Szu-27 / Szu-30 / Szu-33 / Szu-35 Flanker (Szuhoj)

Nem lehetséges letiltani légiharc gyakorlat alatt valahogyan. Hiszen azért ott is van stressz.
A nyugati gépeken ezt hívják Master ARM-nak és három állása van jellemzően.

Közép - OFF
Fent - ON
Alsó - SIM

Lásd itt, mert témába vág.
 
Ebből a videóból azt hiszem, végre kiderült az igazság. Amióta ezek az új orosz sugárhajtóművek meg repülők vannak (Szu-30SzM/AL-31FP, illetve Szu-35Sz-Szu-57/ AL-41F-1Sz), azt látom, hogy a felszálláshoz a megindulás valamiért nagyon óvatos az elején. Lassú gurulás kb 100 méteren át, majd csak utána gyorsul fel a gép. Azt hittem, ez valami FADEC-program szerinit automatika, kíméli a kompresszort, nehogy a hirtelen gázadásra, illetve álló helyzeti gyors forszázs kapcsolásra bepompázsoljon az egész.
De nem.
Ezt maguk a pilóták kell, hogy manuálisan intézzék, ahogy itt is látszik 12:00-nál:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: bel and fishbed
Ahogyan először elképzelték a Szu-27 repülőgépet
Su-27_JANES-1984-85-04.png

Su-27_JANES-1984-85-01-1536x759.png