Szu-27 / Szu-30 / Szu-33 / Szu-35 Flanker (Szuhoj)

Látom nem sikerül megérteni.

Algéria 0 órás új 29-es kér, fizet érte új gép árat kap érte régi szarral összerakott gépeket...
Románia használt F-16 AM gépeket vesz, fizet érte használt árat. Melleslege az MLU több téren többet tud, mint az SzMT...

Ha majd sikerül a kettő közötti difit megérteni és nem összemosni hazudozva, akkor gyere vissza....

El kell keserítenelek mert jellemzően nem sikerül neki. Tippem szerint nem mert hülye hanem mert öszemos, terel, hazudozik. Bár lehet, hogy a "hülye és ostoba a jó édes anyja, vert a fahoz amikor megszületett azért ilyen".

Ugye nem sértő joker ha te kapsz ilyet? Molninak pont ennyire lehet. És jé normálisan reagál még ilyenkor is.
 
Neked nem sikerüt megérteni, hogy szupportról beszéltem a legelejétől fogva és annak hatásairól, te meg kezdtél mindent belekeverni amíg már nem arról szólt a téma.

Már bocs akkor, hogy jön ide tőled az pl, hogy "A 30 éves "új" román F-16 ennél mennyivel jobb?" És akkor a legutolsó? Jahogy megent öszemosol, terelsz...
 
A 30 éves "új" román F-16 ennél mennyivel jobb? Ok, szóltak róla, hogy régi szar amit rátok sózunk egy kamion pénzért, de ez nem fiatalítja meg.
Visszatérve, itt a szupportról volt szó, ami lényegesebb mint maga a gép kora, mert egy F-35-öst is hamar földre lehetne kényszeríteni, ha a gyorsan kopó alkatrészekből megszűnne az ellátás vagy a spéci kenőolajokból nem szállítanának.
A perzsák simán repülnek az F-14esekkel. A junájtidok meg ezek ellen fegyverkeznek.
 
A perzsák simán repülnek az F-14esekkel. A junájtidok meg ezek ellen fegyverkeznek.
Üzemben vannak, de hogy mennyire simán és hogy mennyi a harcképes az nem teljesen tiszta. Háttériparuk is lehetett valamennyi hozza (de nem biztos), mert nagy volt a barátság a forradalom előtt.
 
Üzemben vannak, de hogy mennyire simán és hogy mennyi a harcképes az nem teljesen tiszta. Háttériparuk is lehetett valamennyi hozza (de nem biztos), mert nagy volt a barátság a forradalom előtt.
Az F-14-esek kb. 2/3-a repülésképtelen volt olyan 10-15 évig. Most a gépek nagy többsége repül. Az, hogy a burkolat alatt a hacászati képességek mennyire vannak redben, azt kívülről sajnos nem látjuk. Irán nem feltétlen az a racionális állam, ahol nem PR húzásból reptetnek gépeket.
 
Hadd rá,..van itt egy önkéntes modi is...azzal nem bírsz:D:D:D
Látom neked sem sikerült meglátni joker kommentjében az ordas csúszatást. Bár inkább hívjuk hazudozásnak...

https://www.romania-insider.com/romania-buy-12-f-16-fighters-u-s/
Romania has spent EUR 628 million for the F-16 program. The price paid to Portugal for the aircraft was about EUR 120 million while the rest was the cost of upgrade and logistic support.

A gépek darabára mennyi is volt? 10 misiért vettek gépeket csupaszon. Ez egy olyan gépért, ami képességek terén többinyire lemossa az SzMT-t - ha már ennyit emlegetjük - bagó. A gépekben még 4000 repóra van. Egy átlagos kelet-euróai állam ezt kb. 30 év alatt sem repüli ki...

A többi meg azért van, mert a gépek reptetése a LanceR programban kb. olyan volt, mint nálunk a 29-es. Felélték az állományt. Így talán nem fogják. A gépek kaptak további fejlesztéseket, átképzés ára, AMRAAM, meg amit akarsz. A logisztikai támogatás emlékeim szerint 5 vagy 10 évre szól, meg kell nézni. Ebből számolhatsz repóra költséget, de előbb meg kéne nézni, hogy hány év és mi van benne.

Ez meg az algériai SzMT. Az árakhoz add hozzá az inflácóit is.
https://www.flightglobal.com/news/articles/algeria-returns-faulty-mig-29s-221771/

Ha majd sikerül neked is felfogni a difi, javaslom akkor kommentelj észosztás helyett...
 
