Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
kicsit off lett a fórumtéma
<blockquote rel="molnibalage">Egy fegyvertelen gép ellen elég tágak a lehetőségeid... Talán még infracsapda sem volt a másik gépen...
De nem azért, mert a rakéta kettétörne. Ember kapjál már a fejdezhez indítás után a rakéta pillanatoka alatt kapthat 25-35G-t is. A leszálláskor nem tartósan van ekkora terhelés, hanem nagyon pontszerű ütődés.Én a statikus részre írtam egy példát. mert a repült órák és a leszállások mennyisége korlátozott.
Hogy egy rakéta hányszor tud leszállni a gép szárnyain, 20x vagy 300x, ahoz az égvilágon semmi köze sem az üveg karcolódásának, se a napsugárzásnak, se annak, hogy lent 50 fent meg -50 fok van, kizárólag ahoz van, hogy mennyire van masszívra összerakva az egész szerkezet.
Az x maximális terhelést csökkented a szerkezet gyengítésével, a v sebességet növeled mivel a rakéta a kisebb tömeg miatt jobban kihasználja a rendelkezésre álló tüzelőanyagot. Nem kell hozzá atomfizikusnak lenni, hogy ha ugyanakkora r sugarú íven akarunk fordulni nagyobb sebességgel, akkor bizony a terhelés is több lesz. Az eredmény az, hogy a szerkezet elszállt. Miért? A terhelést növeltük, a teherbírást meg csökkentettük. Korábban egyensúlyban volt a kettő, most meg teljesen hazavágtuk. Kell még magyarázni
És én hol mondtam ilyet...? Pontosan azt mondtam, hogy gyakorlatilag azonosnak tekinthető és nagyon nagy magasságban az R-73 sanszosan némi előnnyel bír, de ez adatok hiányában nehezen bizonyíható.Úgyhogy a kinematikai hatótávolság tekintetében az R-73 nem marad alul.
Az sem túl tisztességes az orosz technikával szemben, ha az amcsi technikánál a legtöbb repült órát tartó rekordereket említi meg valaki, míg az orosz technikánál a negatív kirívó eseteket.
A legnagyobb erőhatások indításkor keletkeznek, a végsebességen manőverezés ezt valószínűleg meg sem közelíti.</blockquote><blockquote>És akkor ha végsebességnél kell irányba rántani a rakétát akkor szétszakad vagy mi? A szoftver meg feldob egy error ablakot, hogy sajnáljuk a mérnökök spórolási kényszere miatt meghalt.
Az AF és ODS esetén ismertek az indítási távolságok magasságok és kb. a sebességekt... Az afrikai esetben nem, de ki az a marha, aki NEZ-en kívül eregetné a rakétát egy fegyvertelen UB ellen...?
Továbbra is a körülmények ismerete nélkül, de az hogy egy gép fegyvertelen, az ebben az esetben nem hátrány, hanem előny, hiszen jobban manőverezik szerintem.
ambasa
Etiópia és Eritrea közti háborúban.