Szu-75 / Su-75 Checkmate - Új orosz könnyű vadászgép (Szuhoj)

Az avionika picit többet jelent, mit kijelző.
Hogy konkrétan is válaszoljak a kérdésedre. Igen a gép megalkotásánál a Szu-35Sz avionikáját építették bele a prototípusokba, amely rendszereket folyamatosan javították, fejlesztették és tesztelték a gépeken. De teljesen új avionikát, hajtómüvet(30-as gyártmány) és együléses kabint a gép 2025-ben kap. (OKR "Megapolis")
Ezért is csak két századnyi gép lesz legyártva az első szakasz során 2024 végéig.
 
Ha az anyagi forrásokat effektív módon folyósítják és osztják szét és nem dobnak ki 600 milliárd(!) Rubelt, ami 8,5 milliárd USD a közös orosz-kínai szélestörzsü utasszállító fejlesztésére(CR929), jutott volna mindegyik orosz repülőgép projektre.
 
Hogy konkrétan is válaszoljak a kérdésedre. Igen a gép megalkotásánál a Szu-35Sz avionikáját építették bele a prototípusokba, amely rendszereket folyamatosan javították, fejlesztették és tesztelték a gépeken. De teljesen új avionikát, hajtómüvet(30-as gyártmány) és együléses kabint a gép 2025-ben kap. (OKR "Megapolis")
Ezért is csak két századnyi gép lesz legyártva az első szakasz során 2024 végéig.
Tehát a radarok sem újak még? Vagy a jelenlegi széria meg sem kapja mindegyiket?
 
Tehát a radarok sem újak még? Vagy a jelenlegi széria meg sem kapja mindegyiket?
AESA radarokat kapnak a gépek, amelyeket sorozatban gyártanak Rjazanyban . Természetesen a radarokat folyamatosan javítja, újítja a Tyihomirov intézet.

6 milliárd Rubelt kapott a Rjazanyi gyár a gyártási technológia modernizálására, hogy sorozatban tudják gyártani a Bjelkát.
 
Ööö, tudtommal fognak.
A mostani Szu-57-esek kb. a Szu-35 avionikai csomagját és hajtóművét kapja meg.
11 évvel az első felszállása után.

Kb. mintha az F-35A csak az F-16 Block 60 cuccait kapta volna meg és F135-öt sem.


2014-ből

Lassan összeállnak a PAK-FA fedélzeti rendszerei​



A PAK-FA program sok-sok alvállalkozója közül az egyik legjelentősebb a KRET konszern, mely rádióelektronikai fejlesztésekkel foglalkozik.
A cégcsoport a T-50-es számára számos fedélzeti rendszer elkészítésén dolgozik, amelyek közül nemrég a géphez szánt, a rádióelektronikai hadviselésre (EW) szolgáló Himalaya rendszer első példányainak az elkészültéről adtak hírt. Az EW rendszert, mely kulcsfontosságú lesz a PAK-FA számára, új technológiák felhasználásával a KRET-nek sokkal kisebb méretben sikerült elkészíteni, mint az előző generációs hasonló célú eszközöket.
Ugyanez a cég készíti a PAK-FA számára azt a SIGINT (Signals Intelligence) rendszert, mely az F-22-es AN/ALR-94-es berendezéséhez hasonlóan kisugárzás nélkül képes lesz a gép több száz kilométeres környezetét felderíteni, úgy hogy a gépet érő rádió és radarhullámokat analizálja, kisugárzási helyüket és a kisugárzó platform típusát meghatározza.
Ezen rendszer fejlesztésének állásáról egyenlőre azonban nem került nyilvánosságra információ.
 
