Mondjuk cdak a front közelében nem járnak, de mind1.Manapság Ukrajnában szó szerinti értelmet kapott a "frontbombázó" elnevezés.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Mondjuk cdak a front közelében nem járnak, de mind1.Manapság Ukrajnában szó szerinti értelmet kapott a "frontbombázó" elnevezés.
Az UMPK kitek korában a már a fronttól messzebbről bombázzák a frontot.Mondjuk cdak a front közelében nem járnak, de mind1.
Erről beszélek.Az UMPK kitek korában a már a fronttól messzebbről bombázzák a frontot.
Egy kérdés van csupán, ami felmerült bennem:
Hogyan tudnak a gépek gurulni a főfutók elé tett ékek ellenére!?
Időpontra beállítva:
Egy kérdés van csupán, ami felmerült bennem:
Hogyan tudnak a gépek gurulni a főfutók elé tett ékek ellenére!?
Időpontra beállítva:
Sehogy. A videóban sok hamis anyag van, ami sosem volt orosz original(valódi) videókon.Tehát MI álatl készített videó.Hogyan tudnak a gépek gurulni a főfutók elé tett ékek ellenére!?
A Szu-57Sz(M,E) gyártása bővülni fog, hiszen már 3 új gyártási komplexumot húztak fel. A jövőben csak ez az egy gép lesz majd gyártva.Talán 2030 után) Még tart az SzVO addig gyártani fogják a Szu-34NVO/M zípust, a Szu-30SzM2, és Szu-35Sz/M gépeket is.Az oroszoknak 2-3 éve már semmi mást nem szabadna gyártani csak 57-est meg T-22M-et.
Nagy tömegű fegyverzet egyidejű célbajuttatására szolgáló bombakamion szerepkörbe nincs jobb a Szu-34-nél. Avagy 60-80 kilométerről 500-1500-3000 kilogrammos UMPK-kat lóbáni az ukrán légvédelem megsemmisítési zónáján túlról nem igényel alacsony észlelhetőséget vagy belső fegyverteret. Sőt, kontraproduktív is lenne, mert ekkora fegyverzet beső hordozására már Tu-22M méretű bombakamra szükséges. Plusz az üzemeltetési, repóra és beszerzési költségek. A Szu-34 lényegében most, az ukrajnai háború alatt éli a fénykorát az eredetileg is neki szánt frontbombázó feladatkörben. Csak hát nehéz volt 2023-ig kötéllel billiárdozni amíg nem volt meg hozzá a megfelelő fegyverzet. Maga a dedikált frontbombázó kategória nyugaton az F-111-el együtt kihalt, helyét a multirole gépek vették át, ám nem 1:1-ben. Ha példát kellene mondani, akkor az F-16XL vagy a stealth kialakításban az FB-22 tudott volna ilyen frontbombázó lenni, de ezeket meg nem rendszeresítették.Az oroszoknak 2-3 éve már semmi mást nem szabadna gyártani csak 57-est meg T-22M-et.
Nagy tömegű fegyverzet egyidejű célbajuttatására szolgáló bombakamion szerepkörbe nincs jobb a Szu-34-nél. Avagy 60-80 kilométerről 500-1500-3000 kilogrammos UMPK-kat lóbáni az ukrán légvédelem megsemmisítési zónáján túlról nem igényel alacsony észlelhetőséget vagy belső fegyverteret. Sőt, kontraproduktív is lenne, mert ekkora fegyverzet beső hordozására már Tu-22M méretű bombakamra szükséges. Plusz az üzemeltetési, repóra és beszerzési költségek. A Szu-34 lényegében most, az ukrajnai háború alatt éli a fénykorát az eredetileg is neki szánt frontbombázó feladatkörben. Csak hát nehéz volt 2023-ig kötéllel billiárdozni amíg nem volt meg hozzá a megfelelő fegyverzet. Maga a dedikált frontbombázó kategória nyugaton az F-111-el együtt kihalt, helyét a multirole gépek vették át, ám nem 1:1-ben. Ha példát kellene mondani, akkor az F-16XL vagy a stealth kialakításban az FB-22 tudott volna ilyen frontbombázó lenni, de ezeket meg nem rendszeresítették.
Az persze más kérdés, hogy esetleges légi fedezethez/SEAD/DEAD feladatkörhöz nem ártana a Szu-57, de ott meg amíg nincs teljesen kész a Szu-57M, addig vszeg úgy vannak vele, hogy nem éri meg előszériát legyártani, inkább rásóznak egy tucatot Algériára. A pénz az pénz, az export bevételt meg lehet a gyártásba visszaforgatni.
A Tu-22M3 gyártásának potenciális újraindításával egyetértek, pontosabban én azt vallom, hogy a sajátosságai miatt a Tu-22M3-t csak egy vele egyenértékű szuperszonikus típussal lehetne leváltani. Ha meg a PAK-DA egy szubszonikus csupaszárny konstrukció lesz, ahogyan azt sejtjük, akkor az hiperszonikus/H-22/32 hordozóplatformként nem fog tudni működni. De erről talán 2 éve már beszéltünk hosszabban a típus topikjában.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..