Szállítógépek váltása a MH-nél

[QUOTE="misinator, post: 453628, member:

Vagy a másik lehetőség a szövetség egy önzetlen nagyhatalommal...[/QUOTE]

Most őszintén: ismersz te ilyet ? Mondjuk a nem rövid történelmünk alatt volt egyszer is ? Szerintem soha.
 
Nem csak a protókkal, hanem az első szériával is gond szokott lenni. Szóval a világ szégyene lenne, ha "függetlenként" mi vennénk meg a brazil ócskaságot...!
 
  • Tetszik
Reactions: Pal
[QUOTE="misinator, post: 453628, member:

Vagy a másik lehetőség a szövetség egy önzetlen nagyhatalommal...[/QUOTE]

Most őszintén: ismersz te ilyet ? Mondjuk a nem rövid történelmünk alatt volt egyszer is ? Szerintem soha.
 
Pedig Állítólag 1,5 év múlva meg is érkezhet az első...

Wow! Ez igazán jó hír számomra.

Nem csak a protókkal, hanem az első szériával is gond szokott lenni. Szóval a világ szégyene lenne, ha "függetlenként" mi vennénk meg a brazil ócskaságot...!


LOL. Ócskaság? Akkor a csehek is biztosan idióták, hogy benne vannak a programban és venni akarnak belőle, ugye? Az persze tény, hogy az "early adopter"-ség hordoz némi, nem elhanyagolható kockázatot (szóval szerintem ha ezen típus mellett döntünk, akkor ráérne úgy 2022-24-ig is a beszerzés), de ócskaságnak nevezni a kategóriájában legfejlettebb szállítógépet (hmm, pl. melyik más típusnál szériatartozék az EVS?)? Azt a típust, ami miatt a Boeing fel akarta vásárolni az Embraer-t?
Hát most sikítva nevetek. :D
 
Nem csak a protókkal, hanem az első szériával is gond szokott lenni. Szóval a világ szégyene lenne, ha "függetlenként" mi vennénk meg a brazil ócskaságot...!
Figyelj már te jól tájékozott, mit tudsz konkrétan erről a gépről azon kívül hogy brazil gyártmány?!! Milyen problémák vannak vele eddig berepülési és üzemeltetési téren hogy ilyen bátran ócskaságnak titulálod?!! Maradjunk annyiban hogy az cég gyártja ezt a gépet, amelyik olyan "elhanyagolható" repiparú országoknak tudott repülőgépet eladni mint a kezdetleges repülőgépeiről híres Franciaország és a csotrogány gépeket gyártó Nagy-Britannia (csak ha eddig a Tucano-ról még nem hallottál volna, ha meg ismered a történetét akkor még furcsább a véleményed).
 
Figyelj már te jól tájékozott, mit tudsz konkrétan erről a gépről azon kívül hogy brazil gyártmány?!! Milyen problémák vannak vele eddig berepülési és üzemeltetési téren hogy ilyen bátran ócskaságnak titulálod?!! Maradjunk annyiban hogy az cég gyártja ezt a gépet, amelyik olyan "elhanyagolható" repiparú országoknak tudott repülőgépet eladni mint a kezdetleges repülőgépeiről híres Franciaország és a csotrogány gépeket gyártó Nagy-Britannia (csak ha eddig a Tucano-ról még nem hallottál volna, ha meg ismered a történetét akkor még furcsább a véleményed).


Az lehet vele a probléma, hogy (szokásosan emberi hiba miatt) kibírta a -4 G-t is... :D
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and tindalos
Az lehet vele a probléma, hogy (szokásosan emberi hiba miatt) kibírta a -4 G-t is... :D
Ja, meg hogy még légitankolásra is alkalmas a Griffekhez. Nyilván a csehek se értenek a repülőgépgyártáshoz hogy ilyenbe beszállnak, és még venni is akarnak belőle!! Hát nem tiszta hülyék és tudatlanok a témában?!!
 
