az orosz videóban ugyanilyen képeket mutogatnak.Török ipar 5 évvel ezelőtt !!!! nem tegnap volt ! Teszik mind ezt béke időben ! Látva az oroszok szerencsétlenkedését nem csoda hogy mindenki most akar beléjük rúgni !
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
az orosz videóban ugyanilyen képeket mutogatnak.Török ipar 5 évvel ezelőtt !!!! nem tegnap volt ! Teszik mind ezt béke időben ! Látva az oroszok szerencsétlenkedését nem csoda hogy mindenki most akar beléjük rúgni !
Igen, a gép bemutatóiról elmondható, hogy szinte minden alkalommal volt egy-egy egyszeri és később nem megismételt elem.Tudom, hogy ez most nem aktuális, de attól még érdekes. A 901-es prototípus bemutatója az orosz légierő 100-ik születésnapján, a Zsukovszkij légibázison. Tizenegy éve történt a bemutatórepülés, de csak most tűnt fel az egyik elem nem megszokott befejezése.
A 2019-es saját szememmel látott bemutatóhoz képest még visszafogottnak is tűnt, a bemutató, de a "Harang" manőver befejezése nagyon szokatlan. Ahelyett, hogy a szokott módon némi farokirányú visszacsúszást követően, hagyná, hogy a gép leadja az orrát, és jöjjön a következő manőverhez a sebességgyűjtési szakasz, zuhanással, hanem egészen más történik. A gép orra továbbra is néz az ég felé, és a visszacsúszást a hajózó a hajtóművek erejével megfogva állítja meg, és a Harang-ból megkezd egy igen nagy állásszögű 360 fokos fordulót. Nem tűnik összevágásnak az adott manőver, ezért lepett meg, hogy csak most tűnt fel, nem korábban, pedig nem először néztem ezt a bemutatót.
Igen, a gép bemutatóiról elmondható, hogy szinte minden alkalommal volt egy-egy egyszeri és később nem megismételt elem.
Egy évvel később Párizsban a Harangból a a tetőpont után továbbrepült közel vízszintesen 2:42-nél:
2017-ben volt a főpróbán az összetett, mindhárom tengely körül megforgatott piruett, itt 6:35-től:
Illetve, 2019-ben, azon az egy napon, mikor nem a Vascsuk repült, hanem a helyettese, minden manőver más volt, már kezdve a felszállástól, ami sokkal rövidebb lett, mivel erőteljesebben indult:
https://youtu.be/mwRR9mUlNiA
3:44-től ott van az az intenzív legyezőforduló, amit csak ez a pilóta mutatott be. Itt 2:10-nél látszik ugyanez egy másik szögből:
https://youtu.be/5vTUkLrxPfw
Vascsuk legkomolyabb repülése ez volt:Ha jól értettem (nagyon halkan lehett onnan hallani a videón a hangszórókat), akkor a helyettes pilóta Szergej Korosztyejev volt.
Semmi gurulás, csak kapásból "polnij forszázs". 2019-ben én Vascsukot láttam repülni. Élőben még áll leejtősebb a produkció, mint videón keresztül. Jó lenne Vascsuktól látni egy Szu-57 bemutatórepülést is. Sőt Frolovtól is, de ő már túlzottan benne van a korban, tőle inkább Ohotnyik bemutatót várhatunk, mert ha jól tudom annak a programnak ő a főpilótája.
Szerintem pont az erről a felszállásról, csak a túlolaldról készült képet szerkesztgettem éppen a múlt héten:Illetve, 2019-ben, azon az egy napon, mikor nem a Vascsuk repült, hanem a helyettese, minden manőver más volt, már kezdve a felszállástól, ami sokkal rövidebb lett, mivel erőteljesebben indult:
Így sem engedi, szóval itt a poszt linkjeTalán így megnyitható:
Nem, még véletlen sem. Az F-16-osnak van annyira modern elektronikája, hogy ez ne legyen ilyen egyszerű. Amit leírtál az azok ellen a SZU-27P-k és MIG-29 9.12 és 9.13-asok ellen működik amiket 1991-ben és 1999-ben nagyjából így mészároltak le a nyugati vadászgépek.Megszólaltak a veterán F-16-os pilóták: Ukrajna túl derűlátó, könnyen kilőhetik a gépeket az oroszok
Az F-16-os repülőgépeket korábban vezető veterán pilóták szerint azok a gépek, amelyeket Ukrajna kap, vagy a védelemre korlátozódnak, vagy nagyon magas kockázatú műveletekben lesznek bevethetők. Figyelmeztetnek arra is, hogy a valószínűleg Ukrajnába küldendő F-16-osok gyengébb radarral és...www.portfolio.hu
Az kérdésem,hogy ha az Orosz gép 200 kilóméterről indít 1 rakétát a F-16 ra,akkor annak Sanyi ,automatikusan, vagy mi?
200km az M4-el is 2.5 perc repülési idő,addig semmit sem tud tenni a megtámadott,vagy nem is érzékeli,hogy jön a rakéta?
Ezt a szint most látom először (olyan arabos...). Mi lett a sorsa?Tudom, hogy ez most nem aktuális, de attól még érdekes. A 901-es prototípus bemutatója az orosz légierő 100-ik születésnapján, a Zsukovszkij légibázison. Tizenegy éve történt a bemutatórepülés, de csak most tűnt fel az egyik elem nem megszokott befejezése.
A 2019-es saját szememmel látott bemutatóhoz képest még visszafogottnak is tűnt, a bemutató, de a "Harang" manőver befejezése nagyon szokatlan. Ahelyett, hogy a szokott módon némi farokirányú visszacsúszást követően, hagyná, hogy a gép leadja az orrát, és jöjjön a következő manőverhez a sebességgyűjtési szakasz, zuhanással, hanem egészen más történik. A gép orra továbbra is néz az ég felé, és a visszacsúszást a hajózó a hajtóművek erejével megfogva állítja meg, és a Harang-ból megkezd egy igen nagy állásszögű 360 fokos fordulót. Nem tűnik összevágásnak az adott manőver, ezért lepett meg, hogy csak most tűnt fel, nem korábban, pedig nem először néztem ezt a bemutatót.
Ezt a szint most látom először (olyan arabos...). Mi lett a sorsa?
Én mindent tudok.Ez a gép volt első prototípusa a Szu-35SZ-nek. Először Szu-35BM néven futott. Nem tudom mi van vele. Amikor kint voltam 2019-ben, akkor a légierő egyik szériagépével repült bemutatót Jurij Vascsuk. Nem ismerem a gép sorsát, Allesmor lehet,hogy tudja. Ő nagyon képben van a Szuhojokkal.
A Vityaziék a malájok repülőnapján jártak. Érdekes, hogy a második trojka jobb kísérője alaposan megküzdött a felszállással: