Az általad linkelt képen a rajzon lévő elődje van. A rajzon lévő a nagyszerű szovjet ipar által épített űrben is használható rakéta van, ezért a védőkupak a hajtóművön. X-szárnyúak ellen tökéletes fegyver![]()

Ez a függőleges kacsaszárny elég elborult, a pilóta nagyon örülhetett, amikor mozgott.

Ritka, jó felvétel
![]()
Szerintem grafika, de valóban jó téma.
Igazad lehet, nem igazán van kép a Szu-9 kabinról, de ez még akár valami proto változaté is lehetett a legelejéről, amikor a MiG-21F gépen sem volt lokátor beépítve.Hoppá, itt van egy ki bibi! A műszerfal-fotó (legalul) biztos, hogy nem a deltaszárnyú Szu-9 gépé!! Volt a 40-es évek vége táján egy másik Szu-9 is, egyenes szárnyú és két hajtóművel a szárnyak alatt (hasonló a Me-262-höz csak nem nyilazott szárnyú), szerintem ha ez tényleg Szu-9 műszerfal, akkor ez a fotó a régebbi Szuhoj-típusé!! Nincs radar-szkóp a műszerfalon és a szélvédő-keret se íves, hanem egyenes, és nincs benne hermetizáló tömlő, pedig az nélkülözhetetlen egy magassági vadászgépnél. Az egész műszerfal is legalább két évtizeddel korábbi stílusú mint a delta-Szuhoj.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..