Szu-27 / Szu-30 / Szu-33 / Szu-35 Flanker (Szuhoj)

Én is olvastam a VPKn, de darabszámról nem volt szó. Itt fog a dolog megbukni.
 
Aki akar még beszállhat a fogadásba. Még mindíg tartom magam az eredeti álláspontomhoz. Nem lesz semmilyen Szu-35, S-400, Lada tengó mittoménmilyenrakéta vásárlás.
 
Én simán beszállok... Méghozzá azért, mert bár nyílván nem fekete-fehér a helyzet, de a nagyok közül Kína az, akivel ha megállapodnak az oroszok, akkor tartják magukat ahhoz.
Ez pedig azért elég sok alkudozásra/megállapodásra ad lehetőséget az oroszoknak. Ha szorosabbra húztak most mindenféle szövetséges kapcsolatokat, akkor szerintem még örölnek is, ha rájuk sózhatnak mindenféle technikát. :)
 
OK, szóval akkor 1 üveg bor részedről arra, hogy Kína megveszi a típust. Határidő az év végi Zhuhai repülőnapok ha addig nem veszik meg akkor enyém a nyeremény.
 
Korai?!?!
Az első hírek az eladásról/közös gyártásról 1995-ben keztek megjelenni. KILENC ÉVE!!! Azóta időszakosan előjönnek, de végül semmmi.
Bokival valamikor 2012 táján fogadtunk, azóta sem lett semmi az egészből. A 2012 Zhuhai repülőnapok előtt volt megint nagyon felkapva a hír, de ott sem írtak alá semmitt. Vagy ha igen akkor olyasmit, hogy aláírjuk azt, hogy később még beszélünk a dologról.
Valahol meg kéne legyenek az akkori beszélgetések. Mekkora felhördülés is volt, mikor az mondtam, hogy semmi nem lesz az egészből hehe:)
http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-35#China
 
Hát azt simán el tudom képzelni, hogy még 1-2 év elmegy a szerződés "finomításával"... :)
 
Mackensen

Az első hírek az eladásról/közös gyártásról 1995-ben keztek megjelenni. KILENC ÉVE!!! Azóta időszakosan előjönnek, de végül semmmi.

Legközelebb ne idd meg a bort mielőtt kommentelsz :)
 
2016-ban miért akarná Kína rendszeresíteni a típust? A hajtóműért? Azt már 2012-ben megvehették volna. A fegyverzetéért? Semmi sem kompatibilis belőle a hazai gyártású gépekkel. Elektronika? J-11B esetében láttam AESA orrú gépet berepülni SzU esetében még nem.
???
 
Hát gondolom, hogy leginkább a hajtómúért... Meg gondolom a zavaró technológiák, amik még érdekesek lehetnek számukra.
 
Továbbra is tartom hogy A TU-22M eladása Kínának lenne a legkomolyabb adu az Oroszok kezében ! Gyakorlatilag kiszorítana mindenkit a Kínai partok 3000 km-es körzetéből,kivéve a tengeralattjárókat ! Az út nagy részén még fedezni is tudnák a saját gyártású Szu-27-eseik !
 
Kétlem, hogy érdekelné őket. A variaszárnyú gépek ideje lejárt. A 3000+ km bőven megvan most is H-6K+CJ-10A kombó formájában.
Zotyek, apám mondogatta (persze a házasságra értve), hogy miért megvenni egy egész tehenet ha csak egy pohár tejet akarsz inni? Ezeket szerintem mostanáig is megvehették külön-külön.
 
Ami biztos, hogy fognak vásárolni a kínaiak, Putyin lendített a dolgokon... A hírek szerint két fegyvertípus technikai kérdéseinek megvitatása már a végéhez kozeledik (a hármas csomagbol)
Júniusban újabb kínai szakértoi csoport jon Moszkvába tárgyalni...

Hogy mennnyit és milyen konfigurácioban az a tárgyalások tárgya.
Kína néhány darbot akart volna, oroszok minimum 48-at akartak eladni, majd jott a kompromissz 24 darab. Pontosan mennyi lesz, majd kiderul a tárgyalások befejezése és a szerzodés aláírása után.
 
Hát csak ugye itt jön képbe a kedves após, aki meg azt mondja, hogy kapcsolt árú, különben nem eladó... :)
 
Ezek a körök annyiszor le lettek futva, egyáltalán mikortól kezdenék szállítani a kérdéses típusokat?
 
Szerintem a darabszám lecsokkent 12 -re, ezért is kapcsolták csomagba az Sz-400, meg a hajo-hajo rakétával. Reális év , kb. az Sz-400 exportjával esik egybe. 2016-17
 
Kharcsevszkij tábornok éltárs alighogy megtanulta mesterien kezelni a Szu-30SzM-et, máris itt van az új játékszere.
Szu-35Sz-t idáig összetetten műrepülni csak Szergej Bogdantól és Jurij Vascsuktól láthattunk, de a lipecki parancsnok repülési stílusa alapján, amit a Szu-34-essel repülésből leszűrhettem, nem lesz semmi, ha egyszer ezzel is elkezd demózni.