A másik pedig a hamis alkatrészek. Amiben nem a hamis volt a probléma hanem a minőségük. Az érdekessége pedig, hogy az Algír Mig-29 botrány után kiderült, hogy haza is ilyennel supportálták a Mig-29eket.
Hogy érted, hogy hamis volt?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A másik pedig a hamis alkatrészek. Amiben nem a hamis volt a probléma hanem a minőségük. Az érdekessége pedig, hogy az Algír Mig-29 botrány után kiderült, hogy haza is ilyennel supportálták a Mig-29eket.
Nem volt meg a cerifikáció, nem azt szállították, amiért fizetnek. Mintha az auótba szarabb miniőségű csavar lenne a fő teherviselő elem helyén az előírtnál vagy az 0 órás alkatrész 20 éves lenne.Hogy érted, hogy hamis volt?
Az AIM-9X-et? Erre valami konkrét bizonyíték? A képalkotós infra elvileg immúnis a mezei infracsapdázgatásra, annyival túl van az ilyen egyszerű zavaráson a képelkotós technika. Minden egyes pixel intenzitása külön elemezhető...Meg azt, hogy a minap a szír Szuhoj infra csalijai félrevitték.
Az AIM-9X-et? Erre valami konkrét bizonyíték? A képalkotós infra elvileg immúnis a mezei infracsapdázgatásra, annyival túl van az ilyen egyszerű zavaráson a képelkotós technika. Minden egyes pixel intenzitása külön elemezhető...
Már bocsánat, de tudatlanságomból fakad, hogy nem tudom mi a különbség a mezei Szu-22M3 és M4 valamint a Szu-22M3K és M4K között. Az M3 tudtommal egyedül a hajtómű típusában (magyarul a gázturbinában) különbözött a M4-től. Nekünk M3-asaik voltak. A "K" meg belső Szuhoj jelölés, de nem tudom, hogy miben más a sima M3 vagy M4-től. Köszi előre a választ.
LA SZU 1979-82 -ben 40 abban az idoben új Szu-22M vadászbombázót szállított Szíriának.1983-ban 20 darab Szu-22M3K és 42 Szu-22M4K volt szállítva. Az elso szállításból megmaradt M-ek szintén modernizálva voltak M2K szintre.
Hallottam az AIM-9P tesztelésről, de arról soha nem, hogy honnan szereztek szovjet infracsapdát a jenkik és, hogy a teszt fényében 1991 előtt miért nem módosították az AIM-9M-ek zavarvédelmét...Lehet a mezei infracsapdák potensebbek a szíriai Szu-22-seken ? Tudtommal Afganisztánban 1985-ben lelott Szu-25 infracsapda blokkját szereltek egy MiG-21 re az amerikaiak és azzal tanították az AIM-9P rakétát a kividésére. A SZU 1979-82 -ben 40 abban az idoben új Szu-22M vadászbombázót szállított Szíriának.1983-ban 20 darab Szu-22M3K és 42 Szu-22M4K volt szállítva. Az elso szállításból megmaradt M-ek szintén modernizálva voltak M2K szintre.
Hogy érted, hogy hamis volt?
Melyi P változatot? P4 vagy P5?Lehet a mezei infracsapdák potensebbek a szíriai Szu-22-seken ? Tudtommal Afganisztánban 1985-ben lelott Szu-25 infracsapda blokkját szereltek egy MiG-21 re az amerikaiak és azzal tanították az AIM-9P rakétát a kividésére. A SZU 1979-82 -ben 40 abban az idoben új Szu-22M vadászbombázót szállított Szíriának.1983-ban 20 darab Szu-22M3K és 42 Szu-22M4K volt szállítva. Az elso szállításból megmaradt M-ek szintén modernizálva voltak M2K szintre.
Az AIM-9X-et? Erre valami konkrét bizonyíték? A képalkotós infra elvileg immúnis a mezei infracsapdázgatásra, annyival túl van az ilyen egyszerű zavaráson a képelkotós technika. Minden egyes pixel intenzitása külön elemezhető...
Hát ez kb. a semmi. Ebből semmi sem derül ki. Ezt én is megírom angoul és akkor kb. pont ennyire lesz hiteles. Nincs mögötte semmi bizonyíték vagy kereszreferencia. Eleve ott kezdpdik, hogy eddig 2xAIM-9X indításról volt szó, most meg hirtelen AMRAAM lett a másik... Izé...
Eltekintve attól, hogy Iván csak a Ljulka-hajtóműves változatot repülte, de ha a vevő Tumanszkij-hművel kérte, akkor úgy is megkaphatta, lásd mi, Peru, Líbia és talán Jemen is. Szóval a sajátjuk volt Szu-17M3, a miénk Szu-22M3, a VSz-en kívülre exportált gépeké meg Szu-22M3K. No meg nyilvánvalóan eltértek az elektronikus azonosító rendszerek, és az export-gépekben a radarokba, célzó-rendszerekbe esetleg néhány extra-üzemmóddal kevesebbet építettek be, azokat megtartották maguknak. Ez viszont máshol is így van, senki se exportálja változtatás nélkül ugyanazt a csúcstechnikát, ami saját magának van.Tehát gyakorlatilag az Szu-22M3 és a M3K ugyanaz, a Szu-22M4 és M4K is ugyanaz. Szovjetunióban ugyanis Szu-17 néven repülték ezeknek a csapásmérőknek saját részre gyártott változatait.
Hát ez kb. a semmi. Ebből semmi sem derül ki. Ezt én is megírom angoul és akkor kb. pont ennyire lesz hiteles. Nincs mögötte semmi bizonyíték vagy kereszreferencia. Eleve ott kezdpdik, hogy eddig 2xAIM-9X indításról volt szó, most meg hirtelen AMRAAM lett a másik... Izé...
Hmeimim
Az R-27-ről felismertemSzu-27SzM3 (aki nem ismerné)