni, mert tényleg látható, hogy a fokozat hirtelen mintha több nagy kitérő forgó manővert hajtana végre. Ugyanakkor a repülés ezen szakaszán már indokolatlan, ráadásúl szinte azonnal vége is a hajtómű működésenek.
![]()
Hivatalos forrásból még nem kommentálták a dolgot, de több fórumon utána nézve is hasonlóan meghibásodó fokozatra következenek.
Hajlok afelé, hogy itt valóban egy meghibásodást láthatunk. Ugyan hasonló "plum" látható alkalmasint rakéta fokozatoknál de azok jellemzően folyékony hajtóanyagúak, és/vagy "cold gas" manőverező fúvókák eredménye.
Itt pedig ugye szilárd hajtóanyagú fokozatról van szó amiknek eleve sokkal kisebb a fúvóka kitèrési szöge, illetve látható hogy ez még az aktuálisan működő fő hajtómű eredménye.
A hiba akkor jelentkezhetett amikor mintegy egy oldalon "uszonya" lessz a füst csíknak, ami nem sokkal utánna ki is billenti az egyensúlyból. A fokozat próbál ellen korrigálni - ezt látjatjuk. Aztán vége is.
Annak ellenére, hogy nemrég állították hivatalosan szolgálatba, a legutóbbi két indítás így kuka!
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..