Tudom...Az avionika picit többet jelent, mit kijelző.

Tudom...Az avionika picit többet jelent, mit kijelző.
Hogy konkrétan is válaszoljak a kérdésedre. Igen a gép megalkotásánál a Szu-35Sz avionikáját építették bele a prototípusokba, amely rendszereket folyamatosan javították, fejlesztették és tesztelték a gépeken. De teljesen új avionikát, hajtómüvet(30-as gyártmány) és együléses kabint a gép 2025-ben kap. (OKR "Megapolis")Az avionika picit többet jelent, mit kijelző.
És ezekre igaz az, amit mondtam.Ezért is csak két századnyi gép lesz legyártva az első szakasz során 2024 végéig.
Tehát a radarok sem újak még? Vagy a jelenlegi széria meg sem kapja mindegyiket?Hogy konkrétan is válaszoljak a kérdésedre. Igen a gép megalkotásánál a Szu-35Sz avionikáját építették bele a prototípusokba, amely rendszereket folyamatosan javították, fejlesztették és tesztelték a gépeken. De teljesen új avionikát, hajtómüvet(30-as gyártmány) és együléses kabint a gép 2025-ben kap. (OKR "Megapolis")
Ezért is csak két századnyi gép lesz legyártva az első szakasz során 2024 végéig.
AESA radarokat kapnak a gépek, amelyeket sorozatban gyártanak Rjazanyban . Természetesen a radarokat folyamatosan javítja, újítja a Tyihomirov intézet.Tehát a radarok sem újak még? Vagy a jelenlegi széria meg sem kapja mindegyiket?
Épp azt írtam, hogy már elsajátították az AESA radar sorozatgyártását. Eddig sosem gyártottak olyat csak PESA-t.Szóval az AESA radarokat is kézműves módszerekkel gyártják...
Hajjajj...
Nagyon nem ! erről volt egy jó leírás a az aerotech oldalon .A mostani Szu-57-esek kb. a Szu-35 avionikai csomagját
Ööö, tudtommal fognak.
A mostani Szu-57-esek kb. a Szu-35 avionikai csomagját és hajtóművét kapja meg.
11 évvel az első felszállása után.
Kb. mintha az F-35A csak az F-16 Block 60 cuccait kapta volna meg és F135-öt sem.
De nem csak ez az egy cikk volt . Hanem "üvegszálas optikai kábeleket "először vezettek be orosz gépen. Vagy sidewinder írása ahogy a gépet 6 kamera veszi körbe és az infrormáció az" elektronikus agyba" fut .2014-ből
Lassan összeállnak a PAK-FA fedélzeti rendszerei
A PAK-FA program sok-sok alvállalkozója közül az egyik legjelentősebb a KRET konszern, mely rádióelektronikai fejlesztésekkel foglalkozik.
A cégcsoport a T-50-es számára számos fedélzeti rendszer elkészítésén dolgozik, amelyek közül nemrég a géphez szánt, a rádióelektronikai hadviselésre (EW) szolgáló Himalaya rendszer első példányainak az elkészültéről adtak hírt. Az EW rendszert, mely kulcsfontosságú lesz a PAK-FA számára, új technológiák felhasználásával a KRET-nek sokkal kisebb méretben sikerült elkészíteni, mint az előző generációs hasonló célú eszközöket.
Ugyanez a cég készíti a PAK-FA számára azt a SIGINT (Signals Intelligence) rendszert, mely az F-22-es AN/ALR-94-es berendezéséhez hasonlóan kisugárzás nélkül képes lesz a gép több száz kilométeres környezetét felderíteni, úgy hogy a gépet érő rádió és radarhullámokat analizálja, kisugárzási helyüket és a kisugárzó platform típusát meghatározza.
Ezen rendszer fejlesztésének állásáról egyenlőre azonban nem került nyilvánosságra információ.
Az ötödik generációs Szuhoj fedélzeti rendszereinek működését egy új fejlesztésű fedélzeti számítógép hangolja össze, mely a régi orosz Baguette mikroprocesszorok helyett már a jóval izmosabb, szintén orosz gyártású Elbrus-4C chipekkel szereltek fel. Ez a központi egység működteti a Szu-57-esbe beépített IMA BK (Integrated Modular Avionics of Combat Systems) integrált repüléselektronikai rendszert."üvegszálas optikai kábeleket "először vezettek be orosz gépen.
Fel sem tünt...
Utolsó értesülés szerint az Elbrusz még mindig tajvani gyártású. Mondjuk ez nem okozhat gondot, mert az oroszok simán elrakhatnak belőle egy fél vagonnyit.Az ötödik generációs Szuhoj fedélzeti rendszereinek működését egy új fejlesztésű fedélzeti számítógép hangolja össze, mely a régi orosz Baguette mikroprocesszorok helyett már a jóval izmosabb, szintén orosz gyártású Elbrus-4C chipekkel szereltek fel. Ez a központi egység működteti a Szu-57-esbe beépített IMA BK (Integrated Modular Avionics of Combat Systems) integrált repüléselektronikai rendszert.
Az IMA BK gyakorlatilag a vadászbombázó összes elektronikus blokkját egy rendszerbe fogja, ellátja azok vezérlését, irányítja a köztük folyó kommunikációt. Az önvédelmi rendszerek, a navigációs- és a fegyverrendszerek (hogy csak néhány példát említsünk) között pedig nagysebességű adatátvitelt lehetővé tevő optikai kábelekkel biztosítja a kapcsolatot.
Pedig elég jól látszott már a korábbi képeken is.Fel sem tünt...
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..