az orosz videóban ugyanilyen képeket mutogatnak.Török ipar 5 évvel ezelőtt !!!! nem tegnap volt ! Teszik mind ezt béke időben ! Látva az oroszok szerencsétlenkedését nem csoda hogy mindenki most akar beléjük rúgni !
az orosz videóban ugyanilyen képeket mutogatnak.Török ipar 5 évvel ezelőtt !!!! nem tegnap volt ! Teszik mind ezt béke időben ! Látva az oroszok szerencsétlenkedését nem csoda hogy mindenki most akar beléjük rúgni !
masterok.livejournal.com
Igen, a gép bemutatóiról elmondható, hogy szinte minden alkalommal volt egy-egy egyszeri és később nem megismételt elem.Tudom, hogy ez most nem aktuális, de attól még érdekes. A 901-es prototípus bemutatója az orosz légierő 100-ik születésnapján, a Zsukovszkij légibázison. Tizenegy éve történt a bemutatórepülés, de csak most tűnt fel az egyik elem nem megszokott befejezése.
A 2019-es saját szememmel látott bemutatóhoz képest még visszafogottnak is tűnt, a bemutató, de a "Harang" manőver befejezése nagyon szokatlan. Ahelyett, hogy a szokott módon némi farokirányú visszacsúszást követően, hagyná, hogy a gép leadja az orrát, és jöjjön a következő manőverhez a sebességgyűjtési szakasz, zuhanással, hanem egészen más történik. A gép orra továbbra is néz az ég felé, és a visszacsúszást a hajózó a hajtóművek erejével megfogva állítja meg, és a Harang-ból megkezd egy igen nagy állásszögű 360 fokos fordulót. Nem tűnik összevágásnak az adott manőver, ezért lepett meg, hogy csak most tűnt fel, nem korábban, pedig nem először néztem ezt a bemutatót.
Igen, a gép bemutatóiról elmondható, hogy szinte minden alkalommal volt egy-egy egyszeri és később nem megismételt elem.
Egy évvel később Párizsban a Harangból a a tetőpont után továbbrepült közel vízszintesen 2:42-nél:
2017-ben volt a főpróbán az összetett, mindhárom tengely körül megforgatott piruett, itt 6:35-től:
Illetve, 2019-ben, azon az egy napon, mikor nem a Vascsuk repült, hanem a helyettese, minden manőver más volt, már kezdve a felszállástól, ami sokkal rövidebb lett, mivel erőteljesebben indult:
https://youtu.be/mwRR9mUlNiA
3:44-től ott van az az intenzív legyezőforduló, amit csak ez a pilóta mutatott be. Itt 2:10-nél látszik ugyanez egy másik szögből:
https://youtu.be/5vTUkLrxPfw
Vascsuk legkomolyabb repülése ez volt:Ha jól értettem (nagyon halkan lehett onnan hallani a videón a hangszórókat), akkor a helyettes pilóta Szergej Korosztyejev volt.
Semmi gurulás, csak kapásból "polnij forszázs". 2019-ben én Vascsukot láttam repülni. Élőben még áll leejtősebb a produkció, mint videón keresztül. Jó lenne Vascsuktól látni egy Szu-57 bemutatórepülést is. Sőt Frolovtól is, de ő már túlzottan benne van a korban, tőle inkább Ohotnyik bemutatót várhatunk, mert ha jól tudom annak a programnak ő a főpilótája.
Szerintem pont az erről a felszállásról, csak a túlolaldról készült képet szerkesztgettem éppen a múlt héten:Illetve, 2019-ben, azon az egy napon, mikor nem a Vascsuk repült, hanem a helyettese, minden manőver más volt, már kezdve a felszállástól, ami sokkal rövidebb lett, mivel erőteljesebben indult:

Így sem engedi, szóval itt a poszt linkjeTalán így megnyitható:
Nem, még véletlen sem. Az F-16-osnak van annyira modern elektronikája, hogy ez ne legyen ilyen egyszerű. Amit leírtál az azok ellen a SZU-27P-k és MIG-29 9.12 és 9.13-asok ellen működik amiket 1991-ben és 1999-ben nagyjából így mészároltak le a nyugati vadászgépek.![]()
Megszólaltak a veterán F-16-os pilóták: Ukrajna túl derűlátó, könnyen kilőhetik a gépeket az oroszok
Az F-16-os repülőgépeket korábban vezető veterán pilóták szerint azok a gépek, amelyeket Ukrajna kap, vagy a védelemre korlátozódnak, vagy nagyon magas kockázatú műveletekben lesznek bevethetők. Figyelmeztetnek arra is, hogy a valószínűleg Ukrajnába küldendő F-16-osok gyengébb radarral és...www.portfolio.hu
Az kérdésem,hogy ha az Orosz gép 200 kilóméterről indít 1 rakétát a F-16 ra,akkor annak Sanyi ,automatikusan, vagy mi?
200km az M4-el is 2.5 perc repülési idő,addig semmit sem tud tenni a megtámadott,vagy nem is érzékeli,hogy jön a rakéta?
Ezt a szint most látom először (olyan arabos...). Mi lett a sorsa?Tudom, hogy ez most nem aktuális, de attól még érdekes. A 901-es prototípus bemutatója az orosz légierő 100-ik születésnapján, a Zsukovszkij légibázison. Tizenegy éve történt a bemutatórepülés, de csak most tűnt fel az egyik elem nem megszokott befejezése.
A 2019-es saját szememmel látott bemutatóhoz képest még visszafogottnak is tűnt, a bemutató, de a "Harang" manőver befejezése nagyon szokatlan. Ahelyett, hogy a szokott módon némi farokirányú visszacsúszást követően, hagyná, hogy a gép leadja az orrát, és jöjjön a következő manőverhez a sebességgyűjtési szakasz, zuhanással, hanem egészen más történik. A gép orra továbbra is néz az ég felé, és a visszacsúszást a hajózó a hajtóművek erejével megfogva állítja meg, és a Harang-ból megkezd egy igen nagy állásszögű 360 fokos fordulót. Nem tűnik összevágásnak az adott manőver, ezért lepett meg, hogy csak most tűnt fel, nem korábban, pedig nem először néztem ezt a bemutatót.
Ezt a szint most látom először (olyan arabos...). Mi lett a sorsa?
Én mindent tudok.Ez a gép volt első prototípusa a Szu-35SZ-nek. Először Szu-35BM néven futott. Nem tudom mi van vele. Amikor kint voltam 2019-ben, akkor a légierő egyik szériagépével repült bemutatót Jurij Vascsuk. Nem ismerem a gép sorsát, Allesmor lehet,hogy tudja. Ő nagyon képben van a Szuhojokkal.
A Vityaziék a malájok repülőnapján jártak. Érdekes, hogy a második trojka jobb kísérője alaposan megküzdött a felszállással:
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..