  • Tetszik
Reactions: therob
Igazából az algériai gépek nem voltak használtak.A baj az volt,hogy voltak benne nem új gyártású részegységek/alkatrészek.
Tehát MIG-ék fogták levették a polcról ami ott volt és beépítették.Erre mondták az algériaiak,hogy köszi nekünk ez így nem kell
(persze tök jogosan hisz ha új gépet veszek akkor abban legyen minden új).
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and fishbed
Igazából az algériai gépek nem voltak használtak.A baj az volt,hogy voltak benne nem új gyártású részegységek/alkatrészek.
Tehát MIG-ék fogták levették a polcról ami ott volt és beépítették.Erre mondták az algériaiak,hogy köszi nekünk ez így nem kell
(persze tök jogosan hisz ha új gépet veszek akkor abban legyen minden új).
Ha neked a 0 órás BMW-ben az teherviselő elemek egy része nem zsír új vagy a motor, akkor szerintd az nem átkúrás a palánkon úgy, hogy

ad 1. Új autó árát fizeted érte...
ad 2. Nem is szólnak érte...

Ezt jobb helyeken csalásnak hívják és büntetőjogi következménye van. A mezei km óra tekerés az autóknál is csalás...
Az ilyenért úgy szarrá lehet perelni a céget bárhol a világon, hogy abba csak úgy nyekken...
 
Ha neked a 0 órás BMW-ben az teherviselő elemek egy része nem zsír új vagy a motor, akkor szerintd az nem átkúrás a palánkon úgy, hogy

ad 1. Új autó árát fizeted érte...
ad 2. Nem is szólnak érte...

Ezt jobb helyeken csalásnak hívják és büntetőjogi következménye van. A mezei km óra tekerés az autóknál is csalás...
Az ilyenért úgy szarrá lehet perelni a céget bárhol a világon, hogy abba csak úgy nyekken...
:D ...már ahol az adott szónak és a papírnak van értéke.. na meg ismerik azt a szót hogy "jog"
 
Ha neked a 0 órás BMW-ben az teherviselő elemek egy része nem zsír új vagy a motor, akkor szerintd az nem átkúrás a palánkon úgy, hogy

ad 1. Új autó árát fizeted érte...
ad 2. Nem is szólnak érte...

Ezt jobb helyeken csalásnak hívják és büntetőjogi következménye van. A mezei km óra tekerés az autóknál is csalás...
Az ilyenért úgy szarrá lehet perelni a céget bárhol a világon, hogy abba csak úgy nyekken...
Te miről beszélsz?
 
Te miről beszélsz?
Az algériai MiG-29-es gépek egyes fődarabjai nem újak voltak, de a gépekért új árat kértek és úgy adták el, hogy azok új gépek. Ez szerinted, mi, ha nem csalás? Ehhez képest a használt autó km óra visszatekerése bakfitty...
 
Az algériai MiG-29-es gépek egyes fődarabjai nem újak voltak, de a gépekért új árat kértek és úgy adták el, hogy azok új gépek. Ez szerinted, mi, ha nem csalás? Ehhez képest a használt autó km óra visszatekerése bakfitty...
Olvasd már el még egyszer amit írta.És emeld ki,hogy hol nem értek veled egyet.
 
Üzemben vannak, de hogy mennyire simán és hogy mennyi a harcképes az nem teljesen tiszta. Háttériparuk is lehetett valamennyi hozza (de nem biztos), mert nagy volt a barátság a forradalom előtt.
Szuperjól üzemeltetik. Innen-onnan szereztek hajtóműveket, iparilag javítják is őket, és sok mindent gyártanak is hozzá. 79ből még most is repül 40.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Szergej Sojgu orosz védelmi miniszter repülőgépét közelítette meg egy F-16-os, útban Kalinyingrád felé, a kisérő Szu-27-es pedig próbálja távolabb tessékelni az érdeklődőt.
 
Igazából az algériai gépek nem voltak használtak.A baj az volt,hogy voltak benne nem új gyártású részegységek/alkatrészek.
Tehát MIG-ék fogták levették a polcról ami ott volt és beépítették.Erre mondták az algériaiak,hogy köszi nekünk ez így nem kell
(persze tök jogosan hisz ha új gépet veszek akkor abban legyen minden új).

A másik pedig a hamis alkatrészek. Amiben nem a hamis volt a probléma hanem a minőségük. Az érdekessége pedig, hogy az Algír Mig-29 botrány után kiderült, hogy haza is ilyennel supportálták a Mig-29eket.