T-14 Armata

Illetve mostanra a fél teknőt újra kellene tervezni a gt-hez,nem lenne a X motorral sem gond,ha nem lopnák ki a fejlesztési,tesztelési,gyártási pénzeket,vagy ha tényleg szar,akkor 10 év alatt ki kellett volna derüljön,hogy menthetetlen,és akkor mehet bele valami más,akár gt,akár dízel,a T90- hez is van 1300 le körüli motorjuk,azt tudják gyártani 10 000 szám,80 éve csiszolgatják.
Mondjuk, ilyenem az oroszok... Nem tudom, mirol koppintottak a T-34 motorjat, de a motor konstruktoret arulasert kivegeztek. Biztos nem volt tajekozott a Leninizmusban. Ezzel csak azt akartam mondani, azert ment minden elegge szarul baluk, mivel azt gondoltak, mindenki egyszeruen levalthato, kicserelheto.... Mire rajonnenek, hogy ez nem igy van, addigra mar eltekozoltak az embri eroforrasaikat....
 
U7p8EbB.jpg
 
Ezt csinálták az utolsó módosítás alkalmával:
But in comparison with the B-92S2, it has a more powerful crankcase, crankshaft, conrod-piston group, improved turbocharger, exhaust system and cooling system. The heads of the cylinder block are cast from a heat resistant aluminum alloy. The fuel system provides high efficiency and has a power limiting mechanism that reduces the load on the diesel engine when the temperature extremes are reached.



Ok,de ez.pont semmi, mármint ha emelni akarják a teljesítményt,megbízhatóságot,akkor ezeket meg kell lépni.
Azt próbálom elmagyarázni,hogy ha végre invesztálnának a gyártásba,és a 15-20 évvel ezelőtti nyugati, civil motorok gyártási,és anyag(!!) minőségét elérnék,akkor simán lehetne ez a motor 1500-2000 lóerő,és sokszor ennyi üzemórát kibíró,még adagolóval is.
Nem a motor konstrukciójával van gond,az mai napig a legmodernebb,legjobb tankmotor,a.gt-ket kivéve.
Ha ezt meglépték volna, mehetett volna az armatába az is,nem kellett volna az X motorral szarakodni.
Közben annyit módosítanék,hogy 95-tő a mercinek volt a w124-ben adagolós,doch dízelje,2.5,és 3.0 literes,szívó,és turbós is,a 3.0td volt az akkori,w140 s osztályban is,csak a BMW rájuk rúgtanaz ajtót 3 évvel később, es az ő 2.5,3.0 literes dízeljük már cr volt.
 

Ha az átlagos szélességét is meg tudnád szerezni valahonnan akkor meg tudnám becsülni a 0 méteren való páncél átütését.
Ha 900*35-nek veszem a rudat, és 2 km/s-el és DU-val (18600 kg/köbméter) számolok akkor 300 HB-s acélban több, mint 1 méteres átütést tud!
Ha úgy tippelem , hogy 2 km-en 300 m/s-t lassul reálisan, akkor még mindig 970 mm RHA a páncél átütése...
A Svéd Strv 122-s, a legjobban védett pontján tud kb. 800 mm RHA-t. :rolleyes:
 
Ha az átlagos szélességét is meg tudnád szerezni valahonnan akkor meg tudnám becsülni a 0 méteren való páncél átütését.
Ha 900*35-nek veszem a rudat, és 2 km/s-el és DU-val (18600 kg/köbméter) számolok akkor 300 HB-s acélban több, mint 1 méteres átütést tud!
Ha úgy tippelem , hogy 2 km-en 300 m/s-t lassul reálisan, akkor még mindig 970 mm RHA a páncél átütése...
A Svéd Strv 122-s, a legjobban védett pontján tud kb. 800 mm RHA-t. :rolleyes:
Átkurkásztam mindent, de a penetrátor szélességére vonatkozóan nincsenek infók. Amit tudni, hogy a 2A82-1M ágyú esetében a kezdősebesség 2050 m/s, és a torkolati energia 15-24 MJ között változik, miközben APFSDS átütésére 850-1000 millimétert adnak meg, gondolom 2 kilométeren. Plusz amit meg tudunk szokásos, hogy a 3BM69 az a vofram, míg a 3BM70 az meg a DU. Azt hiszem az alábbi linket boki már linkelte is be párszor, kb ez tekinthető hivatalos forrásnak a témában
Тактико-технические характеристики 125-мм пушки 2А82-1М:
  • Тип пушки – гладкоствольная с хромированным покрытием ствола;
  • Масса – 2700 кг;
  • Длина ствола – 7000 мм;
  • Начальная скорость полета снаряда – 2050 м/с;
  • Эффективная дальность выстрела:
– снарядами – 4700 м;

– управляемым реактивным снарядом (УРС) 3УБК21 «Спринтер» – 8000 м;

