T-80

Ami kb. 20 példányban létezik, és még az állami tesztjei sem fejeződtek be minden csak nem sorozatgyártott. Arról nem is beszélve hogy még mindig fejlesztés alatt áll. Erre valók a tesztek.

És folyamatosan is csúszik, hogy 2018 / 2020 / 2022, most 2026-ot adták meg dátumként, de lesz 2035 - 40 is, mire 200 - 500, valóban működő lesz.
 
azért lehet ám, ha túlélés szempontjából a teknőben való elhelyezés ennyire problémás, akkor lehet máshogy tervezik :oops:
Ne forgasd ki a dolgot. A túlélés szempontjából az elszeparált lőszertárolás a lényeg. Ebben bukik meg a Leopard. Az Armata teljesen biztonságos, akárcsak az Abrams, egyiknél sem fog meghalni senki a lőszerdetonáció miatt.
 
Mi az, hogy csak az előnyök egy részét tudja kihasználni ? Mennyi az annyi ? 50 % ? Nem 100 % hatásfokkal működő, amely körbe tudja revolverezni a 34-es tárat ?
azt jelenti, hogy ha te alapból auto töltősnek tervezel egy hk-t, akkor az az egésznek az alap kialakítását befolyásolja...lásd még az oroszok korábbi helytakarékos karuszeles megoldását, ami alapvetően befolyásolta a T64/t72 kialakítását
 
És folyamatosan is csúszik, hogy 2018 / 2020 / 2022, most 2026-ot adták meg dátumként, de lesz 2035 - 40 is, mire 200 - 500, valóban működő lesz.
Pontosan. Egyszerűen nincs pénz rá, annyira drága. Ezért volt orbitális faszság az Objekt-195-öt kukázni. Marha drága volt az is, de visszatekintve mégis olcsóbb, mivel nem kellett volna nulláról elkezdeni egy új típus fejlesztését.
 
  • Tetszik
Reactions: Mark1993
azt jelenti, hogy ha te alapból auto töltősnek tervezel egy hk-t, akkor az az egésznek az alap kialakítását befolyásolja...lásd még az oroszok korábbi helytakarékos karuszeles megoldását, ami alapvetően befolyásolta a T64/t72 kialakítását

Az Abrams is helytakarékos, mint a T-80U, a Dél-Koreai T-80U és az M1A2 egymás mellett állva ezerszer posztolva lettek, hogy teknőre azonos magasságúak, mert mindkettőben fekszik a sofőr, és a toronynak a méretezése a különböző, de végülis megszületett a Csornij Orjol, az Miben különb, mint egy autotöltőssé modernizált Abrams ?

A T-80U-nak számtalan kísérleti változata van, nem csak a T-80UM-2 Black Eagle, hanem a T-80UM-1 Barsz is, a Hópárduc, az hagyományos elrendezésű, a KAZT Arena tesztharckocsija, legutóbb 2009-ben promózták kiállításon, és Vitalij Kuzmin fotózta. Az Objekt 292 (T-80U) az meg Kubinkában, a tesztpályán futó állapotban tudja szórakoztatni a nézőket, és akkor a T-80UM-2 Csornij Orjol-nak is valahol meg kell lennie, értékes technológia demonstrátorként.
 
@speziale

Amint más fórumtársakkal megvitattuk, az első Black Eagle az egy szimpla T-80UM, kiszedték a karusszelt, és megkapta az újgyártású, és toronyrekeszes (ez mennyire megfelelő fordítás a toronyhátulossághoz képest ?) tornyot és lőszertárolót. A második Black Eagle az alapoktól újonnan tervezgetett és legyártott, azonban a hosszított páncéltest a pluszgörgő és a javított mozgékonyság miatt lett, kicsit sem bonyolultabban, nemigen különbözik az alap T-80UM-től.

v2-b0fd74a07a26bf5b30a43a3e0462584b_hd.jpg


v2-dfd67ae0b3efee7e3db0af723db3457f_hd.jpg
 
A 2Sz19 Mszta önjáró löveg és társai, T-80-as / T-72-es / T-90-es alapokon miért élveznek prioritást, ellenben a Black Eagle / BMPT-vel ?
 
  • Vicces
Reactions: Miskolci Ogre
Az Abrams is helytakarékos, mint a T-80U, a Dél-Koreai T-80U és az M1A2 egymás mellett állva ezerszer posztolva lettek, hogy teknőre azonos magasságúak, mert mindkettőben fekszik a sofőr, és a toronynak a méretezése a különböző, de végülis megszületett a Csornij Orjol, az Miben különb, mint egy autotöltőssé modernizált Abrams ?

kérlek nézd már meg mekkora a T64/T72/T80 széria tornya és hogyan viszonyul az M1-éhez!

