Kezdjük: Az Embraernek SEMMI tapasztalata sincs szállítőgépek gyártásában...!!!
Mindent el kell kezdeni valahonnan. Repülőgépeket szerencsére tudnak gyártani, azt már bizonyították.
Ezzel együtt a fejlesztésben résztvevő csehek döntése érthető, ám rajtuk kívül CSAK a Brazíliától "függő" országok vesznek ilyet. - Érdekes, a más airliftereket /pl. a Spartant/ függés nélkül is megveszik...!
Ember! Még a típus berepülésével sem végeztek. Kicsit korai még kijelenteni, hogy csak a "függésben" lévő országok vesznek majd, ha már sorozatgyártásban lesz, nem? De ha már előre kijelented, akkor én meg azt, hogy nem csak a "Barzíliától függő országok" fognak venni.
"Azt a típust, ami miatt a Boeing fel akarta vásárolni az Embraer-t?" - Ezt a baromságot ki mondta neked...?!? És mit kezdene ezzel az eladhatatlan géppel...?!? KC-390-ből jó, ha százat el tudna adni, Tucanoból "talán" pár százat, ami nem nagy üzlet. Az üzlet a CIVIL regionaljetekkel közös keskeny- és szélestörzsű flottában van...! Íme:
https://airportal.hu/kozeleg-a-megallapodas-a-boeing-embraer-hazassagrol/
De elolvashatod a kapcsoló linkeket is...
Nyilván csak hallucinálok. Rudi linkelte is a hallucinációmat, de ha használnád a fejed, akkor rájönnél, hogy a Boeing pont ezzel a típussal tudna konkurenciát állítani egy nem épp kicsi piacon a Lockheed-nek és a C-130-asuknak.
Sikítozás helyett inkább tájékozódj, majd értesítsd a sikítozó rajongóidat is...!!!
Ha akkora baromságot írsz, hogy "brazil ócskaság", azon sajna tényleg csak röhögni tudok. Ez van, törődj bele.
A "rajongóimat" (jó, hogy szólsz, mert eddig nem is tudtam, hogy vannak rajongóim) meg szívesen értesítem arról is, hogy pár éve, amikor még "warrior" néven futottál itt, már akkor volt veled egy vitám. Akkor épp a C-17-es kapcsán. És hiába hoztam neked hivatalos dokumentumokat az USAF-től a típus fejlesztési követelményeiről, a Boeingtól a képességeiről és egy afganisztáni FOB-on történő üzemeltetéséről stb., te továbbra kötötted az ebet a karóhoz és fújtad a mantrádat. És miután láttam, hogy korábban ebben a topikban a KC-390-nel kapcsolatban is miket írkáltál, egyértelművé vált számomra a diagnózis: te simán egy megszállott "prop-fan" (hehe) vagy. Ennyi. És ez neked a legfőbb bajod a KC-390-essel is. Értem én, hogy szerinted sugárhajtóműves gép nem lehet jó katonai szállítónak, hanem kizárólag csak a légcsavarosak. De attól, hogy te ezt a fejedbe vetted, még nem lesz igazad.