Csak az én számozásom az oldalról fényképezett gépre.A szolgálatba állás várható dátuma után?

Csak az én számozásom az oldalról fényképezett gépre.A szolgálatba állás várható dátuma után?
.Azért a 29-es koránt sem egy közel F-15-ös méretű gép.
És csak annyira utaltam, hogy akkor is volt baj, de igen nagy.Igen és?
a x32 reinkanacioja.
Bann!a x32 reinkanacioja.
pedig milyen ronda volt, remeltem soha tobbet nem fogom latni
akkor is o nevet utoljara, a ronda rohadek
![]()
Eredetileg az F16A vadászként még bvr képességgel se rendelkezett!Viszont kiváló "platform"volt a továbfejlesztésre ami meg is történt a 80-as évek végén 90-es évek elején!Nem véletlen hogy az oroszok inkább a Su 27 vonalat vitték tovább és fejlesztették!Igaz hogy drágább volt mint a 29-es de közel se annyival amivel többet tud!Nagy hatótávval rendelkezik,nagy a teherbírása "kiváló"alap volt vadászbombázó ként is!Nem véletlen ért el nagyobb exportsikert is a Su 27-30-35 vonal mint a mig 29-35 hiába drágább némileg!.
.
A MiG-29 vesztét az okozta, hogy egy 4. gen gépbe belepakoltak egy 3. generációs, az amerikai ellenfelektől évtizedes lemaradásban lévő elektronikát, és egy olyan csapnivaló légiharcrakétát, mint az R-27, ami csak nehezék volt a gépek alatt. Még az etióp-eritreai "hazai meccseken" is teljesen eredménytelen volt, a konkurrens AMRAAM-hoz képest pedig ott is 10-20 év lemaradás.
Ugyanilyen okokból a Szu-27 is ugyanigy járt volna F-16, F-15 ellen, csak ugye azt a gépet sehová nem exportálták kezdetben, igy harcba se kellett mennie.
Pontosabban a 90-es évektől mert addig csak a 29-es ment "exportra"!Etióp-Etriai háborúban meg kijöttek a "korlátai"a típusnak!Eredetileg az F16A vadászként még bvr képességgel se rendelkezett!Viszont kiváló "platform"volt a továbfejlesztésre ami meg is történt a 80-as évek végén 90-es évek elején!Nem véletlen hogy az oroszok inkább a Su 27 vonalat vitték tovább és fejlesztették!Igaz hogy drágább volt mint a 29-es de közel se annyival amivel többet tud!Nagy hatótávval rendelkezik,nagy a teherbírása "kiváló"alap volt vadászbombázó ként is!Nem véletlen ért el nagyobb exportsikert is a Su 27-30-35 vonal mint a mig 29-35 hiába drágább némileg!
Az egészséges arányok végett a beömlőnyílás ha oldalra kerül, annak a kabin vonala mögött van a helye.Szerintem a Boeing gépe baromira jól nézett ki.
Az egészséges arányok végett a beömlőnyílás ha oldalra kerül, annak a kabin vonala mögött van a helye.
Az új orosz gépen zavaróan idomtalan az a szögletes, de “betört” orr kialakítás.
Elvileg Szu-67? néven. Majd meglátjuk.
Szu-67 -ben nincs logika. A 6-os a 6. generációt jelentené. Akkor már Szu-59. 5-mint 5. generáció, 9-mint a MiG-29 leváltására.Elvileg Szu-67? néven. Majd meglátjuk.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..