A T64/T72/t80 alapvető dizájnját nagyon erősen meghatározta a karuszeles, helytakarékos auto töltő....mostanra az osztott lőszer meghaladott lett...egy modern egybelőszeres autotöltős MBT-nek, amit az alap dizájn szintjén az auto töltő meglétéhez terveznek valahogy úgy kellene kinéznie mint az M1 TTB/Leo2 140/T14....ezeknél mind ugyanaz az alapkoncepció: a legénységet egy jól védett acélkapszulába ültetni...
egy M1-be hiába raksz auto töltőt....attól aza alap dizájnja nem fog megváltozni...továbbra is ott lesz rajta a baromi nagy és nehéz torony
 
  • Tetszik
Reactions: Gungnir (F1End)
Sajnos nem viccből kérdezi....
Mondjuk jó lenne egyszer úgy beszélni bármilyen harckocsiról, hogy nem kerül elő a Leopárd szekta szétoffolni a beszélgetést.... :(

javallom figyelmedbe, hogy megint ki kezdte el a témát...de hát már megszokhattuk, hogy túlságosan semminek nem jársz utána...

Én az autotöltőt tartom jó dolognak, 20 kilós lőszert csak a mazochisták pakolásszanak, nehezen hozzáférhető, de legalább biztonságos helyről (Abrams), vagy könnyen hozzáférhető, de borzasztó sérülékeny helyről (Leopárd).
 
javallom figyelmedbe, hogy megint ki kezdte el a témát...de hát már megszokhattuk, hogy túlságosan semminek nem jársz utána...

Csúsztatsz.

ogretank és mindenen kívül kezdték. És amúgy is félig idézel. Az idézett hozzászólásból az jön, hogy az Abrams semi-ready rack-jét, ami a Pk háta mögött van, és lenyitható falú, azt is oltári fájdalom igénybe venni, de a Leó megoldása sem jó, itt jön képbe a Black Eagle és a Leclerc megoldásai.

 
összetévesztesz fip-el...ő az aki mindenen csak röhögni tud

...a Leo2A7 hullja állítólag szemből olyan védett mint a torony...a T14-ben annyival védettebb a lőszer, hogy azt még nehezebb átlőni...de ha átlövik akkor mennyivel is védettebb?
Már ne haragudj, de annyit sem tudsz, hogy az Armatában a személyzet a lőszertől teljesen elszeparált térben tartózkodik? Lásd a lenti ábrát. Az Abrams és az Armata a világ legbiztonságosabb tankjai, a Leopard-2 sehol nincs hozzájuk képest.
scale_1200
 
A T64/T72/t80 alapvető dizájnját nagyon erősen meghatározta a karuszeles, helytakarékos auto töltő....mostanra az osztott lőszer meghaladott lett...egy modern egybelőszeres autotöltős MBT-nek, amit az alap dizájn szintjén az auto töltő meglétéhez terveznek valahogy úgy kellene kinéznie mint az M1 TTB/Leo2 140/T14...

Hát a T-84-es / T-72AG / MP / 120 egybeszerelt, NATO standard löveggel és lőszerrel vannak, KBA-3 és az OFL és DM sorozat valóságosan, az M829 opcionális, a karusszelt is kukázták, teljesen, ezerszer lett posztolva szintúgy a műszaki rajzuk, meg a demóvideójuk, Ukrán narrálással, gondolom, láttad, és egyetérthetsz, keveset változott az alapdizájnhoz képest, akkor min vitázunk ?

egy M1-be hiába raksz auto töltőt....attól aza alap dizájnja nem fog megváltozni...továbbra is ott lesz rajta a baromi nagy és nehéz torony

Mi számít nehéznek ? Az M1A1 57 tonna, az M1A2 is M1A1 Block 2 néven futott, nem szánták jelentős upgrade-nek, a nagyon kései változatok híztak 64 tonnára is, amit nem tartok egészségesnek.

A Leclerc az 54 tonna volt, 57-re hízott, egálban van ezekkel. Állítólag csináltak éles tesztet, és képes elviselni a DM 43-ast,
 
Már ne haragudj, de annyit sem tudsz, hogy az Armatában a személyzet a lőszertől teljesen elszeparált térben tartózkodik? Lásd a lenti ábrát. Az Abrams és az Armata a világ legbiztonságosabb tankjai, a Leopard-2 sehol nincs hozzájuk képest.
scale_1200

szerinted azt a lövedéket ami képes szemből átlőni az Armata-t az a fisz-fasz válaszfal megállítja?
 
  • Vicces
Reactions: Miskolci Ogre
szerinted azt a lövedéket ami képes szemből átlőni az Armata-t az a fisz-fasz válaszfal megállítja?
Nem figyeltél. Nem a szemből érkező találatok a veszélyesek a Leopardra sem*. Azok amik oldalról jönnek. Átlövik az Armatát oldalról, berobban a lőszer. Torony repül, de a személyzet túléli. A Leopardnál ha a testben lévő tárolót éri, a személyzetnek esélye sincs. Ezt láttuk szíriában is. Tökmindegy milyen Leopard-2 változat, lehetet volna A7V is, a végeredmény ugyanaz lett volna. Ezt a Leopardban nem lehet túlélni. Armatában vagy Abrams-ben igen.
*bal oldalról viszont már kis oldalszöggel szemből is.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.