– противотанковой управляемой ракетой (ПТУР) «Рефлекс-М» – 5500 м;
  • Скорострельность – 10–12 выстрелов в минуту;
  • Дульная энергия выстрела – 15–24 МДж;
  • Бронепробиваемость:
– бронебойным подкалиберным снарядом (БПС) – 850–1000 мм;
– ПТУР – 1200–1400 м;
  • Ресурс ствола пушки – 280 выстрелов;
  • Боекомплект – 40 снарядов;
  • Автомат заряжания – 24 снаряда.
Plusz amúgy a linkelt képek azok egy 2012-es videóból származnak, csak hát az azóta jó mélyen eltűnt az internet süllyesztőjében
 
Átkurkásztam mindent, de a penetrátor szélességére vonatkozóan nincsenek infók. Amit tudni, hogy a 2A82-1M ágyú esetében a kezdősebesség 2050 m/s, és a torkolati energia 15-24 MJ között változik, miközben APFSDS átütésére 850-1000 millimétert adnak meg, gondolom 2 kilométeren. Plusz amit meg tudunk szokásos, hogy a 3BM69 az a vofram, míg a 3BM70 az meg a DU. Azt hiszem az alábbi linket boki már linkelte is be párszor, kb ez tekinthető hivatalos forrásnak a témában

Plusz amúgy a linkelt képek azok egy 2012-es videóból származnak, csak hát az azóta jó mélyen eltűnt az internet süllyesztőjében

Köszi :)
Akkor a lényeg az, hogy kb. jól kalkuláltam a lövedék teljesítményét.
 
Akkor a cicáinknak heló,leó?

Bőven. Bár ez T-14 nélkül is kb. így volt.

Gyártani is kéne a t14-et! Közbe megjelent a új német párduc!

Ami még annyira sincs kész, mint a T-14, és persze azt is gyártani kellene. Nem mintha nem lenne 1 generációval elavultabb, mint a T-14 vagy az Abrams X protó. Az EMBT ami köztes szint, de abból se lesz semmi...
 
Átkurkásztam mindent, de a penetrátor szélességére vonatkozóan nincsenek infók. Amit tudni, hogy a 2A82-1M ágyú esetében a kezdősebesség 2050 m/s, és a torkolati energia 15-24 MJ között változik, miközben APFSDS átütésére 850-1000 millimétert adnak meg, gondolom 2 kilométeren. Plusz amit meg tudunk szokásos, hogy a 3BM69 az a vofram, míg a 3BM70 az meg a DU. Azt hiszem az alábbi linket boki már linkelte is be párszor, kb ez tekinthető hivatalos forrásnak a témában

Plusz amúgy a linkelt képek azok egy 2012-es videóból származnak, csak hát az azóta jó mélyen eltűnt az internet süllyesztőjében



2km-en,1 méter páncét átüt.:eek:
Nem szalmabálát,hajópadlót,kazánlemezt,hanem páncélt,ami azért van, hogy ne legyen átlőve.
 
Nincs ilyen, hogy megsül minden elektronika.
én is kíváncsi lennék rá... hiszen a hk belseje az egy elég jó Faraday kalitka.

Csöves elektronikákban meg átüt a trafó.. szóval az sem mindenálló.. (meg igaz ez itt off, de az elvakult és amúgy néha már nevetséges high end audió legnagyobb ellensége a műszeres mérés, mint a spektrumanalizátor.. főleg trafós csatolásnál.. de volt már high end találkozón csövesnek álcázott félvezetős.. mindegyik hívő mágus beszopta, de amint kiderült, hogy félvezetős, megállapították, hogy egy szar) :)
 
Ezt csinálták az utolsó módosítás alkalmával:
But in comparison with the B-92S2, it has a more powerful crankcase, crankshaft, conrod-piston group, improved turbocharger, exhaust system and cooling system. The heads of the cylinder block are cast from a heat resistant aluminum alloy. The fuel system provides high efficiency and has a power limiting mechanism that reduces the load on the diesel engine when the temperature extremes are reached.
ez a modern autógyártásban több "generációnyi" motor alatt megy át..
De pl ha valaki vesz egy integrált hengerfejes 2.0tfsi keresztmotort.. az pl még mindig rámegy a golf2 keresztváltóra..
Mindegyik autógyártónál volt olyan, hogy alapjaiban a blokk nyersöntvény formát 40-50 évig is használták, apróbb módosításokkal.. de kinek mi a módosítás.
Ez mindehol így megy.
Szóval összességében ezt simán lehet egy új generációs blokknak hívni. Modern autógyártásban ennél kisebb módosításnál is annak hívnák.
 
Bőven. Bár ez T-14 nélkül is kb. így volt.



Ami még annyira sincs kész, mint a T-14, és persze azt is gyártani kellene. Nem mintha nem lenne 1 generációval elavultabb, mint a T-14 vagy az Abrams X protó. Az EMBT ami köztes szint, de abból se lesz semmi...
És szerinted a német és a párduc mennyi ideig lesz proto? Nézd már meg mikor 2013 vagy 14-ben "szűk politikai köröknek " bemutattak az Armata tankot! Hát nem kis idő telt el azóta!