https://www.mosr.sk/data/files/4739_tudia-uskutocnitelnosti-pre-obstaranie-pbov-a-pov.pdf
Még a megvalósíthatósági tanulmány 24-ik oldalán is vázolva van a 120mm-es kozepes harckoci lehetosége, sot ajánlot:
Egy másik projekt, amely jelentősen érinthető, a "Harckocsik váltása" projekt. Figyelembe véve a harckocsi technológia jelenlegi állását A szlovák fegyveres erőkben és a jelenlegi harckocsik használatba vételének évei alapján (1987-1989) megállapítható, hogy a szlovák fegyveres erőkben használt összes harckocsi meghaladta és túlhaladta az élettartamát. A „Harckocsik váltása” című projekt (a továbbiakban: PnP) kérelmében szerepel, hogy a kért változtatás a harckocsi felszerelésének meg kell felelnie a 2020. január 22-én kelt Bi-CS képességkódok és nyilatkozatok (INF-H-bDE, ARM-H-BN) dokumentum követelményeinek. bevetés az elfogadott 2017. évi Capability Goals keretein belül, ugyanakkor rögzítik, hogy a szükséges tanktechnológiát a PS küldetésnek megfelelően alkalmazzák
A Szlovák Fegyveres Erők, amelyek fő feladata a Szlovák Köztársaság területének védelmének biztosítása, a Szlovák Köztársaság hadműveletekben való részvételéhez szükséges interoperábilis erők és képességek felkészítése és biztosítása. nemzetközi válságkezelés (NATO, EU, ENSZ). A PnP lánctalpas páncélozott harcjárműnek készült, min. 120 mm-es harckocsiágyú.
Az utak és hídtestek állapotát figyelembe véve az I. és II. osztályú Szlovákiában, a fő harckocsik vásárlásának is függnie kell azok maximumától súlyok (a jelenleg kínált "nyugati típusú" fő harckocsik tömege 50-70 tonna között van). Emiat a legracionálisabb választásnak a lánctalpas páncélozott harcjárművek és harckocsik esetében egységes lánctalpas alváz alkalmazása tűnik.
A lánctalpas páncélozott harcjármű alváza 120 mm-es ágyúval felszerelt toronyfegyverrendszerrel a fő harckocsi megfelelő pótlása, és megfelel a Szlovák Fegyveres Erők követelményeinek. A logisztika és az ebből fakadó egyszerűsítés szempontjából is jelentős kiadásokat megtakarítva az említett lehetőség tűnik a leggazdaságosabb alternatívának. "A tartálytechnológia megváltoztatása" projekt megvalósításának kezdete 2026-ra tervezik. A hátralévő idő elegendő lehetőséget ad egy ilyen szándék elemzésére és kidolgozására.
Még a megvalósíthatósági tanulmány 24-ik oldalán is vázolva van a 120mm-es kozepes harckoci lehetosége, sot ajánlot:
Egy másik projekt, amely jelentősen érinthető, a "Harckocsik váltása" projekt. Figyelembe véve a harckocsi technológia jelenlegi állását A szlovák fegyveres erőkben és a jelenlegi harckocsik használatba vételének évei alapján (1987-1989) megállapítható, hogy a szlovák fegyveres erőkben használt összes harckocsi meghaladta és túlhaladta az élettartamát. A „Harckocsik váltása” című projekt (a továbbiakban: PnP) kérelmében szerepel, hogy a kért változtatás a harckocsi felszerelésének meg kell felelnie a 2020. január 22-én kelt Bi-CS képességkódok és nyilatkozatok (INF-H-bDE, ARM-H-BN) dokumentum követelményeinek. bevetés az elfogadott 2017. évi Capability Goals keretein belül, ugyanakkor rögzítik, hogy a szükséges tanktechnológiát a PS küldetésnek megfelelően alkalmazzák
A Szlovák Fegyveres Erők, amelyek fő feladata a Szlovák Köztársaság területének védelmének biztosítása, a Szlovák Köztársaság hadműveletekben való részvételéhez szükséges interoperábilis erők és képességek felkészítése és biztosítása. nemzetközi válságkezelés (NATO, EU, ENSZ). A PnP lánctalpas páncélozott harcjárműnek készült, min. 120 mm-es harckocsiágyú.
Az utak és hídtestek állapotát figyelembe véve az I. és II. osztályú Szlovákiában, a fő harckocsik vásárlásának is függnie kell azok maximumától súlyok (a jelenleg kínált "nyugati típusú" fő harckocsik tömege 50-70 tonna között van). Emiat a legracionálisabb választásnak a lánctalpas páncélozott harcjárművek és harckocsik esetében egységes lánctalpas alváz alkalmazása tűnik.
A lánctalpas páncélozott harcjármű alváza 120 mm-es ágyúval felszerelt toronyfegyverrendszerrel a fő harckocsi megfelelő pótlása, és megfelel a Szlovák Fegyveres Erők követelményeinek. A logisztika és az ebből fakadó egyszerűsítés szempontjából is jelentős kiadásokat megtakarítva az említett lehetőség tűnik a leggazdaságosabb alternatívának. "A tartálytechnológia megváltoztatása" projekt megvalósításának kezdete 2026-ra tervezik. A hátralévő idő elegendő lehetőséget ad egy ilyen szándék elemzésére és kidolgozására.