Elég sokat repulnek, nem gondoltam volna hogy ennyit fognak. Ha értelmes dolog miatt mennek akkor még vissza is hozzák az árukat.A 604-es Németország felett jár, a cél valószínűleg ezúttal is Brüsszel.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Elég sokat repulnek, nem gondoltam volna hogy ennyit fognak. Ha értelmes dolog miatt mennek akkor még vissza is hozzák az árukat.A 604-es Németország felett jár, a cél valószínűleg ezúttal is Brüsszel.
Elég sokat repulnek, nem gondoltam volna hogy ennyit fognak. Ha értelmes dolog miatt mennek akkor még vissza is hozzák az árukat.
Ez eddig is egyertelmu volt, hogy anyagilag jobban megerik mint az AN-26 vagy folyton masoktol berelni gepet. Nem is beszelve az economies of scale -rol.Elég sokat repulnek, nem gondoltam volna hogy ennyit fognak. Ha értelmes dolog miatt mennek akkor még vissza is hozzák az árukat.
Elég sokat repulnek, nem gondoltam volna hogy ennyit fognak. Ha értelmes dolog miatt mennek akkor még vissza is hozzák az árukat.
Oke, tehat az ancsaval is kellett gyakorlorepulni meg az airbussal is.Honnan tudod, hogy visznek is valamit/valakiket? Lehet sima gyak. útvonalrepülés is. Eleinte én is azt hittem beindult az üzlet, aztán tőlem jobban rálátók felvilágosítottak, hogy lehet sima gyak is, Ancsâval is jártak ki sok helyre, útvonalat repükni. Múltkor pl egy nap kétszer voltak Prágában, az tuti nem rendes fuvar volt.
Minden repülőgéppel kell egy min előírt repórát teljesíteni adott időszakon belül, különben elvész a pilóták jogosítása. Ezért pl. hiába van/lesz két N-re feljavított Mi-17-ünk a nagyjavítás után, olyan régen repültek a pilóták éjszaka NVG-vel hogy elölről kell kezdeni az éjszakai kiképzésüket, újra meg kell szerezni a jogosításukat (ha még el nem mentek nyugdíjba azóta ).Oke, tehat az ancsaval is kellett gyakorlorepulni meg az airbussal is.
Mar jo regen lettek azok N-re modernizalva, nem most a nagyjavitaskor.Minden repülőgéppel kell egy min előírt repórát teljesíteni adott időszakon belül, különben elvész a pilóták jogosítása. Ezért pl. hiába van/lesz két N-re feljavított Mi-17-ünk a nagyjavítás után, olyan régen repültek a pilóták éjszaka NVG-vel hogy elölről kell kezdeni az éjszakai kiképzésüket, újra meg kell szerezni a jogosításukat (ha még el nem mentek nyugdíjba azóta ).
Minden repülőgéppel kell egy min előírt repórát teljesíteni adott időszakon belül, különben elvész a pilóták jogosítása. Ezért pl. hiába van/lesz két N-re feljavított Mi-17-ünk a nagyjavítás után, olyan régen repültek a pilóták éjszaka NVG-vel hogy elölről kell kezdeni az éjszakai kiképzésüket, újra meg kell szerezni a jogosításukat (ha még el nem mentek nyugdíjba azóta ).
Pont az a probléma, olyan régen volt hogy a javításközi üzemidő lejárta és a sokáig halogatott nagyjavítás miatt lejárt a pilóták éjszakai NVG-szakszója, mert nem volt másik gép amin gyakorolhattak volna. Újra kellett kezdeni az NVG- kiképzést.Mar jo regen lettek azok N-re modernizalva, nem most a nagyjavitaskor.
Nem az NVG-s Mi-17-esek voltak kinn Portugáliában a gyakorlaton?
Nem az NVG-s Mi-17-esek voltak kinn Portugáliában a gyakorlaton?
Debizony.
Egy NVG-s, egy sima volt kint.
Éjszaka is repültek az NVG-sel, éjjellátó szemüveggel.
A 604-es Németország felett jár, a cél valószínűleg ezúttal is Brüsszel.
Most jön haza a 604-es a németországi Köln-ből.(Akkor nem Brüsszel volt.)
Ott mi lehetett a cél? Persze, lehet hogy tényleg csak gyakorló repülések ezek.
Lehet turistákat vitt. Bennfentes turistákat. A falunk képviselő testületét több más településével pl épp most buszoztatták ki (Szájer J "kegyelméből" ) Brüsszelbe. Azzal a géppel meg lehet a városi polgármesterek repültek.De lehetett küldemény is, vagy tényleg üres. Mutti valamit akar tőlünk, beszélni akar Viktorral, (szerintem idegileg összeomolhatott már a kanzlerin) akár valami előkészület is lehet ezügyben hamár mindent lehallgat a nagy testvér. Vagy papok turnéztak egyet a Kölni dómban. Stb.Most jön haza a 604-es a németországi Köln-ből.(Akkor nem Brüsszel volt.)
Ott mi lehetett a cél? Persze, lehet hogy tényleg csak gyakorló repülések ezek.
Akkor ezért voltak kb alapgázon a hajtóművek mert nagyon csendesen ment el (legalább a májusi Wizz Air gépnél kicsit rászúrtak kifele fordulva)