[HUN] Airbus A319

https://honvedelem.hu/cikk/111053_eltokeltsegbol_jeles

"A Magyar Honvédség első, és ez idáig egyetlen női szállítórepülőgép-vezetője a kecskeméti repülőbázison szolgál. Zolnai Lea hadnagy az Aviation Leadership Program keretében, az Egyesült Államokban sajátította el a beosztásához szükséges alapismereteket, s jelenleg a légierő új Airbus A319 típusú csapatszállító gépeire történő átképzésen vesz részt..."
 
https://honvedelem.hu/cikk/111053_eltokeltsegbol_jeles

"A Magyar Honvédség első, és ez idáig egyetlen női szállítórepülőgép-vezetője a kecskeméti repülőbázison szolgál. Zolnai Lea hadnagy az Aviation Leadership Program keretében, az Egyesült Államokban sajátította el a beosztásához szükséges alapismereteket, s jelenleg a légierő új Airbus A319 típusú csapatszállító gépeire történő átképzésen vesz részt..."

Remélem lesz lehetősége átülni Gripenre, nagyon büszke lennék rá.
 
ép Kosovoból vissza:
ff156c5bb1dea498244e79ac69debeaf.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: Pal
Sajna nem tudom a 638-as hivó melyiket takarja...
A baloldali tájékoztató adatok közt majdnem mindig ott van a gép lajstroma is, ez a 605-ös volt. A jobboldalt lévő kis óra-ikonra rákattintva be tudsz állítani korábbi dátumot/időpontot is, és vissza tudod játszani a korábbi felvételt is.
 
  • Tetszik
Reactions: Pal and arcas
A 605-ös.
Egyébként pont 1 hete is volt az egyik Koszovóban, de nem emlékszem melyik - mondjuk @ FR24 még visszakereshető lehet.

Köszönöm.

Érdekes így belelátni, hogy hová és hányszor repülnek. Azon gondolkozom, hogy fel kellene írni egy excel fájlba a repüléseket és akkor lehetne látni az egész éves eloszlást, leterheltséget.
 
A 604 volt valahol azóta, hogy kb két hete hazajött Ostravából? Valamiért a 605 megy mindenhova
 
Köszönöm.

Érdekes így belelátni, hogy hová és hányszor repülnek. Azon gondolkozom, hogy fel kellene írni egy excel fájlba a repüléseket és akkor lehetne látni az egész éves eloszlást, leterheltséget.

Az érdekes, hogy majd napi szinten el lehet csípni pl. szlovák Spartanokat vagy ép a Románok szállitóit, igaz ez utóbbiak olyan jelzéssel repülnek, hogy csak véletlenül tudtam őket elkapni.
 
Szerintem akkor vezessen Griffet ha jobb mint a ferfi kollegai vagy akkor ha ugyan nem jobb, de vettunk meg egy szazad Griffet es jut neki is ules. De azert ne mert no, megha szurkolok is neki.
 
  • Tetszik
Reactions: antigonosz
Szerintem akkor vezessen Griffet ha jobb mint a ferfi kollegai vagy akkor ha ugyan nem jobb, de vettunk meg egy szazad Griffet es jut neki is ules. De azert ne mert no, megha szurkolok is neki.

Ha megfelelt és tudja ugyan azt nyújtani mint a többi, miért ne?! Nem tudom statisztikailag milyen más - nagyobb - légierőknél az arány, lehet Molni tudna legalább US példákat mondani, de mondjuk én arra is kiváncsi volnák, hogy milyen az átlagéletkor nálunk ill. külföldön. Kicsit ráncoltam a homlokom, amikor az éleslövészetes videóknál sem a legfiatalabb arcok ültek be a székbe, kicsit zavart, hogy lehet azok indithattak akik pár év múlva otthagyják a pályát. De ez csak olyan első benyomás volt a képekből,...de lehet csak a sisak öregit :)
 
Ha megfelelt és tudja ugyan azt nyújtani mint a többi, miért ne?! Nem tudom statisztikailag milyen más - nagyobb - légierőknél az arány, lehet Molni tudna legalább US példákat mondani, de mondjuk én arra is kiváncsi volnák, hogy milyen az átlagéletkor nálunk ill. külföldön. Kicsit ráncoltam a homlokom, amikor az éleslövészetes videóknál sem a legfiatalabb arcok ültek be a székbe, kicsit zavart, hogy lehet azok indithattak akik pár év múlva otthagyják a pályát. De ez csak olyan első benyomás volt a képekből,...de lehet csak a sisak öregit :)
Nem tudom, h bírná e a 9g-t, de hogy anatómiailag nem használ neki (méhsüllyedés, egyebek) az tuti.
 
  • Tetszik
Reactions: Pal
Nem tudom statisztikailag milyen más - nagyobb - légierőknél az arány

USAF saját összegző oldala:
http://www.afpc.af.mil/About/Air-Force-Demographics/

The Air Force has 12,471 pilots, 3,270 navigators and 1,308 air battle managers in the grade of lieutenant colonel and below.

730 female pilots; 317 navigators; 226 air battle managers
Az sajna nincs a kimutatásban, hogy ebből mennyien vadászpilóták.
 
A 604 volt valahol azóta, hogy kb két hete hazajött Ostravából? Valamiért a 605 megy mindenhova
Egy "cégen" belül nem lehet egyformán, azonos idő-terheléssel repültetni a gépeket, mert akkor egyszerre kellene kivonni mindkettőt repóra szerinti karbantartásokra. Ezért kezdetben időben eltolva egyiket gyakrabban repültetik, hogy eltérő legyen a gépek repült órája. Úgy néz ki a 605-ös lett kijelölve, hogy előbb érje el a karbantartáshoz szükséges repült órákat.
 
Ha megfelelt és tudja ugyan azt nyújtani mint a többi, miért ne?! Nem tudom statisztikailag milyen más - nagyobb - légierőknél az arány, lehet Molni tudna legalább US példákat mondani, de mondjuk én arra is kiváncsi volnák, hogy milyen az átlagéletkor nálunk ill. külföldön. Kicsit ráncoltam a homlokom, amikor az éleslövészetes videóknál sem a legfiatalabb arcok ültek be a székbe, kicsit zavart, hogy lehet azok indithattak akik pár év múlva otthagyják a pályát. De ez csak olyan első benyomás volt a képekből,...de lehet csak a sisak öregit :)
En csak annyit szeretnek, hogy az vezessen aki jobb, ennyi. Ha o, akkor o.
 
  • Tetszik
Reactions: arcas