2014-ből

Lassan összeállnak a PAK-FA fedélzeti rendszerei​



A PAK-FA program sok-sok alvállalkozója közül az egyik legjelentősebb a KRET konszern, mely rádióelektronikai fejlesztésekkel foglalkozik.
A cégcsoport a T-50-es számára számos fedélzeti rendszer elkészítésén dolgozik, amelyek közül nemrég a géphez szánt, a rádióelektronikai hadviselésre (EW) szolgáló Himalaya rendszer első példányainak az elkészültéről adtak hírt. Az EW rendszert, mely kulcsfontosságú lesz a PAK-FA számára, új technológiák felhasználásával a KRET-nek sokkal kisebb méretben sikerült elkészíteni, mint az előző generációs hasonló célú eszközöket.
Ugyanez a cég készíti a PAK-FA számára azt a SIGINT (Signals Intelligence) rendszert, mely az F-22-es AN/ALR-94-es berendezéséhez hasonlóan kisugárzás nélkül képes lesz a gép több száz kilométeres környezetét felderíteni, úgy hogy a gépet érő rádió és radarhullámokat analizálja, kisugárzási helyüket és a kisugárzó platform típusát meghatározza.
Ezen rendszer fejlesztésének állásáról egyenlőre azonban nem került nyilvánosságra információ.
De nem csak ez az egy cikk volt . Hanem "üvegszálas optikai kábeleket "először vezettek be orosz gépen. Vagy sidewinder írása ahogy a gépet 6 kamera veszi körbe és az infrormáció az" elektronikus agyba" fut .
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
"üvegszálas optikai kábeleket "először vezettek be orosz gépen.
Az ötödik generációs Szuhoj fedélzeti rendszereinek működését egy új fejlesztésű fedélzeti számítógép hangolja össze, mely a régi orosz Baguette mikroprocesszorok helyett már a jóval izmosabb, szintén orosz gyártású Elbrus-4C chipekkel szereltek fel. Ez a központi egység működteti a Szu-57-esbe beépített IMA BK (Integrated Modular Avionics of Combat Systems) integrált repüléselektronikai rendszert.

Az IMA BK gyakorlatilag a vadászbombázó összes elektronikus blokkját egy rendszerbe fogja, ellátja azok vezérlését, irányítja a köztük folyó kommunikációt. Az önvédelmi rendszerek, a navigációs- és a fegyverrendszerek (hogy csak néhány példát említsünk) között pedig nagysebességű adatátvitelt lehetővé tevő optikai kábelekkel biztosítja a kapcsolatot.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby and fip7
Fel sem tünt...
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Jéééé, használják az eszüket.

...mi pedig jóindulatot vásárolunk. Hmmmmmm...

...végül is csak kb. egy tizesbe kerül.

Visszaugorva a technikára, pontosabban annak marketingjére: Az A-V-s NG-s nem NG-s L-39-ekkel pilótásként/drónként ugyanazt a marketinget el lehetne játszani amit az oroszok csinálnak pár-tíz éve.

...DE csak időben!!! :hadonaszos: :hadonaszos: :hadonaszos:


.
 
  • Tetszik
Reactions: Miskolci Ogre
Az ötödik generációs Szuhoj fedélzeti rendszereinek működését egy új fejlesztésű fedélzeti számítógép hangolja össze, mely a régi orosz Baguette mikroprocesszorok helyett már a jóval izmosabb, szintén orosz gyártású Elbrus-4C chipekkel szereltek fel. Ez a központi egység működteti a Szu-57-esbe beépített IMA BK (Integrated Modular Avionics of Combat Systems) integrált repüléselektronikai rendszert.

Az IMA BK gyakorlatilag a vadászbombázó összes elektronikus blokkját egy rendszerbe fogja, ellátja azok vezérlését, irányítja a köztük folyó kommunikációt. Az önvédelmi rendszerek, a navigációs- és a fegyverrendszerek (hogy csak néhány példát említsünk) között pedig nagysebességű adatátvitelt lehetővé tevő optikai kábelekkel biztosítja a kapcsolatot.
Utolsó értesülés szerint az Elbrusz még mindig tajvani gyártású. Mondjuk ez nem okozhat gondot, mert az oroszok simán elrakhatnak belőle egy fél vagonnyit.
 
1637095410190-png.667999