[HUN] Airbus A319

Elég sokat repulnek, nem gondoltam volna hogy ennyit fognak. Ha értelmes dolog miatt mennek akkor még vissza is hozzák az árukat. :)
Ez eddig is egyertelmu volt, hogy anyagilag jobban megerik mint az AN-26 vagy folyton masoktol berelni gepet. Nem is beszelve az economies of scale -rol.
 
  • Tetszik
Reactions: antigonosz
Elég sokat repulnek, nem gondoltam volna hogy ennyit fognak. Ha értelmes dolog miatt mennek akkor még vissza is hozzák az árukat. :)

Honnan tudod, hogy visznek is valamit/valakiket? :) Lehet sima gyak. útvonalrepülés is. Eleinte én is azt hittem beindult az üzlet, aztán tőlem jobban rálátók felvilágosítottak, hogy lehet sima gyak is, Ancsâval is jártak ki sok helyre, útvonalat repükni. Múltkor pl egy nap kétszer voltak Prágában, az tuti nem rendes fuvar volt.
 
  • Tetszik
Reactions: antigonosz
Honnan tudod, hogy visznek is valamit/valakiket? :) Lehet sima gyak. útvonalrepülés is. Eleinte én is azt hittem beindult az üzlet, aztán tőlem jobban rálátók felvilágosítottak, hogy lehet sima gyak is, Ancsâval is jártak ki sok helyre, útvonalat repükni. Múltkor pl egy nap kétszer voltak Prágában, az tuti nem rendes fuvar volt.
Oke, tehat az ancsaval is kellett gyakorlorepulni meg az airbussal is.
 
Oke, tehat az ancsaval is kellett gyakorlorepulni meg az airbussal is.
Minden repülőgéppel kell egy min előírt repórát teljesíteni adott időszakon belül, különben elvész a pilóták jogosítása. Ezért pl. hiába van/lesz két N-re feljavított Mi-17-ünk a nagyjavítás után, olyan régen repültek a pilóták éjszaka NVG-vel hogy elölről kell kezdeni az éjszakai kiképzésüket, újra meg kell szerezni a jogosításukat (ha még el nem mentek nyugdíjba azóta :().
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba
Minden repülőgéppel kell egy min előírt repórát teljesíteni adott időszakon belül, különben elvész a pilóták jogosítása. Ezért pl. hiába van/lesz két N-re feljavított Mi-17-ünk a nagyjavítás után, olyan régen repültek a pilóták éjszaka NVG-vel hogy elölről kell kezdeni az éjszakai kiképzésüket, újra meg kell szerezni a jogosításukat (ha még el nem mentek nyugdíjba azóta :().
Mar jo regen lettek azok N-re modernizalva, nem most a nagyjavitaskor.
 
Minden repülőgéppel kell egy min előírt repórát teljesíteni adott időszakon belül, különben elvész a pilóták jogosítása. Ezért pl. hiába van/lesz két N-re feljavított Mi-17-ünk a nagyjavítás után, olyan régen repültek a pilóták éjszaka NVG-vel hogy elölről kell kezdeni az éjszakai kiképzésüket, újra meg kell szerezni a jogosításukat (ha még el nem mentek nyugdíjba azóta :().

Nem az NVG-s Mi-17-esek voltak kinn Portugáliában a gyakorlaton?
 
  • Tetszik
Reactions: borisz
Mar jo regen lettek azok N-re modernizalva, nem most a nagyjavitaskor.
Pont az a probléma, olyan régen volt hogy a javításközi üzemidő lejárta és a sokáig halogatott nagyjavítás miatt lejárt a pilóták éjszakai NVG-szakszója, mert nem volt másik gép amin gyakorolhattak volna. Újra kellett kezdeni az NVG- kiképzést.
 
Most jön haza a 604-es a németországi Köln-ből.(Akkor nem Brüsszel volt.)
Ott mi lehetett a cél? Persze, lehet hogy tényleg csak gyakorló repülések ezek.
Lehet turistákat vitt. Bennfentes turistákat. A falunk képviselő testületét több más településével pl épp most buszoztatták ki (Szájer J "kegyelméből" ) Brüsszelbe. Azzal a géppel meg lehet a városi polgármesterek repültek.De lehetett küldemény is, vagy tényleg üres. Mutti valamit akar tőlünk, beszélni akar Viktorral, (szerintem idegileg összeomolhatott már a kanzlerin) akár valami előkészület is lehet ezügyben hamár mindent lehallgat a nagy testvér. Vagy papok turnéztak egyet a Kölni dómban. Stb.
 
  • Tetszik
Reactions: Pal and tonyo
Most húzott át a 605-ös, utána pedig egy C-17 kétszer is.

398camel.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: tindalos