[HUN] Airbus A319

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Star Trek86

Well-Known Member
2017. október 23.
203
398
63
Ámen!

És legyen ez a cseh fotó egy memento is....Reméljük idővel ez is fejlödik(információ)
 
  • Tetszik
Reactions: endre

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
39 736
76 815
113
Újabb kép:

https://www.airplane-pictures.net/photo/1014858/9h-agn-privajet-airbus-a319/


1014858as.jpg



A korábbiak nagyban:

https://www.airplane-pictures.net/photo/1001436/9h-agm-privajet-airbus-a319/

https://www.airplane-pictures.net/photo/1001228/9h-agn-privajet-airbus-a319/
 
T

Törölt tag 1586

Guest
"They will be operated under a leasing arrangement and it is unclear if they will receive Hungarian military serials or will retain their Maltese registrations."
A lízing alapvetően egy kézpénzkímélő megoldás és azt a célt szolgálja hogy a kezdeti magas beruházási költségeket időben széthúzzák.
Az elképzelés szerint a lízing periódus alatt a ,gép képes kitermelni saját lízing költségét is.

Mivel a HUAF nem profitorientált gazdasági vállalkozás ezért ebben az esetben arra nem lehet számítani hogy a gépek majd kitermelik saját lízing díjukat.
Ebben az esetben marad az a szempont hogy kezdeti cash igény alacsonyabb.

Ami zavar hogy a lajstromozás alapján a gépek jelenleg a máltai Privajet - https://www.privajet.com/en/#/top - tulajdonában vannak, akik repülőgépek karbantartásával, charter járatokkal, beszerzési tanácsadással-bonyolítással foglalkoznak, de lízingeléssel NEM.
Szerintem ők csak valami közvetítők lehetnek. Kíváncsi lennék a tulajdonosi hátterükre....
 

Szittya

Well-Known Member
2016. szeptember 22.
21 889
35 358
113
Sajnos igy is ugyis muszaly kozvetito ceget beiktatni /nato beszallitoi szerzodes miatt/
 
T

Törölt tag 1586

Guest
Sajnos igy is ugyis muszaly kozvetito ceget beiktatni /nato beszallitoi szerzodes miatt/
Nekem nem úgy tűnik...
A Google első találata a "PrivaJet" szóra a 2011-es USA légiszolgáltató engedély kérelmük:
http://airlineinfo.com/ostpdf80/984.pdf
E szerint a cég tulajdonosai:
"PrivaJet is a privately owned limited liability company. Substantial ownership and effective control of PrivaJet is vested in citizens of member states of the European Union.
Specifically, one hundred percent of PrivaJet's shares are owned by PrivaJet Holdings Ltd. PrivaJet Holdings Ltd is, in tum, owned
- 35.1% by Antoine Hayem (French),
- 15% by Jean Christophe Touret (French),
- 49.9% by APV Limited, a subsidiary of Channel Trustee Limited incorporated in the Bahamas. Channel Trustee Limited is owned 100% by Alastair Tulloch (British)."
Persze lehet hogy 2011 óta változott a tulajdonosi szerkezet.
A cég saját B-737 BBJ-jét lízingeli a Luxemburgi Elora Air Investment cégtől
Mindenesetre érdekes hogy már ebben a 2011-es kérelmükben leírják hogy A-319-kel akarják bővíteni a flottájukat.