Ócskaság? Akkor a csehek is biztosan idióták, hogy benne vannak a programban és venni akarnak belőle, ugye? Az persze tény, hogy az "early adopter"-ség hordoz némi, nem elhanyagolható kockázatot (szóval szerintem ha ezen típus mellett döntünk, akkor ráérne úgy 2022-24-ig is a beszerzés), de ócskaságnak nevezni a kategóriájában legfejlettebb szállítógépet (hmm, pl. melyik más típusnál szériatartozék az EVS?)? Azt a típust, ami miatt a Boeing fel akarta vásárolni az Embraer-t?
Hát most sikítva nevetek. :D
Kezdjük: Az Embraernek SEMMI tapasztalata sincs szállítőgépek gyártásában...!!!
Ezzel együtt a fejlesztésben résztvevő csehek döntése érthető, ám rajtuk kívül CSAK a Brazíliától "függő" országok vesznek ilyet. - Érdekes, a más airliftereket /pl. a Spartant/ függés nélkül is megveszik...!

"Azt a típust, ami miatt a Boeing fel akarta vásárolni az Embraer-t?" - Ezt a baromságot ki mondta neked...?!? És mit kezdene ezzel az eladhatatlan géppel...?!? KC-390-ből jó, ha százat el tudna adni, Tucanoból "talán" pár százat, ami nem nagy üzlet. Az üzlet a CIVIL regionaljetekkel közös keskeny- és szélestörzsű flottában van...! Íme:
https://airportal.hu/kozeleg-a-megallapodas-a-boeing-embraer-hazassagrol/
De elolvashatod a kapcsoló linkeket is...

Sikítozás helyett inkább tájékozódj, majd értesítsd a sikítozó rajongóidat is...!!!
 
  • Tetszik
Reactions: endre
Kezdjük: Az Embraernek SEMMI tapasztalata sincs szállítőgépek gyártásában...!!!
Ezzel együtt a fejlesztésben résztvevő csehek döntése érthető, ám rajtuk kívül CSAK a Brazíliától "függő" országok vesznek ilyet. - Érdekes, a más airliftereket /pl. a Spartant/ függés nélkül is megveszik...!

"Azt a típust, ami miatt a Boeing fel akarta vásárolni az Embraer-t?" - Ezt a baromságot ki mondta neked...?!? És mit kezdene ezzel az eladhatatlan géppel...?!? KC-390-ből jó, ha százat el tudna adni, Tucanoból "talán" pár százat, ami nem nagy üzlet. Az üzlet a CIVIL regionaljetekkel közös keskeny- és szélestörzsű flottában van...! Íme:
https://airportal.hu/kozeleg-a-megallapodas-a-boeing-embraer-hazassagrol/
De elolvashatod a kapcsoló linkeket is...

Sikítozás helyett inkább tájékozódj, majd értesítsd a sikítozó rajongóidat is...!!!
Ez kb. válasz az Airbus + Bomb. egyesülésre.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: endre
"Azt a típust, ami miatt a Boeing fel akarta vásárolni az Embraer-t?" - Ezt a baromságot ki mondta neked...?!? És mit kezdene ezzel az eladhatatlan géppel...?!? KC-390-ből jó, ha százat el tudna adni, Tucanoból "talán" pár százat, ami nem nagy üzlet. Az üzlet a CIVIL regionaljetekkel közös keskeny- és szélestörzsű flottában van...! Íme:
https://airportal.hu/kozeleg-a-megallapodas-a-boeing-embraer-hazassagrol/
De elolvashatod a kapcsoló linkeket is...
Nem csak a magyar média kissé eltorzított híreit kéne olvasni kéne olvasni...
https://www.bloomberg.com/news/arti...headed-for-marriage-brazil-defense-chief-says
"This is one of the ‘wins’ for Embraer,” he said. “Boeing can facilitate the marketing of the KC-390. Boeing can offer that. So in these talks, this makes talks easier.”
 
  • Tetszik
Reactions: wolfram
Ja, meg hogy még légitankolásra...
Ez a képesség fontos a dél-amerikai vásárlóknak, de a cseheknek és a magyaroknak már mellékes. A közös NATO feladatokhoz szerintem 1 közös tankertípus lenne az ésszerű választás, mely minden tagállam gépét tankolhatná. - De a KC-46A és az A330MRTT ellen én nem sok esélyt adok a brazil "csodának"...!!!

"Problémák" meg MINDEN uj típusnál vannak, pláne, ha a gyártónak nincs tapasztalata a "hasonló" típusok gyártásában. /A Boeing pl 1 tapasztalt gyártó, de a forradalmian új Dreamliner első szériáját /"Terrible teens"/ még árengedménnyel is nehéz volt eladni!/ :-(